quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:07 schreef Kyara het volgende:
Hier een badpoeper vandaagEn ze zaten nog wel met zijn drietjes in bad
quote:Op zondag 25 mei 2014 07:03 schreef Soempie het volgende:
en waar ga je dan direct voor he? De drol of de kindjes... Drie kleintjes vis je er toch minder snel uit.
Zonder al teveel op de details in te gaan: die drol was ook niet van het type dat je er makkelijk uit kan vissen.quote:Op zondag 25 mei 2014 07:03 schreef Soempie het volgende:
en waar ga je dan direct voor he? De drol of de kindjes... Drie kleintjes vis je er toch minder snel uit.
Ik vind het allebei viesquote:Op zondag 25 mei 2014 12:50 schreef bitterend het volgende:
Wij hadden ook van de week een drol in bad.
Ik moest vandaag aan Kyara denken tijdens het smeren van een krentenbol met roomboter en kaas
TJ wil het wetenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:21 schreef Tinuviel het volgende:
Lazy hier was manlief met de grote in het spoorwegmuseum voor Thomas de Trein. Zal even vragen wat er precies was.
Nou ik zou liever naar Thomas gaanquote:Op zondag 25 mei 2014 22:33 schreef laziness het volgende:
[..]
TJ wil het weten![]()
Wij zitten in Toscane dat weekend. Ook best leuk denk ik
Ah bedankt voor je reactie, ja zal natuurlijk megadruk zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 09:03 schreef laziness het volgende:
Wij zijn bij Thomas in Julianatoren geweest. Spoorwegmuseum ook wel maar niet tijdens een Thomas weekend. Ik heb er over gedacht maar we zijn op vakantie dat weekend.
Het is wel echt heel erg druk dus daar moeten jij en je kind tegen kunnen. Het spoorwegmuseum is best leuk ook voor die kleintjes met een mini treintje waarin ze mee kunnen rijden etc maar ik kan me zo indenken dat ipv de 15 minuten die wij in de herfst moesten wachten het nu zomaar drie kwartier of meer kan zijn.
Het museum is niet heel goedkoop dus bedenk je of je het waard vindt om weinig te kunnen doen.
De julianatoren puilde toen uit dus we hebben weinig gedaan en dat was best zonde maar we hadden geen van allen zin in een rij van drie kwartier steeds in de brandende zon.
Volgens mij ligt er in het museum een mega berg aan houten Thomas treinbaan waar je kind altijd wel tussen kan zitten om te spelen in ieder geval.
Nou Toscane lijkt me inderdaad beterquote:Op zondag 25 mei 2014 22:33 schreef laziness het volgende:
[..]
TJ wil het weten![]()
Wij zitten in Toscane dat weekend. Ook best leuk denk ik
Helemaal niks ... ik moest gewoon aan dr denken tijdens het smeren van mijn krentenbolquote:Op zondag 25 mei 2014 21:21 schreef Tinuviel het volgende:
Lazy hier was manlief met de grote in het spoorwegmuseum voor Thomas de Trein. Zal even vragen wat er precies was.
Kyara dat heb je diplomatiek verwoordt.
Bitterend jullie ook al. En wat is de link tussen je eerste stukje verhaal en de rest? Ik denk dat ik iets mis.
stukkies bruin tussen het blanke broodquote:Op maandag 26 mei 2014 20:18 schreef bitterend het volgende:
[..]
Helemaal niks ... ik moest gewoon aan dr denken tijdens het smeren van mijn krentenbol
Vanaf zaterdagmiddag, dus ik hoop dat morgen de pijn echt weg is.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:44 schreef Deepfreeze het volgende:
TJ, ook beterschap voor Rayen. Als ze pijn hebben is het echt naar.
Hier is het vooral slaap, maar geen pijn, behalve die paar keer spugen..
Hoelang zit hij al aan de AB? Er staat 24-48 uur voor geloof ik, zou wel beter moeten zijn morgen.. Hoop het voor jullie!
Nou hij werd al minder wakker gisteravond en vanochtend gelijk spelen en voelt stukken minder warm.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:48 schreef Deepfreeze het volgende:
TJ, hoe gaat het nu? Hopelijk slaat de AB nu echt aan..
Tinu, knap!
Daan kwam vorige week tot 8, zonder de 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen zit ze er hier voor de eerste keer in, dus toen was ik nog niet snugger genoeg om hem goed te doen.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |