abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140299634
Je hebt van sinaspril pcm tabletjes. Je hebt ze in pepermuntsmaak en sinaasappel smaak.
Mijn dames vinden gek genoeg de pepermunt het lekkerst, maar dat is even uitproberen.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 06:34:08 #102
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_140304369
Hoop dat het beter gaat TJ! Hier wilde ze laatst juist geen tabletjes, zetpil eigenlijk ook niet, maar weinig keus ;)

Wat een leuke foto's Sam O+

Anouk heeft last van haar billen/doos. Kdv vertelde dat ze gisteren 3 keer gepoept had, maar dat ze ook 1 keer niet verschoont wilde worden (uiteindelijk wel uiteraard :P , maar nu heeft ze dus een rode plek bij haar anus zitten, maar ook haar vagina zelf doet zeer. Gisteren had ik haar net verschoont voor naar bed gaan, ingesmeerd en toen we op ons bed een boekje aan het lezen waren, zei ze dat het auw deed, dus weer even naar luier kijken, zat er wat poep in, wat leek uit haar vagina kwam. Vanmorgen was dat dus weer het geval.
Denk dus dat het kdv haar echt te lang met poep heeft laten lopen :( Er is een nieuwe leidster (stagiere), die vertelde namelijk dat ze niet verschoond wilde worden door haar. Mja, om dr dan door te laten lopen? Zal het volgende week in ieder geval even aangeven. Nu maar even in de gaten houden dat het geen schimmel wordt ofzo? Beetje lastig vind ik dit.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 24 mei 2014 @ 06:35:59 #103
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_140304375
oh en waar ik mij vorige week nog afvroeg om 7 uur of ze het nog wel deed, 3 dagen lang, was het vanmorgen kwart voor 6. Zo jammer ;)
pi_140307690
Susie, ik neem aan dat als ze verschoont wordt na een poep luier, dat er dan ook altijd even tussen haar schaamlippen wordt schoongemaakt?
Wat hier heel snel helpt is smeren met bepanthen en sudo. De ene keer het ene erop smeren en bij de volgende verschoonsessie het andere smeren.
Is meestal met een dag al een stuk beter.

Eva wilde op een gegeven moment geen zetpillen meer en omdat Rosalie toch best een 'trauma' heeft opgelopen door haar poep problemen wordt die helemaal gek als ik met een zetpil aankom. Gelukkig zijn ze helemaal gek van pepermunt allebei dus wij hebben tegenwoordig sinaspril met mintsmaak.
pi_140307807
TJ beterschap voor je mannetje!

Vervelend Susie!! vaak zonder luier laten lopen? en goed schoonmaken idd tussen de schaamlippen

Hopelijk heeft ze snel geen auw meer :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 13:14:34 #106
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_140310573
Jee Susie dat klinkt akelig en ik zou het zeker aankaarten bij het kdv.

Hier zijn we vanochtend bij de huisartsenpost geweest, hij had vanochtend weer 39.3 en dat vind ik toch tamelijk hoog om al in de ochtend zo te beginnen. (de tweede ochtend dan al)
Blijkt dat hij een dubbele ooronsteking heeft :@ helemaal niet gemerkt, hij zat niet overdreven aa nzijn oren. En toevallig gisteravond dacht ik daar nog aan, de huisarts had eens in het verleden gezegd als kinderen ooronsteking hebben dan hoef je er nog maar naar te wijzen of ze gaan al gillen.
Nou ik gisteren aan zijn oor zitten, aan zijn oorlelletje trekken maar hij gaf geen kik.
Nou misser van de maand dus.
Maar gelukkig nu antibiotica en dat ik weet waar de koorts vandaan komt, kan nu alleen maar beter gaan.
Zonde m'n ventje.
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:03:12 #107
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_140325838
Is er wel eens iemand naar een Thomas de Trein weekend gegaan in het spoorwegmuseum in Utrecht?
Het is aankomend weekend namelijk en ik denk erover om ernaartoe te gaan.
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:07:36 #108
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140326041
Wat sneu TJ. Hopelijk is hij er met de AB snel vanaf.

Wat naar Susie! Zou ik zeker aankaarten bij het kdv.

Hier een badpoeper vandaag :'( En ze zaten nog wel met zijn drietjes in bad :'(
  zondag 25 mei 2014 @ 07:03:14 #109
30252 Soempie
Procreating
pi_140336333
:D en waar ga je dan direct voor he? De drol of de kindjes... Drie kleintjes vis je er toch minder snel uit. :+

Och, TJ wat sneu, beterschap!

Hier nog nooit naar zo'n Thomas weekend geweest. Ik kan me herinneren dat iemand vertelde dat het dan wel retedruk is. Was lazi er niet geweest met O?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 25 mei 2014 @ 07:47:21 #110
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_140336465
Hier lijkt het geen pijn meer te doen :)

och arme R. :*

Kyara _O-
  zondag 25 mei 2014 @ 07:57:15 #111
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_140336500
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 22:07 schreef Kyara het volgende:

Hier een badpoeper vandaag :'( En ze zaten nog wel met zijn drietjes in bad :'(
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 07:03 schreef Soempie het volgende:
:D en waar ga je dan direct voor he? De drol of de kindjes... Drie kleintjes vis je er toch minder snel uit. :+

_O- _O- _O-
Hahahaha ik zie het helemaal voor me, zo'n hengelende Kyara _O- :+

Zo Rayen de eerste keer fit uit bed sinds 3 dagen. Vannacht wel in ons bed bovenop me in slaap gevallen, da's dan nog een voordeel dat hij nog steeds borstvoeding wil :+
Het leken wel vroegere tijden toen hij nog baby was, al kon ik nou die 12 kilo bovenop me wel voelen en dat weegt door :P
En nu zit hij te Hamertje Tikken
Rayen 2½ jaar!
pi_140336587
Susie gelukkig is de pijn over. Ik zou het zeker aankarten als jedenk, dat jedochter niet goed verschoond is.

TJ fijn, dat Rayen weer fit uit bed kwam.

Kyara _O_ . Nadeel van alle kids samen in bad hebben. Met een kind gaat bij ons het kind gewoon snel uit bad.

Wij waren gistermiddag uitgenodigd en waren pas om 16.30 uur weggegaan. Daar wilde meneer natuurlijk niet slapen. Dus lekker optijd gegeten.
En om 20 uur lag hij knockout te slapen. Helaas wel erg onrustig en veel aan het huilen. Om 23.30 uur hebben wij hem pcm gegeven. En daarna heerlijk geslapen tot 8 uur s'ochtends zelf.

[ Bericht 30% gewijzigd door Tinuviel op 25-05-2014 08:22:16 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 25 mei 2014 @ 09:03:16 #113
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_140336878
Wij zijn bij Thomas in Julianatoren geweest. Spoorwegmuseum ook wel maar niet tijdens een Thomas weekend. Ik heb er over gedacht maar we zijn op vakantie dat weekend.
Het is wel echt heel erg druk dus daar moeten jij en je kind tegen kunnen. Het spoorwegmuseum is best leuk ook voor die kleintjes met een mini treintje waarin ze mee kunnen rijden etc maar ik kan me zo indenken dat ipv de 15 minuten die wij in de herfst moesten wachten het nu zomaar drie kwartier of meer kan zijn.
Het museum is niet heel goedkoop dus bedenk je of je het waard vindt om weinig te kunnen doen.
De julianatoren puilde toen uit dus we hebben weinig gedaan en dat was best zonde maar we hadden geen van allen zin in een rij van drie kwartier steeds in de brandende zon.
Volgens mij ligt er in het museum een mega berg aan houten Thomas treinbaan waar je kind altijd wel tussen kan zitten om te spelen in ieder geval.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 25 mei 2014 @ 09:12:18 #114
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140336962
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 07:03 schreef Soempie het volgende:
en waar ga je dan direct voor he? De drol of de kindjes... Drie kleintjes vis je er toch minder snel uit.

Zonder al teveel op de details in te gaan: die drol was ook niet van het type dat je er makkelijk uit kan vissen.

We waren gelukkig met zijn tweeën, dus 1 kind per keer afspoelen en uit bad en de volgende droogt af en snel met een luier in bed om de volgende weer aan te pakken :D

We zijn inmiddels geroutineerd geworden :')
  zondag 25 mei 2014 @ 09:52:12 #115
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_140337396
Lekker Kyara :Y)
pi_140341156
_O- Wij hadden ook van de week een drol in bad.

Ik moest vandaag aan Kyara denken tijdens het smeren van een krentenbol met roomboter en kaas :Y)
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_140359714
Lazy hier was manlief met de grote in het spoorwegmuseum voor Thomas de Trein. Zal even vragen wat er precies was.

Kyara dat heb je diplomatiek verwoordt.

Bitterend jullie ook al. En wat is de link tussen je eerste stukje verhaal en de rest? Ik denk dat ik iets mis.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 25 mei 2014 @ 22:32:32 #118
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140364660
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 12:50 schreef bitterend het volgende:
_O- Wij hadden ook van de week een drol in bad.

Ik moest vandaag aan Kyara denken tijdens het smeren van een krentenbol met roomboter en kaas :Y)
Ik vind het allebei vies :D
  zondag 25 mei 2014 @ 22:33:21 #119
244125 laziness
pi_140364723
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:21 schreef Tinuviel het volgende:
Lazy hier was manlief met de grote in het spoorwegmuseum voor Thomas de Trein. Zal even vragen wat er precies was.
TJ wil het weten ;)
Wij zitten in Toscane dat weekend. Ook best leuk denk ik :P
pi_140367903
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:33 schreef laziness het volgende:

[..]

TJ wil het weten ;)
Nou ik zou liever naar Thomas gaan :+
  maandag 26 mei 2014 @ 08:00:41 #121
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_140374854
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 09:03 schreef laziness het volgende:
Wij zijn bij Thomas in Julianatoren geweest. Spoorwegmuseum ook wel maar niet tijdens een Thomas weekend. Ik heb er over gedacht maar we zijn op vakantie dat weekend.
Het is wel echt heel erg druk dus daar moeten jij en je kind tegen kunnen. Het spoorwegmuseum is best leuk ook voor die kleintjes met een mini treintje waarin ze mee kunnen rijden etc maar ik kan me zo indenken dat ipv de 15 minuten die wij in de herfst moesten wachten het nu zomaar drie kwartier of meer kan zijn.
Het museum is niet heel goedkoop dus bedenk je of je het waard vindt om weinig te kunnen doen.
De julianatoren puilde toen uit dus we hebben weinig gedaan en dat was best zonde maar we hadden geen van allen zin in een rij van drie kwartier steeds in de brandende zon.
Volgens mij ligt er in het museum een mega berg aan houten Thomas treinbaan waar je kind altijd wel tussen kan zitten om te spelen in ieder geval.
Ah bedankt voor je reactie, ja zal natuurlijk megadruk zijn.
Nou denk er nog effe overna of het de moeite en geld wel waard zijn.
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:33 schreef laziness het volgende:

[..]

TJ wil het weten ;)
Nou Toscane lijkt me inderdaad beter ;) dan die knorrige Thomas de trein :+ dan zie ik eigenlijk liever chuggington :+
Rayen 2½ jaar!
  maandag 26 mei 2014 @ 09:31:41 #122
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_140376096
Thomas hebben we hier eens bij het spoorlijntje in boekelo gezien.. Maar dat is wat kleinschaliger.. En Daan zag er niet zoveel van.. Die zat nog in mijn buik te spelen ;)

ieuw Kyara.. Daan doet dat nooit gelukkig. Ook plassen heb ik hem nog maar 1 keer zien doen buiten de luier. Dat was in de douche, en verbaasd dat hij toen naar beneden keek..

Dit weekend met mijn ouders, zusje, zwager, 3 neefjes en mijn 2 jongens en man in een huisje gezeten. Even eruit met zijn alleen. 5 jongens tussen de bijna 2 en 6,5.. Heerlijk spul, en altijd wel iemand om mee te spelen of dwars te zitten :P
Gisteren naar het kabouterland in Exloo geweest. Dat was echt leuk voor die kleintjes. Veel kleiner hebben ze er niet zoveel aan, maar Daan kon al lekker van de glijbaan en klauteren. Chris en de neefjes van 3,5&5 gingen lekker samen op pad. Konden wij lekker op het terras hangen.. Echt een aanrader voor peuters&kleuters!

Alleen vanochtend was Daan helemaal niet meer zo blij. Begon raar te hoesten en gal te spugen. De temp was ook 40,0. Dus die heeft "iets" te pakken, of te warm geslapen. Nu ligt hij lekker op het matras van het campingbedje te slapen in de woonkamer. Net wel een paar slokken water erin gekregen. Maar die waren er binnen 5 minuten ook weer uit.. Ook gelijk pcm gegeven na het temperaturen, want hij was echt aan het jammeren.. Eens kijken wat de dag verder brengt..
  maandag 26 mei 2014 @ 13:16:38 #123
244125 laziness
pi_140382801
TJ in het voorjaar is er ook altijd een Chuggington weekend in het museum. Er komen geen echte Chuggington treinen maar ook wel heel veel speelmateriaal er van waar ze mee kunnen spelen etc.
Misschien volgend jaar een optie voor jullie die jij ook leuk vindt ;)
pi_140398109
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:21 schreef Tinuviel het volgende:

Kyara dat heb je diplomatiek verwoordt.

Bitterend jullie ook al. En wat is de link tussen je eerste stukje verhaal en de rest? Ik denk dat ik iets mis.
Helemaal niks ... ik moest gewoon aan dr denken tijdens het smeren van mijn krentenbol 8-)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 26 mei 2014 @ 20:26:33 #125
147316 crew  DJMO
#trut
pi_140398541
quote:
10s.gif Op maandag 26 mei 2014 20:18 schreef bitterend het volgende:

[..]

Helemaal niks ... ik moest gewoon aan dr denken tijdens het smeren van mijn krentenbol 8-)
stukkies bruin tussen het blanke brood :7 :9
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')