maïzena haal je toch gewoon uit de supermarkt? Vind je bij de bindingsspullen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Maizena hier en schrale troost. Dat is volgens mij niet meer te krijgen. Maar hier eigenlijk amper luieruitslag.
Klopt en dat bind dus het natte waardoor de billen droger blijven. Of zoiets.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:53 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
maïzena haal je toch gewoon uit de supermarkt? Vind je bij de bindingsspullen.
zinkolie kan ik nog wel eens proberen,Roy heeft luieruitslag na elke poepluier... Die poept vaak dunnere poep en dat brand gelijk als een gek bij hem.
Is het geen een soort exceem geworden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:35 schreef _Bar_ het volgende:
Ik zoek de tip tegen erge luieruitslag? Andere luiers word lastig ivm we krijgen er vergoed en er liggen nu nog 7pakken te wachten. Die moeten eerst op.
ik spray al met billenspray. Maar gisteren was het zo erg en zo brandend rood,Roy krijste het uit en hebben per slot ibuprofen gegeven tegen de pijn.
ik weet ook echt niet hoe hij eraan komt hij heeft niks anders gegeten en of gedronken dan normaal.
kijken of je meer vezels naar binnen kunt krijgen bij hem, dat zorgt voor een betere stoelgang. Tegen luieruitslag kreeg ik altijd micanizolnitraatzalf/creme van de huisarts, heel dun insmeren, drie keer per dag. en verder smeren met bepanthen of sudocreme om de pijn te verzachten (uit voorzorg met sudo smeren werkt ook goed, dus voor er uitslag ontstaat)quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:53 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
maïzena haal je toch gewoon uit de supermarkt? Vind je bij de bindingsspullen.
zinkolie kan ik nog wel eens proberen,Roy heeft luieruitslag na elke poepluier... Die poept vaak dunnere poep en dat brand gelijk als een gek bij hem.
Umm dat is niet nodig hier, vezels krijgt hij genoeg, 's morgens brintapap,pasta is bijna altijd volkoren,brood altijd spelt en of volkoren tegen het donkere aan. Nee dat zit wel goed.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
kijken of je meer vezels naar binnen kunt krijgen bij hem, dat zorgt voor een betere stoelgang. Tegen luieruitslag kreeg ik altijd micanizolnitraatzalf/creme van de huisarts, heel dun insmeren, drie keer per dag. en verder smeren met bepanthen of sudocreme om de pijn te verzachten (uit voorzorg met sudo smeren werkt ook goed, dus voor er uitslag ontstaat)
Ik lurk hier per ongeluk een keer mee en zie dit staan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:44 schreef hilliebillie het volgende:
Een oud collega van mij heeft op een gegeven moment van een arts in het ziekenhuis een soort van pasta gekregen die op de billen gesmeerd moest worden, dat was het enige wat bij haar zoontje werkte. (Ze liep al in het ziekenhuis met haar zoon ivm downsyndroom en bijbehorende kwalen). Waar er in het ziekenhuis eerder tegen haar gezegd werd dat er geen andere oplossing was tegen de luieruitslag (en uiteindelijk gewoon helemaal open billen) werd die pasta op een gegeven moment toch aangedragen. Maar hoe die pasta heet weet ik dan weer niet
takko????? nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:51 schreef _Bar_ het volgende:
Hebben jullie een takko in de buurt Ferrari? Daar heb ik pas voor Roy een stapel joggingbroekjes gekocht.
als je Wilt ik heb nog oefenbroekjes liggen zijn een soort van luiers en deze kun je wassen. Ik zal zo de naam eens opschrijven als ik thuis ben.
succes met je sollicitatie gesprek!
Dit of Zinkolie.. ( zinkoxidesmeersel ) barriere creme werkt vaak iets beter omdat het goed hecht aan nattende huid maar zinkolie heeft iedere apotheek!quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:57 schreef BlueEyes het volgende:
Ik denk dat je Barrière creme van Conveen bedoeld.
Let wel op de maat, ik heb er een maat 68 en die kon mijn zoontje nu nog aan (zit tussen 92/98). Weet niet of dat nu nog zo is dat ze groot vallen, of anders een uitwasbare luier?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:39 schreef Troeta het volgende:
Bij de Hema verkopen ze een oefenonderbroek!
http://m.hema.nl/winkel?f(...)rom=RegularAutomaticquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:21 schreef Kyara het volgende:
als ik bij hema.nl op oefenonderbroek zoek krijg ik herenboxershorts....![]()
Wat moet ik me daar überhaupt bij voorstellen?
komt uit op de homepage bij mij.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:36 schreef Zana het volgende:
[..]
http://m.hema.nl/winkel?f(...)rom=RegularAutomatic
Voor poepbroeken is het fijn, lekt dan niet door en valt niet in de broekspijpen en op de grond enzo...zodat je er in stapt met je blote voeten, of je dreumes de drol oppakt...quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:49 schreef Kyara het volgende:
Gevonden!
Maar ik zie nog steeds niet wat hier anders aan in dan aan een gewone onderbroek eerlijk gezegd. Behalve dan dat het badstof is? Dat absorbeert nog een beetje? Zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |