Sowieso. Slaapze kerel!quote:Op dinsdag 30 september 2014 03:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
En standplaats zelf ook denk ikMaar dat weet je zelf wel van Groningen, je kent elkaar,
Achja ik blijf iig aan de goede kant van de IJssel.
Even plat nu kan ik nog mooi 10,5 uur pitten![]()
![]()
En dan gaan we bierdrinkenquote:Op dinsdag 30 september 2014 03:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn ziel in Zwolle liggen. Zoveel moois die stad![]()
Den Haag is net iets meer stad qua gevoel, en zo dicht in de Randstad, nachttreinen, voorzieningen, je bent overal snel etc etc.
Zwolle heeft de mooiste club van het land, leuke kroegjes, leuke mensen, lieve mensen, weinig gedonder, alles is dichtbij, mensen zijn gewoon normaal. Ook wat waard.
Puik plan. Ik moet sowieso weer even naar Zwolle toe binnenkort, heb er in geen tijden meer in de stad gelopen.quote:
De gevel had je geschilderd toch? Dus geen blauwe lijnen meer?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:08 schreef Geerd het volgende:
Zo 2 dagen visite gehad, alleen maar positieve reacties gehad op mij huisje, Who zo groot!, Zo een grote badkamer? Wat een grote zolder!! Mooie vloer man.
Ik was best wel zenuwachtig
Morgen nog vrij dus lekker bij komen en af pilsen
Heb nog zat bier over dus, wel even kloppen want de bel doet het niet 125 8012tb
Alleen de dakgoot en kapel, hele voor gevel incl. kozijnen werd iets te prijzig, omdat er ook al een nieuw kozijn in kwam met een groot kiep raam.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
De gevel had je geschilderd toch? Dus geen blauwe lijnen meer?
Mitra Assendorp is een superzaak. Als je hem wat beter leert kennen, duurt een bezoekje wat langer, maar je krijgt heel goed advies. Ga er graag heen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:32 schreef Loll het volgende:
Is die mitra een beetje een goede slijter?
Mijn eerste indruk ze praten geen shit daar,quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:32 schreef Loll het volgende:
Is die mitra een beetje een goede slijter?
Nemen de tijd voor je, ga der zeker weer heen om eens een paar lekker biertjes uit te zoeken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mitra Assendorp is een superzaak. Als je hem wat beter leert kennen, duurt een bezoekje wat langer, maar je krijgt heel goed advies. Ga er graag heen.
Ook maar eens naartoequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mijn eerste indruk ze praten geen shit daar,
Kak!quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
U hoeft niet te antwoorden maar waarom woont u daar?
Fuck, vorige week nog getanktquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
Is het jullie trouwens bekend dat er een heuze prijzenoorlog tussen een aantal benzinepompen in Zwolle aan de gang is? Zie: http://www.rtvoost.nl/nie(...)1254&cat=1&rubriek=2
De prijzen waren vanavond alweer een stukje hoger, trouwens. Diesel bij de Shell 1.289 en bij Firezone 1.279. Wel nog steeds een paar cent goedkoper dan elders.
Ik heb de tank ook nog half vol zitten. En ik heb een klein tankje én rijd heel zuinig. Ik vind pakweg 17 liter tanken en dan 2 cent winst per liter de moeite niet echt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Fuck, vorige week nog getankt
Het zit tussen de orenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:58 schreef JJH het volgende:
Hmmz.
Wat zal het zijn? Drie, vier euro winst op een volle tank van pak 'm beet honderd euro?
Misschien decadent om te zeggen, maar ik kom er mijn bed niet vooor uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |