quote:
Misschien als ik het hele pakket niet kan verkopen voor een goede prijs, maar voor die tijd nietquote:
en dan 20 excl voor de camera voor mij en we zijn er uitquote:
Haha preciesquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
en dan 20 excl voor de camera voor mij en we zijn er uit.
Wel voor de incomplete set? 330 dus zonder camera.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:13 schreef DrXLTrouble het volgende:
Ik ga niet hoger dan 330 voor de complete set.
Nee, dat niet. Mag wel getest worden uiteraard, maar hij is sowieso compleet. En als er iets kapot gaat, dan ga ik daar heus niet als een klootzak mee om (just for the recordquote:
Jammer dat er geen bon bij zit..quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:57 schreef ikbenrond het volgende:
Ik verkoop mijn Playstation 4 inclusief camera, controller en hdmi kabel.
Zo goed als nieuw, ik heb er bijna nooit op gespeeld.
[ afbeelding ]
¤350.
Mochten mensen hier afhaken omdat je geen bon hebt, staat mijn bod er altijd nog!quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:39 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Ik heb 'm als cadeau gekregen. In Italië, voor de kerst. Bon kreeg ik er niet bij.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:04 schreef zesmeltendepaashaas het volgende:
130 euro incl., mits goed onderhouden en bonnetje aanwezig.
Het betekent gewoon dat je geen garantie kunt claimen als het apparaat ergens in de komende anderhalf jaar stuk gaat. Het is geen 'hele erge kwestie', maar dat is inderdaad wel een risico wat je neemt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:30 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Zonde inderdaad. Maar goed, is dat een hele erge kwestie?
en als die gestolen blijkt te zijn ben je je geld kwijtquote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:56 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Het betekent gewoon dat je geen garantie kunt claimen als het apparaat ergens in de komende anderhalf jaar stuk gaat. Het is geen 'hele erge kwestie', maar dat is inderdaad wel een risico wat je neemt.
Dat is een snelle conclusie. Áls hij inderdaad gestolen blijkt te zijn, dan heb je tenminste nog mijn gegevens zoals mijn adres e.d.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:58 schreef ejfaar het volgende:
[..]
en als die gestolen blijkt te zijn ben je je geld kwijt
met die gegevens kun je niks.... Just sayingquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:20 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Dat is een snelle conclusie. Áls hij inderdaad gestolen blijkt te zijn, dan heb je tenminste nog mijn gegevens zoals mijn adres e.d.Maar dat is natuurlijk onzin.
Nee 300 compleet. Je hebt geen game en geen kassabon. Ik vind het zelf al aardig tegen de limit.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:21 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
310,- zonder camera en incl. verzekerd verzenden?
Ja, maar zoals je kan lezen kan hij veel meer vangen voor console los en de camera apart. Dus, leuk voor je, zo'n limietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:22 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Nee 300 compleet. Je hebt geen game en geen kassabon. Ik vind het zelf al aardig tegen de limit.
En zoals je kunt lezen is de helft afgehaakt vanwege het ontbreken van de kassabonquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar zoals je kan lezen kan hij veel meer vangen voor console los en de camera apart. Dus, leuk voor je, zo'n limiet.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:47 schreef ejfaar het volgende:
[..]
met die gegevens kun je niks.... Just saying
Precies.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:18 schreef Santello het volgende:
Doos?
Bon?
[..]
Wat een onzin.
Knuppel hem dan wel naar het pin automaat voor mijn geld.
Ah, oké! Ik ben een broer van richolio (als je die kent), dus heel betrouwbaarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:25 schreef vigen98 het volgende:
Nvm, bod ingetrokkenIk was ook geïnteresseerd totdat ik las dat je geen bon hebt waardoor ik een grote risico neem.
Ja die heb ik hier wel eens zien opduiken, maar al was je de broer van de koning zou ik het nog niet halen zonder bonquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:27 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Ah, oké! Ik ben een broer van richolio (als je die kent), dus heel betrouwbaar
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:03 schreef Tumble het volgende:
volgens mij heb ik wat berichten terug al 35 incl geboden voor de camera
Genoteerd.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]indien jouw bod staat doe ik 40 incl
Sorry daarvoor! En bedanktquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik haak af gezien het te lang duurt, ga er morgen 1 kopen. Succes
Ik heb hem vanochtend gehaald maar nu wil mijn broertje er ook 1 dus nogmaals 40 incl als het het snel verstuurd kan wordenquote:
Ik heb het voorgelegd aan asabeta1.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb hem vanochtend gehaald maar nu wil mijn broertje er ook 1 dus nogmaals 40 incl als het het snel verstuurd kan worden
Hi! Dat is fijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dus..... Als TS eruit is zie ik je rekeningnr tegemoet dan maak ik 40 euro voor de camera incl verzenden met 3s code
Overgemaakt en pm terugquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:17 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Hi! Dat is fijn.Even een PM sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |