Ik ging weer schrijven..Alles in mijn hoofd in het Engels. Verdomde lastig om dan weer in het Nederlands te schrijvenquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:10 schreef isax het volgende:
[..]
vloeiend maar ik heb dan ook denk ik 5 maanden in totaal alleen engels gesproken.
(2 weken + 1 maand+ nog een maand amerika en ieder jaar aantal keer naar UK)
dan leer je het wel als je enigste nederlandse bent
Wat zal het lekker stil wordenquote:
ik heb een keer nederlands gepraat in san francisco met een afrikaansequote:
als mijn moeder belde sprak ik nederlands en engels door elkaar naar een tijdjequote:Op donderdag 15 mei 2014 16:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ging weer schrijven..Alles in mijn hoofd in het Engels. Verdomde lastig om dan weer in het Nederlands te schrijven
Als ik het lees dan begrijp ik het ook allemaal (op bepaalde uitdrukkingen en onbekende woorden na). Het is alleen dat ik het soms niet hoor wat ze zeggen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:10 schreef isax het volgende:
[..]
vloeiend maar ik heb dan ook denk ik 5 maanden in totaal alleen engels gesproken.
(2 weken + 1 maand+ nog een maand amerika en ieder jaar aantal keer naar UK)
dan leer je het wel als je enigste nederlandse bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hha herkenbaar. Hier komen de woorden soms ook eerst in het Engels. Heel irritant want Nederlands is een mooie taal.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:14 schreef isax het volgende:
[..]
als mijn moeder belde sprak ik nederlands en engels door elkaar naar een tijdje
ik heb dat bij sommige accenten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als ik het lees dan begrijp ik het ook allemaal (op bepaalde uitdrukkingen en onbekende woorden na). Het is alleen dat ik het soms niet hoor wat ze zeggen.
En als je dan zo'n tekst zag dan bleek het vaak heel anders te zijn dan je dacht.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:02 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik knipte de songteksten uit van die popbladen en plakte ze in mijn agenda. Best geinig om terug te kijken soms wat ik toen goed vond.
Ja klopt, leuke woorden hebben die voor sommige dingenquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:13 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een keer nederlands gepraat in san francisco met een afrikaanse![]()
zij verstond mij alleen beter als ik haar
Ik kan me nog goed herinneren dat ik als 6 jarige 'Engels' zong..het was klanken nabootsenquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En als je dan zo'n tekst zag dan bleek het vaak heel anders te zijn dan je dacht.
Mama appelsap!quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren dat ik als 6 jarige 'Engels' zong..het was klanken nabootsen
Met "Smells like Teenspirit" had ik ook geen idee wat ze in het refrein zongen totdat ik de tekst in een blaadje zag.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren dat ik als 6 jarige 'Engels' zong..het was klanken nabootsen
quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Met "Smells like Teenspirit" had ik ook geen idee wat ze in het refrein zongen totdat ik de tekst in een blaadje zag.
With the lights out, it's less dangerous
Here we are now; entertain us
I feel stupid and contagious
Here we are now; entertain us
Ik had een schotse film gehuurd zonder ondertiteling. Na 2 minuten had ik hem uitgezet omdat ik het niet verstond. Hoe heet die film ook al weer. Met dat sollicitatiegesprek, dat hij express de boel loopt te saboteren omdat hij bang was om aangenomen te worden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb dat bij sommige accenten.
welsh heb ik soms moeite mee en sommige zuid engelse accenten
maar omdat mijn vrienden groep heel internationaal is heb ik het raarste accent van allemaal![]()
ik praat verschillende accenten door elkaar met een oranje sausje
Trainspottingquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik had een schotse film gehuurd zonder ondertiteling. Na 2 minuten had ik hem uitgezet omdat ik het niet verstond. Hoe heet die film ook al weer. Met dat sollicitatiegesprek, dat hij express de boel loopt te saboteren omdat hij bang was om aangenomen te worden.
is dat niet met die baby?quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol alleen het sollicitatiegesprek weet je nog?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik dacht aan geheel andere dingen dan baby's...quote:
Jawel, ik lees streamverslagen en kijk filmpjes die jullie posten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha dacht eigenlijk dat je het helemaal niet volgde, maar dat wel dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |