abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juni 2014 @ 16:18:33 #276
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140749142
Ah bedankt voor de uitleg (inclusief de details :Y) ). Goed om in gedachten te houden als het hier zo ver is :Y
pi_140749512
Graag gedaan, altijd leuk om poepblunders te delen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 5 juni 2014 @ 16:58:03 #278
147316 crew  DJMO
#trut
pi_140750762
quote:
2s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:21 schreef Kyara het volgende:
als ik bij hema.nl op oefenonderbroek zoek krijg ik herenboxershorts.... :X :D

Wat moet ik me daar überhaupt bij voorstellen?
klik

ik heb ze ook, maar ik vind het tien keer niks. Ze beschermen nauwelijks, het is hooguit handig voor onderweg als je kind al zo goed als zindelijk is.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 5 juni 2014 @ 16:58:34 #279
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140750782
Dank maar ik had hem al gevonden ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 5 juni 2014 @ 16:59:32 #280
147316 crew  DJMO
#trut
pi_140750812
quote:
2s.gif Op donderdag 5 juni 2014 16:58 schreef Kyara het volgende:
Dank maar ik had hem al gevonden ;)
was nog aan het editten :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 5 juni 2014 @ 23:58:08 #281
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_140766803
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:54 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

takko????? nog nooit van gehoord
hebben ze die oefenbroekjes niet bij de prenatal? volgens mij heb ik ze daar ooit gezien. Het is wel de bedoeling dat ze niet het idee van een luier heeft want dan is ze terug bij af vrees ik.
deze komen van onze luier leverancier vandaan,zaten in het proefpakket. Is geen badstof hier.maar een dunne sport boxershort.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_140771993
En daar was gisteren tijdens het eten poep op de wc *O* goh dat je daar zo blij mee kunt zijn. Afgelopen nacht wilde ze zonder luier slapen. Ik heb haar een onderbroekje aangedaan en een luierbroekje er overheen. Om 05:15 werden we gewekt door een roepende ean die moest plassen. Ze is heel de nacht droog geweest.

Ik ben zo trots op d'r. Mijn ooit zo'n kleine meisje die altijd wat achterliep doet dit nu ineens zomaar.

Van de week zette ze bij de gastouder ook een bouwtoren in elkaar. Die daar nog nooit een kindje in elkaar heeft kunnen zetten. Jullie kennen hem vast wel. Het zijn de halve rondjes waarop je bovenop een balletje kunt leggen. Maar deze kun je dus helemaal als bal in elkaar klikken.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 06-06-2014 09:50:10 ]
  vrijdag 6 juni 2014 @ 09:41:42 #283
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_140772120
*O* Ean wat goed!!!
Fijn he ineens die vooruitgang
pi_140772305
Ja echt, ik heb toch best wat zorgen om d'r gehad. Maar ze ontwikkelt zich zo goed ineens. Ze blijft wel moeite hebben met direct aanspraak.

En ik snap dat dit voor jou best frustrerend kan zijn om te lezen bar. Sorry voor mijn gehyper.
pi_140777493
Ferrari wat gaat je meisje goed. Gaat dan best hard dat opgroeien op deze manier.

Ik heb vandaag een 2e potje gekocht, zo hebben we op elke woonverdieping en in elke wc een staan. En de kinderen zijn heerlijk verwend vandaag: ijsje en een verlaat verjaardagscadeau.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_140777832
Hier staan ook 2 potjes maar ik ga ze maar opbergen. Ze heeft er heel weinig gebruik van gemaakt. Af en toe in d'r kamer of in de woonkamer. En een brilverkleiner wilde ze ook al niet. Al zakt ze zo nu en dan wel in de wc pot.

Je hebt ze goed verwend. Die glunderende snoetjes zijn dat altijd zo mooi om te zien.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 13:46:53 #287
100412 mefke79
komt goed!
pi_140778283
FR, de Takko zit in Geldrop in het centrum. Dat is voor ons de dichtstbijzijnde dus ik denk voor jou ook. Tienus hebben we ook met dat broekje van de Hema laten lopen. Echt om het gevoel van nat worden wel te hebben maar niet alles onder te hebben. Werkt goed.
Inmiddels is hij eigenlijk wel zindelijk voor urine, poepen is een grotere uitdaging. En gezien zijn problemen daarmee in het verleden durf ik er nu ook nog geen echte druk op te zetten. Wij vissen dus regelmatig drollen uit zijn onderbroek. Ach, tis te overleven.
DJMO die creme die jij omschrijft is schimmelwerend. Dat zou ik niet zomaar gaan smeren als ik niet zeker wist of er een schimmel bij zit.

Dit weekend wordt Tienus al weer drie. PFf, waar blijft de tijd. Hij is ook enorm wijs aan het worden ineens. Nog een weekje naar het oude kdv en dan stapt hij over naar de drie+ groep van de school waar ook de oudste zit. Hij gaat dus deels meedraaien in de kleutergroep.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_140778413
Dat gaat ook rap ineens bij tienus. Mooie voorbereiding voor volgend jaar jullie kdv.

Ik vind Ean ook ineens heel wijs worden, waar ik eerst het idee van die gaat het echt niet redden volgend jaar op school. Heeft ze nu ineens een grote mentale sprong gemaakt. Ze praat nu ook echt goed.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 13:57:54 #289
100412 mefke79
komt goed!
pi_140778639
Ik verheug me ook echt op het feit dat ze straks weer op 1 locatie zitten ipv op twee. Dat levert me een gedoe op, dat had ik even niet zo ingeschat. En Tienus heeft er ook echt zin in. Hij is toe aan meer uitdaging en was nu al even de oudste op de groep op het huidige kdv. De drie+ groep daar is opgeheven, dus er kwamen alleen maar jongere kindjes bij.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_140778963
Je moet er zeker geen druk opzetten mbt poepen. je wilt niet dat hij het op gaat houden.
Ean is samen met 2 andere leeftijdsgenootjes bij de go. Die leren veel van elkaar. Maar straks ean op school en sac bij de go wordt ook wel een logistieke uitdaging.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 14:38:22 #291
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_140779939
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 09:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja echt, ik heb toch best wat zorgen om d'r gehad. Maar ze ontwikkelt zich zo goed ineens. Ze blijft wel moeite hebben met direct aanspraak.

En ik snap dat dit voor jou best frustrerend kan zijn om te lezen bar. Sorry voor mijn gehyper.
maak je om mij maar niet druk, frustrerend is het zeker niet. Ik ben blij dat het goed gaat bij jullie.
Bij ons gaat het anders maar bij elke kleine vooruitgang die wij opmerken zijn wij ook erg hyper ;)
  vrijdag 6 juni 2014 @ 16:33:20 #292
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140783173
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 14:38 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

maak je om mij maar niet druk, frustrerend is het zeker niet. Ik ben blij dat het goed gaat bij jullie.
Bij ons gaat het anders maar bij elke kleine vooruitgang die wij opmerken zijn wij ook erg hyper ;)
Ik las in het andere topic dat jullie ook best grote stappen maken de afgelopen tijd. Vooral qua communicatie toch?
  vrijdag 6 juni 2014 @ 16:33:51 #293
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140783193
Fijn FR, echt superknap! *O*
pi_140788061
Wauw Ean wat goehoed!!

Ik kreeg vanmorgen een heerlijke foto van 2 meisjes op een loopkoe, stralend in hun zomerkleertjes.
Het duurde 5 minuten en toen dacht ik huh :?
Ik naar huis gebeld of die foto van vroeger op de ochtend was of real time. Bleek 5 minuten ervoor genomen te zijn.
Toen ik vroeg waarom eva dan niet op de psz was, bleef het even stil... 8)7 |:( :') :{w -O-

(Kon niet kiezen, ze zijn allemaal van toepassing)

Eerst was er irritatie, want moest ik dan echt overal zelf aan denken? Maar daarna moest ik lachen ;) mijn vriend is gewoon echt zo suf soms
pi_140788128
Ach ja mannen. Ben je weer aan het werk danic?
pi_140788370
Ja sinds dat ik thuis heb gezeten hebben we een paar keer goede gesprekken gehad en hij doet echt zo zijn best om mij te helpen O+
Maar toen dit vanmorgen. ...ik dacht echt ff wtf dat vergeet je toch niet?

Eergisteren heeft hij van stukken resthout wat we gebruikt hadden voor een schutting, een plantenbakje gemaakt voor op de tuintafel. Voor stukjes lavendel die ik over had O+
Zo lief als hij dat doet.

En ja, weer aan het werk. Weer mijn gewone rooster als voorheen. Maar er is veel gebeurt in die anderhalve maand. De bedoeling is dat klanten veel meer zelf gaan doen via Internet en wij moeten ze er actief naar verwijzen.
Nu ik er even uit geweest ben merk ik Hoe groot de terugloop in klanten is. Ik ben meer telefoniste/helpdeskmedewerker dan adviseur particuliere bankzaken.
Voordeel is dat ik mijn studie onder werktijd kan doen. Weer een Stresspunt minder want ik had echt geen idee hoe ik dit in mijn privé leven moest incalculeren.
pi_140788483
Ik heb het gevoel dat ik bij de bank ook niet echt welkom ben eerlijk gezegd. Ze hebben geen vreemdevaluta meer en bestellen gaat ook niet. Wil ik iets dan moet ik een duur nummer bellen. Geen aanval naar jou hoor, maar ik snap dat er steeds minder mensen komen.
pi_140788592
Wij hebben helemaal geen kas meer. Alles ivm veiligheid. Maar bestellen kan gewoon. Duurt een dag of 4 en dan is het in huis. En telefoonnummer is gratis, want lokaal nummer.
Ik denk dat jij bij die andere oranje bank zit :D
pi_140788653
Ik zit niet bij een oranje maar een groene.
pi_140789031
Oh das waar ja. Die hebben ook zo'n nummer. Moet ik ook wel eens heen bellen want hypotheek loopt daar. Drama inderdaad.
Tja weet je, de klanten doen het grotendeels zelf. Iedereen wil 24/7 kunnen bankieren en niet afhankelijk zijn van openingstijden die tegelijk vallen met werktijden. Dus mensen zoeken zelf het Internet en de telefoon op. Dus de kantoren liepen het eerst leeg. Toen kwam er steeds meer digitalisering bij en nu loopt de telefonie ook terug. Ik moet verwijzen naar Internet want dat wordt van me verwacht en meegenomen in mijn beoordeling maar tegelijkertijd ben ik mijn eigen baan om zeep aan het helpen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')