Ik ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Morgen Duits en economie. Leve het leven.
ik hoop het. de proeftoetsen lukken makkelijk,quote:
Had gisteren een proefexamen gemaakt zonder te leren een 6,5 voor, had vooral de leervragen fout dus nu nog effe dat boekje samengevat doornemen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:10 schreef hofferin het volgende:
[..]
ik hoop het. de proeftoetsen lukken makkelijk,
vind het alleen moeilijk om een goede leer manier hiervoor te vinden
en bij jou?
Dit ja. Gewoon lekker dat gevoel van 'ik ben klaar'. Ik begin maandag pas weerquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:55 schreef hofferin het volgende:
voor mij dag 2 niks al. word irritant wil het eigenlijk maar gewoon gehad hebben
Naja, vind het niet zo erg na 3 toetsen achter elkaar te hebben gehadquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit ja. Gewoon lekker dat gevoel van 'ik ben klaar'. Ik begin maandag pas weer
Ik heb dat gewoon niet. 2 op een dag is iets waar ik echt enorm tegenop zie.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:29 schreef ownz123 het volgende:
[..]
Naja, vind het niet zo erg na 3 toetsen achter elkaar te hebben gehad
Vond Duits behoorlijk meevallen hoor!quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:41 schreef daniel3927 het volgende:
ik vond het havo duits examen erg lang, ik heb veel vragen aan het eind moeten gokken.
ja dat systeem aarde boek is ook niet goed geschrevenquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:26 schreef warp995 het volgende:
[..]
Had gisteren een proefexamen gemaakt zonder te leren een 6,5 voor, had vooral de leervragen fout dus nu nog effe dat boekje samengevat doornemen.
Ik hoop dat er niks komt over moessons, passaten en de itcz, daar snap ik echt niks van.
Met die argumentaties weet je het nooitquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:17 schreef Wicky15 het volgende:
Ik vond economie juist wel te doen. Moet toch wel minimaal een 7 hebben
Nee, dat is ook zo hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:19 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Met die argumentaties weet je het nooit
Ja de goed/fout antwoorden waren redelijk simpel, opbrengstenmatrix en berekeningen ook wel, dus hopen op een 6!quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:20 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee, dat is ook zo hoorMaar voor mijn gevoel ging het wel lekker.
Ik hoop hetquote:
Geschiedenis vind ik ook niet zo erg, is te doen. En dan vakantiequote:Op donderdag 15 mei 2014 16:27 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Ik hoop het
Morgen de laatste en dan het hele weekend leren voor geschiedenis '(Gelukkig niet zo ergg
Donderdag nog maatschappijwetenschappen dus kan dinsdag en woensdag ook nog even aan de bakquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:29 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Geschiedenis vind ik ook niet zo erg, is te doen. En dan vakantie
Verschillende marktvormen vind ik makkelijker analyseren dan de Egyptische economie op basis van één bronnetje.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:33 schreef HuisbaasBob het volgende:
Economie was vergeleken vorige jaren echt simpel en die argumentatie van 80 woorden was met logisch nadenken echt niet zo moeilijk.
Als beide kiezen voor niet invoeren is er dus ook geen sprake van welvaartswinst, dus (0,0)quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:40 schreef badschaap het volgende:
vond alleen bij vraag 10 van economie het niet duidelijk of het nou links boven 12/12 of 0/0 was
als beide kiezen voor invoeren is er toch welvaartsverlies?quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:41 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Als beide kiezen voor niet invoeren is er dus ook geen sprake van welvaartswinst, dus (0,0)
beide invoeren is juist 12/12quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:42 schreef badschaap het volgende:
[..]
als beide kiezen voor invoeren is er toch welvaartsverlies?
Alleen als een land besluit tot wel invoeren en de ander niet, dan heeft het land dat wel invoert verlies.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:41 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik had 12/12 want ze hebben toch geen verlies van die ticketheffing?
Nee, die ticketheffing zorgt voor welvaartswinst doordat de negatieve externe effecten van de vele vliegreizen worden verminderd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:42 schreef badschaap het volgende:
[..]
als beide kiezen voor invoeren is er toch welvaartsverlies?
Ja maar als negatief effect krijg je wel weer minder omzet uit ticketverkoop omdat ticketverkoop daalt hequote:Op donderdag 15 mei 2014 16:43 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Nee, die ticketheffing zorgt voor welvaartswinst doordat de negatieve externe effecten van de vele vliegreizen worden verminderd.
Waarom zouden ze het dan überhaupt overwegen als er sprake is van 0 welvaartswinst?quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:44 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ja maar als negatief effect krijg je wel weer minder omzet uit ticketverkoop omdat ticketverkoop daalt he
Omdat de overheid niet goed heeft nagedachtquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:46 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het dan überhaupt overwegen als er sprake is van 0 welvaartswinst?
Lol ik dacht eerst ook even over prijs doorberekenen in de vervoerscontracten, maar over het algemeen viel het wel vol te lullenquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:10 schreef Goldenrush het volgende:
oh oh economie man wtf, vergeleken met andere economie-examens was deze op HBO niveau ofzo, jezus. Verwachten ze dat je expert bent op het gebied van de transportsector en moet je een argumentatie schrijven van 80 woorden voor 4 puntjes, flikker op ofzo
simpel als ze de prijs doorberekenen-> minder contracten-> minder ritten-> minder vaak getankt-> minder accijns. Als ze de prijs niet doorberekenen merkt de overheid het niet direct in de transportsectorquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:51 schreef wieditleestisslim het volgende:
[..]
Lol ik dacht eerst ook even over prijs doorberekenen in de vervoerscontracten, maar over het algemeen viel het wel vol te lullen
Heb het ook wel (juist) volgeluld hoor, maar je weet nooit of het de juiste benadering is bij zo'n vraagquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:51 schreef wieditleestisslim het volgende:
[..]
Lol ik dacht eerst ook even over prijs doorberekenen in de vervoerscontracten, maar over het algemeen viel het wel vol te lullen
Is Bob jouw huisbaas ofzo? en is die foto die Bob?quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:54 schreef HuisbaasBob het volgende:
Aardrijkskunde wordt wel iets op tegenop te zien. Zo veel stof.
Waar moest je dat bij betrekken?quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:37 schreef Goldenrush het volgende:
En Qa=Qv, dat zijn gewoon gratis punten.
Had ik ook maandag, echt keigoed geleerd en toen gebeurde dit onderweg naar school:quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:55 schreef Greens1 het volgende:
Ben gedemotiveerd door M&O, een van m'n sterkste vakken en dan zo'n kutexamen.
Neeman, check Willem's kantine op youtube.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:55 schreef wieditleestisslim het volgende:
[..]
Is Bob jouw huisbaas ofzo? en is die foto die Bob?
kankerboef!quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:56 schreef HuisbaasBob het volgende:
[..]
Neeman, check Willem's kantine op youtube.
volle 3 uur xD voor elk examen de volle 3 uur gebruikt, maar ik ben gewoon sloomquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:56 schreef badschaap het volgende:
Ik was in +- 1,5 uur klaar met eco. En jullie?
als er veel moet worden gelezen ben ik juist uber snel klaar.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:57 schreef wieditleestisslim het volgende:
[..]
volle 3 uur xD voor elk examen de volle 3 uur gebruikt, maar ik ben gewoon sloom
Same here. Vooral die vragen dat het antwoord al gegeven is, maar je niet uitkomt. Zó frustrerend!quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:55 schreef Greens1 het volgende:
Ben gedemotiveerd door M&O, een van m'n sterkste vakken en dan zo'n kutexamen.
ik lees elke zin gemiddeld wel 3xquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:57 schreef badschaap het volgende:
[..]
als er veel moet worden gelezen ben ik juist uber snel klaar.
Ik kan nml super snel en super goed lezen :p
Is wel voordeeltje hoor
Ja precies. Dertig manieren geprobeerd en niks werkte.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:59 schreef NanaMidi het volgende:
[..]
Same here. Vooral die vragen dat het antwoord al gegeven is, maar je niet uitkomt. Zó frustrerend!
IK heb met iemand gewed dat ik engels morgen binnen het uur kan doen + min een 8,5 haal :pquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:59 schreef wieditleestisslim het volgende:
[..]
ik lees elke zin gemiddeld wel 3x![]()
en lol @ huisbaas bob
quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
"Om zijn studie te kunnen betalen verkoopt Paul Haasjes zichzelf"![]()
Moest gelijk aan FOK! denken hehe
simpel 1/ 6,65 - 1/ 5,54 / 1/5,54 x 100quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:00 schreef dolf1010 het volgende:
[..]die was geweldig.
Ik vond het examen economie opzich wel te doen omdat het allemaal inzicht vragen zijn waar je vaak maar wat moet lullen maar toch denk ik dat ik het niet zo goed heb gedaan. Vooral die eerste vraag snapte ik niks van.
En er was ook zo'n vraag waar ze om de daling van de egyptische pond vroegen en in de grafiek stond alleen pond. Ik ging er maar vanuit dat ze een fout hebben gemaakt en dat ze met pond de egyptische bedoelen. Nogal vaag want het kan ook de engelse pond zijn
Ja maar het was wel duidelijk dat het om egyptische pond ging.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:00 schreef dolf1010 het volgende:
[..]die was geweldig.
Ik vond het examen economie opzich wel te doen omdat het allemaal inzicht vragen zijn waar je vaak maar wat moet lullen maar toch denk ik dat ik het niet zo goed heb gedaan. Vooral die eerste vraag snapte ik niks van.
En er was ook zo'n vraag waar ze om de daling van de egyptische pond vroegen en in de grafiek stond alleen pond. Ik ging er maar vanuit dat ze een fout hebben gemaakt en dat ze met pond de egyptische bedoelen. Nogal vaag want het kan ook de engelse pond zijn
Ik bedoel juist in andere examens.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:56 schreef FIGHTME100 het volgende:
[..]
Waar moest je dat bij betrekken?![]()
En ik vond economie te makkelijk voor woorden. Havo 4 tentamens vond ik nog moeilijker.
Heb ik!quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:01 schreef badschaap het volgende:
[..]
simpel 1/ 6,65 - 1/ 5,54 / 1/5,54 x 100
jep dat had ik ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:01 schreef badschaap het volgende:
[..]
simpel 1/ 6,65 - 1/ 5,54 / 1/5,54 x 100
Welke had je?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:05 schreef savagesquad het volgende:
Wat een rotexamen.. echt onduidelijk als de pest man.
ontspannen . iets lekkers eten t liefst warm , dan kan je opgeladen er weer inquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:06 schreef warp995 het volgende:
Zou het nuttig zijn om na 3 uur ak een paar teksten te maken voor engels om er een beetje in te komen? Of kan je beter die 1,5 uur ontspannen?
Heb geen AK, maar suc6quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:09 schreef dolf1010 het volgende:
Ik heb morgen ook AK, ik sta nu gemiddeld een 5,3 voor ak gewoon omdat ik nooit weten hoe ik er voor moet leren. Die vragen zijn altijd zo vaag en 70% heeft naar mijn idee nooit wat met de stof te maken maar is er meer opzoeken in atlas/bronnen en inzicht.
Weet iemand hoe je het beste voor AK kan leren?
( wat is uberhaupt de stof die je er voor moet leren?, hele boek?)
arm en rijk hs 3 en 4quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:09 schreef dolf1010 het volgende:
Ik heb morgen ook AK, ik sta nu gemiddeld een 5,3 voor ak gewoon omdat ik nooit weten hoe ik er voor moet leren. Die vragen zijn altijd zo vaag en 70% heeft naar mijn idee nooit wat met de stof te maken maar is er meer opzoeken in atlas/bronnen en inzicht.
Als het echt heel slecht ging kan je altijd nog de examens stelen voor een gratis herkansingquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:05 schreef savagesquad het volgende:
Wat een rotexamen.. echt onduidelijk als de pest man.
eigenlijk wel ja.. maar ik weet niet. Ik heb het hele jaar en vorig jaar alleen maar methodetoetsen gekregen. Ook semestertoetsen. Examengericht was het dus niet. Bij deze examenvoorbereidingen ging het dan ook absoluut niet goed met die examens..quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:09 schreef FIGHTME100 het volgende:
[..]
Die moet toch (ook voor jou) echt te doen geweest te zijn.
Hahahahaquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:10 schreef wieditleestisslim het volgende:
[..]
Als het echt heel slecht ging kan je altijd nog de examens stelen voor een gratis herkansing
[ afbeelding ]
Om nu nog al die boeken door te lezen heeft geen zin, ik doe het zelf nu met samengevat, mocht je dat niet hebben zoek dan wat leuke samenvattingen op op het internet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:09 schreef dolf1010 het volgende:
precies.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:13 schreef savagesquad het volgende:
Wat is vraag 10 onduidelijk.. je kon het ook bekijken als A=12,12 en dan blijkt dat A=0,0 donder op..
Klacht indienen dus.
Bij niks doen is het onlogisch dat de welvaart toeneemt, door niks anders te doen dan dat je al deed ineens dikke welvaart krijgenquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:13 schreef savagesquad het volgende:
Wat is vraag 10 onduidelijk.. je kon het ook bekijken als A=12,12 en dan blijkt dat A=0,0 donder op..
Klacht indienen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |