SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door DarkSonic2 op 15-05-2014 14:05:15 ]
2 uur vantevoren aankondigen? Dat betekent toch niet dat het gepland is. Ja op hele korte termijn miss.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoezo ongepland? Als het aangekondigd is is het niet onverwacht dus gepland?
Dat is geenquote:
Dat is voor die drie debielekes al heel wat.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:22 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat is geenwaard, dat is gewoon normaal met elkaar omgaan.
Wat ik er mee bedoel is, zodra er "normaal" gedrag vertoond wordt, moet dat niet op deze manier beloond worden. Dan krijg je dus het effect dat ze alleen nog normaal doen om beloond te worden, en niet omdat het zo hoort. Dus gaan ze vaker over de schreef.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat is voor die drie debielekes al heel wat.
Revontulet en die smiley gaan niet samen.
Dat is ook wel eenquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:23 schreef Revontulet het volgende:
Eigenlijk is dat het zelfde als:
Revontulet
Niet een hoer verkracht en aan stukken gesneden vandaag
Oke ik geef je gelijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wat ik er mee bedoel is, zodra er "normaal" gedrag vertoond wordt, moet dat niet op deze manier beloond worden. Dan krijg je dus het effect dat ze alleen nog normaal doen om beloond te worden, en niet omdat het zo hoort. Dus gaan ze vaker over de schreef.
persoonlijk ben ik meer voor een hardhandige aanpak i.p.v. dat psychologisch gewauwel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke ik geef je gelijk.
We schakelen de hulp in van DuTank en Poker
quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke ik geef je gelijk.
We schakelen de hulp in van DuTank en Poker
neehoor, ik was even in het huis wat dingen aan het doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:40 schreef FCsuarez het volgende:
die maver joh, zit lekker al 1 uur en 40 minuten in de web-app te handelen en wij maar wachten
dacht dat jij er om 11 uur al in konquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
neehoor, ik was even in het huis wat dingen aan het doen.
Alsof je niets beters te doen hebquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
neehoor, ik was even in het huis wat dingen aan het doen.
dit jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:43 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Alsof je niets beters te doen heb
Voor iemand zo ver naar achteren boeit dat toch niet johquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
TOTS Romulo heeft wel goede stats maar ook 2*/2*
Bakkesquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:24 schreef ThadCastle het volgende:
Dat is voor die drie debielekes al heel wat.
Revontulet en die smiley gaan niet samen.
Je loopquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:43 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Alsof je niets beters te doen heb
1 Minuut nadat ik hier de deur uit ga voor mijn avonddienst, gaat alles weer online waarschijnlijk.quote:
Hoe witte da nouquote:
leukquote:
egt lueken garpenquote:
Chill kul, je hebt vakantie.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:08 schreef Revontulet het volgende:
kut Litmanen, gelijk helemaal in de stress, dacht even dealtjes binnen te halen goffedomme nog niks goffer
xxxquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:08 schreef Revontulet het volgende:
kut Litmanen, gelijk helemaal in de stress, dacht even dealtjes binnen te halen goffedomme nog niks goffer
Jij bent voor AC?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Chill kul, je hebt vakantie.
Flauwe kulquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Restaurat*quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Absoluut. AC Restaurants zijn beduidend beter dan de tankshop van de Q8.
Rustig aan he, je moet gewoon werken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
HOE KAN DAT NOU GVD!!! EA HAD HET BELOOOFD!!! IK KAN AL DE HELE DAG GEEN PACKS OPENEN ZO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
HOE KAN DAT NOU GVD!!! EA HAD HET BELOOOFD!!! IK KAN AL DE HELE DAG GEEN PACKS OPENEN ZO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar je weet het niet met ea
Ik moet toch m'n Wajong opmaken, anders zien ze dat ik overhoud en dan gaan ze me kortenquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:12 schreef DutchSL het volgende:
Toefjes en TT moesten mij weer even dissen over het weer in het vorige topic, maar als je terug gaat lezen naar waar het om ging, dan postte ik toen al dat de KNMI voorspelling was dat het eerst een paar dagen droog zou blijven maar dat het later gedurende de volgende week zou gaan regenen. Terwijl de site van TT (weeronline) aangaf dat het stralend zonnig weer met 26 graden zou zijn op die dagen.
Het enige dat het KNMI nu heeft veranderd voor is dat de temperatuur inderdaad iets hoger zal liggen dan ze gisteren voorspelden, maar ze voorspellen nog steeds regen en blijkbaar zelfs onweer. En weeronline heeft hun voorspelling ook aangepast, van stralend zonnig weer naar regen en onweer en zij hebben ook hun temperaturen naar beneden geschroefd vnaar 22/23 graden.
Kortom, de "waarheid" (morgen kunnen de voorspellingen weer heel anders zijn...) qua temperatuur lag in het midden (KNMI zat gisteren lager, weeronlien gisteren hoger) en het KNMI had het beter gezien qua neerslag.
TL;DR.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:12 schreef DutchSL het volgende:
Toefjes en TT moesten mij weer even dissen over het weer in het vorige topic, maar als je terug gaat lezen naar waar het om ging, dan postte ik toen al dat de KNMI voorspelling was dat het eerst een paar dagen droog zou blijven maar dat het later gedurende de volgende week zou gaan regenen. Terwijl de site van TT (weeronline) aangaf dat het stralend zonnig weer met 26 graden zou zijn op die dagen.
Het enige dat het KNMI nu heeft veranderd voor is dat de temperatuur inderdaad iets hoger zal liggen dan ze gisteren voorspelden, maar ze voorspellen nog steeds regen en blijkbaar zelfs onweer. En weeronline heeft hun voorspelling ook aangepast, van stralend zonnig weer naar regen en onweer en zij hebben ook hun temperaturen naar beneden geschroefd vnaar 22/23 graden.
Kortom, de "waarheid" (morgen kunnen de voorspellingen weer heel anders zijn...) qua temperatuur lag in het midden (KNMI zat gisteren lager, weeronlien gisteren hoger) en het KNMI had het beter gezien qua neerslag.
Flikkers*quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:13 schreef Roypsv het volgende:
snap niet dat ze er nog een tijd bij zitten aangezien het al 13:00 is.
Flikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurs
Ik heb het weer niet gelezen, want te lang. Maar tochquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:12 schreef DutchSL het volgende:
Je moet de * voor de verbeterde versie zetten. Nu ziet het er een beetje raar uit. Het is dus:quote:
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je moet de * voor de verbeterde versie zetten. Nu ziet het er een beetje raar uit. Het is dus:
*Flikkers
Volgend jaar allemaal aan NBA2Kquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:15 schreef Rijst het volgende:
De EA serversmeer ga ik er niet over zeggen.
Dit zegt wss toch wel wat, ondanks dat het niet definitief istwitter:johanvanboven twitterde op donderdag 15-05-2014 om 13:08:31Rekik, Promes en Boëtius melden zich (net als Vilhena) bij Jong Oranje en gaan niet mee naar Portugal. Nog niet def. afgevallen voor WK. reageer retweet
Tuurlijk joh. Je leest nooit wat ik schrijf en toch heb je altijd er commentaar op en kom je als ik het mis heb (of als jij denkt dat ik het mis had, terwijl het niet zo was) altijd weer op terug om even te moeten natrappen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb het weer niet gelezen, want te lang. Maar toch![]()
is dat die dude van Show me your genitals ?quote:
Ja, hij is een baas.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:17 schreef Roypsv het volgende:
[..]
is dat die dude van Show me your genitals ?
Nog maar vettigheid eten dan normaal is geen drugs dikke.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:18 schreef Revontulet het volgende:
Ik ga gewoon van de stress door EA aan de drugs. Misschien zit daar wel een rechtzaak in
Ja, sorry, maar die lange teksten heb ik geen zin in, dat weet je nu toch wel? Ik discussieer met jou tot je lange teksten gaat produceren. Daarna wordt het vervelend.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Je leest nooit wat ik schrijf en toch heb je altijd er commentaar op en kom je als ik het mis heb (of als jij denkt dat ik het mis had, terwijl het niet zo was) altijd weer op terug om even te moeten natrappen.
*meerquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nog maar vettigheid eten dan normaal is geen drugs dikke.
Dat ik dit moet horen van Mr. Worstenbroodje.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nog maar vettigheid eten dan normaal is geen drugs dikke.
En dan gewoon keihard lachen achter je laptopje.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar die lange teksten heb ik geen zin in, dat weet je nu toch wel? Ik discussieer met jou tot je lange teksten gaat produceren. Daarna wordt het vervelend.
Anders houdt je gewoon ff je bakkus dicht en gedraag je je normaal? Zo moeilijk is het niet, zelfs ik kan het.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:19 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat ik dit moet horen van Mr. Worstenbroodje.
Hey Revon, nu de servers er uit liggen kun je mooi aan de slag met je MASTURBATIE EIquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:19 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nou zeg.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Anders houdt je gewoon ff je bakkus dicht en gedraag je je normaal? Zo moeilijk is het niet, zelfs ik kan het.
Die heb ik vanmorgen al opgegeten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey Revon, nu de servers er uit liggen kun je mooi aan de slag met je MASTURBATIE EI
JIj begint.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat een opgefokt zootje hier zeg![]()
Zullen we een moppentrommel houden misschien?
twitter:RobHodson_ twitterde op donderdag 15-05-2014 om 13:20:50Maintenance extended by 2.5 hours. New target of 2:30pm UK #FUT reageer retweet
Het is allemaal een act.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat een opgefokt zootje hier zeg![]()
Zullen we een moppentrommel houden misschien?
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Je leest nooit wat ik schrijf en toch heb je altijd er commentaar op en kom je als ik het mis heb (of als jij denkt dat ik het mis had, terwijl het niet zo was) altijd weer op terug om even te moeten natrappen.
Haha zo lelijkquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:21 schreef wieisboos het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op donderdag 15-05-2014 om 13:20:50Maintenance extended by 2.5 hours. New target of 2:30pm UK #FUT reageer retweet
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:20 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Die heb ik vanmorgen al opgegeten.
2 Domme blondjes zitten in het vliegtuig, en de een zegt tegen de andere: "Durf jij een spijker uit het raam te gooien?" "Ja, durf ik wel en ik doe het." Een meneer komt een jongetje tegen en zegt: "Waarom huil je zo?" "Ik heb een spijker op mijn voet gekregen." Zegt het andere domme blondje: "Durf jij een hamer uit het raam te gooien?" "Ja, durf ik wel." Hij heeft het gedaan en de meneer komt een andere jongen tegen en zegt: "Waarom huil je zo?" "Ik heb een hamer op mijn hoofd gekregen." En het is eerste domme blondje zegt weer: "Durf jij een bom uit het raam te gooien?" "Ja", zegt ze en ze heeft het gedaan en de meneer kwam een ander jongetje tegen en zegt: "Waarom lach je zo?" "Toen ik een scheet liet ontplofte het gebouw achter me."quote:
Briljantquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:21 schreef wieisboos het volgende:
Ja moet nog beginnenquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:24 schreef ThadCastle het volgende:
Het volgende tentamen van Timmy zal nu wel een 8 als resultaat krijgen?
Korte samenvatting?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
2 Domme blondjes zitten in het vliegtuig, en de een zegt tegen de andere: "Durf jij een spijker uit het raam te gooien?" "Ja, durf ik wel en ik doe het." Een meneer komt een jongetje tegen en zegt: "Waarom huil je zo?" "Ik heb een spijker op mijn voet gekregen." Zegt het andere domme blondje: "Durf jij een hamer uit het raam te gooien?" "Ja, durf ik wel." Hij heeft het gedaan en de meneer komt een andere jongen tegen en zegt: "Waarom huil je zo?" "Ik heb een hamer op mijn hoofd gekregen." En het is eerste domme blondje zegt weer: "Durf jij een bom uit het raam te gooien?" "Ja", zegt ze en ze heeft het gedaan en de meneer kwam een ander jongetje tegen en zegt: "Waarom lach je zo?" "Toen ik een scheet liet ontplofte het gebouw achter me."
4:30 PM ESPN PACIFIC EASTERN TIMEquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Briljant
Wil iemand even voor Maver uitrekenen hoe laat dat precies is?
Nou niet spelen met Maver he. Die weet ook wel dat het nog lang geen pasen isquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
2 Domme blondjes zitten in het vliegtuig, en de een zegt tegen de andere: "Durf jij een spijker uit het raam te gooien?" "Ja, durf ik wel en ik doe het." Een meneer komt een jongetje tegen en zegt: "Waarom huil je zo?" "Ik heb een spijker op mijn voet gekregen." Zegt het andere domme blondje: "Durf jij een hamer uit het raam te gooien?" "Ja, durf ik wel." Hij heeft het gedaan en de meneer komt een andere jongen tegen en zegt: "Waarom huil je zo?" "Ik heb een hamer op mijn hoofd gekregen." En het is eerste domme blondje zegt weer: "Durf jij een bom uit het raam te gooien?" "Ja", zegt ze en ze heeft het gedaan en de meneer kwam een ander jongetje tegen en zegt: "Waarom lach je zo?" "Toen ik een scheet liet ontplofte het gebouw achter me."
Veel te ingewikkeld met die 2 verhaallijnen door mekander.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mopceptionquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:29 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Veel te ingewikkeld met die 2 verhaallijnen door mekander.
Ik heb hem zelf ook niet gelezenquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:29 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Veel te ingewikkeld met die 2 verhaallijnen door mekander.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf ook niet gelezen
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mobiliseer jij anders ff wat Wajongers.
Wajongers aller landen, verenigt u!
Waarom moet steeds dat Wajong gebeuren naar boven komen. Het zit je wel dwars he ?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mobiliseer jij anders ff wat Wajongers.
Wajongers aller landen, verenigt u!
Het is gewoon grappig mensen met hun mindere punten te pesten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom moet steeds dat Wajong gebeuren naar boven komen. Het zit je wel dwars he ?
Lekker goedkoop scoren heet dat. Beetje man doet het wel andersquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:35 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Het is gewoon grappig mensen met hun mindere punten te pesten.
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lekker goedkoop scoren heet dat. Beetje man doet het wel anders
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Maver24 komt bij het CWI binnen en loopt rechtstreeks naar een van de
loketten.
Hij zegt, "Hallo... weet u, ik heb er een bloedhekel aan om een
mijn Wajong te ontvangen. Ik zou véél liever een baan hebben en
iedere dag gewoon keihard aan het werk gaan".
De man achter het loket zegt, "Maar je timing is uitstekend. Wij
hebben zojuist een baan binnen gekregen die nog invulling behoeft.
Het is bij een puisant rijke oudere man, die een chauffeur/bodyguard
zoekt voor zijn prachtige 18 jaar oude nymfomane dochter. Je moet
haar in zijn Mercedes CLS, naar haar modellenwerk brengen en
rondrijden naar feesten en partijen. Hij zorgt voor alle kleding en
vanwege de lange uren worden ook je maaltijden verzorgd in luxe
restaurants met tenminste 3 sterren. Van jou wordt ook verwacht dat
je haar tijdens haar vakantietrips naar exotische oorden vergezelt.
Je krijgt gratis een volledig en luxe ingericht appartement boven de
garage met twee slaapkamers, sauna, jacuzzi en een giga-plasmascherm,
inclusief een goed gevulde koelkast. Je aanvang salaris is ongeveer
80.000 euro per jaar, plus onkostenvergoeding en privé gebruik van de
Mercedes."
De man voor het loket zegt verbaasd, "Jij zit me in de zeik te nemen!"
Waarop de man achter het loket met een glimlach op zijn gezicht
antwoord, "Eh...ja, maar jij begon!"
Dat hangt ervan af hoe goedkoop.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als je veel goals maakt met een Non-Shiny spits, doe je dan ook aan goedkoop scoren? #durftevragen #Goedkoopisduurkoop #Maarwelleuk
Ok, dus dan mag ik ook grappen over jou maken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:39 schreef Kamikazie het volgende:
Jullie (alle jankerts over ''goedkoop scoren'' ) missen gewoon een beetje zelfspot en relativeringsvermogen ... kom op zeg een grapje over je wajong nou nou wat erg.
Over DS2 ga ik maar niet beginnen.
Die regels die verspringen verraden het goedkopere knip- en plakwerk, maar desondanks:quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
loketten.
Mercedes."
Beter dat plaatje van Trapz juistquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:40 schreef Maver24 het volgende:
DS2, weet je wat je moet doen als je al die posts ziet
gewoon dit
[ afbeelding ]
Ze zijn het niet waard
Alsof dat niet gebeurdquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af hoe goedkoop.
[..]
Ok, dus dan mag ik ook grappen over jou maken.
Ga ik toch ook niet lopen jankenquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:19 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik accepteer de pedo grapjes ook. In ruil daarvoor mag ik dan weer anderen irriteren zo af en toe.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:39 schreef Kamikazie het volgende:
Jullie (alle jankerts over ''goedkoop scoren'' ) missen gewoon een beetje zelfspot en relativeringsvermogen ... kom op zeg een grapje over je wajong nou nou wat erg.
Over DS2 ga ik maar niet beginnen.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
loketten.
Mercedes."
Hey, tikten weer bijna hetzelfdequote:Op donderdag 15 mei 2014 13:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof dat niet gebeurd.
[..]
Ga ik toch ook niet lopen janken.
Toefjes doet toch ook niet moeilijk als we hem ouwe noemen etc etc ...
Ja maar jij zit anders in elkaar.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof dat niet gebeurd.
[..]
Klopt, ik ben ook een mietjequote:Op donderdag 15 mei 2014 13:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lekker goedkoop scoren heet dat. Beetje man doet het wel anders
Moeilijk he iets zelf verzinnen. Verschijnlijk gaat je vermogen niet zo ver. Hoe vaak ben ik al wel niet dit soort verhalen tegengekomen op internet maar dan anders. iedereen kan googlenquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
loketten.
Mercedes."
Jouw vermogen gaat waarschijnlijk nooit ver komenquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Moeilijk he iets zelf verzinnen. Verschijnlijk gaat je vermogen niet zo ver
*Waarschijnlijk of *Vermoedelijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Moeilijk he iets zelf verzinnen. Verschijnlijk gaat je vermogen niet zo ver
You go girlquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
*Waarschijnlijk of *Vermoedelijk
Die van jou ook niet schijnbaarquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jouw vermogen gaat waarschijnlijk nooit ver komen
En ik heb er niets mee te makenquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben het echt zat, iedereen zit nu zonder reden ruzie te maken!!
Het lijkt wel alsof dit spel steeds slechter wordttwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 15-05-2014 om 13:26:40Our planned #FIFA14 maintenance has been extended until 2.30pm UK/6.30am PT. Online services for all game modes are unavailable. reageer retweet
Het was maar een garpjequote:Op donderdag 15 mei 2014 13:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof dat niet gebeurd.
[..]
Ik ben aan het werk (geld verdienen op mijn eigen houtje) en ben momenteel een VDI omgeving aan het ontwerpen wat over meerdere continenten moet werken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Moeilijk he iets zelf verzinnen. Verschijnlijk gaat je vermogen niet zo ver. Hoe vaak ben ik al wel niet dit soort verhalen tegengekomen op internet maar dan anders. iedereen kan googlen
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben het echt zat, iedereen zit nu zonder reden ruzie te maken!!
Hee hee hee. Niet zo onvriendelijk. Je ging toch plaatsjes posten als iemand iets over je zeiquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:44 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga gewoon lekker door. lekker opkankeren met deze FUT Reeks, ga er nog wel voor zorgen dat het een keer ophoud met deze reeks
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:12 schreef Toefjes het volgende:
Kom, laten we allemaal ruzie maken uit frustratie.
Nou zeg.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:44 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga gewoon lekker door. lekker opkankeren met deze FUT Reeks, ga er nog wel voor zorgen dat het een keer ophoud met deze reeks
ophoudt*quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:44 schreef Maver24 het volgende:
In retrospect is dit nu al een legendarische postquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:40 schreef Maver24 het volgende:
DS2, weet je wat je moet doen als je al die posts ziet
gewoon dit
[ afbeelding ]
Ze zijn het niet waard
Duidelijk signaal van verslaving. Met kanker schelden als je je shot niet krijgtquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:44 schreef Maver24 het volgende:
Multitasken mijn vriend... multitaskenquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:47 schreef Maver24 het volgende:
Zeggen dat ik niks nuttigs doe heel de dag ipv Fut spelen,hebben jullie dat niks beters te doen dan andere belachelijk maken. Schijnbaar zitten jullie ook in hetzelfde schuitje als ik
`Wij doen tenminste nog of we werken voor onze centen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:47 schreef Maver24 het volgende:
Zeggen dat ik niks nuttigs doe heel de dag ipv Fut spelen,hebben jullie dat niks beters te doen dan andere belachelijk maken. Schijnbaar zitten jullie ook in hetzelfde schuitje als ik
Ik niet hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:47 schreef Revontulet het volgende:
[..]
`Wij doen tenminste nog of we werken voor onze centen.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Duidelijk signaal van verslaving. Met kanker schelden als je je shot niet krijgt
Nee hoor, ik moet tot 23:00 werken straks.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:47 schreef Maver24 het volgende:
Het gaat nu niet over jou DS, dadelijk begint iedereen weer tegen jou. Even je beurt afwachtenquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik hier post zit ik altijd met een pokerface achter de laptop (behalve als ik moet lachen) Dit doet me dus ook helemaal niets.
Hou je lekker daar mee bezig dan. Volgens mij zei jij in een dm tegen mij dat we allemaal maar eens normaal moesten gaan doen en dat ik me er niet veel van aan moest trekken. Man, Je gaat net zo hard mee in spelletje. Je bent geen steek beterquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moet tot 23:00 werken straks.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik hier post zit ik altijd met een pokerface achter de laptop (behalve als ik moet lachen) Dit doet me dus ook helemaal niets.
BOHHHHH!!! NU KOMT DE MONKEY OUT OF THE SLEEVE!quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:49 schreef Maver24 het volgende:
Hou je lekker daar mee bezig dan. Volgens mij zei jij in een dm tegen mij dat we allemaal maar eens normaal moesten gaan doen en dat ik me er niet veel van aan moest trekken. Man, Je gaat net zo hard mee in spelletje. Je bent geen steek beter
DM's openbaar makenquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hou je lekker daar mee bezig dan. Volgens mij zei jij in een dm tegen mij dat we allemaal maar eens normaal moesten gaan doen en dat ik me er niet veel van aan moest trekken. Man, Je gaat net zo hard mee in spelletje. Je bent geen steek beter
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik niet hoor
Maximaal lenen is maximaal leven.
Ik denk nu aan mensen die boos achter hun laptop zitten tijdens zo'n 'ruzie'.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het gaat nu niet over jou DS, dadelijk begint iedereen weer tegen jou. Even je beurt afwachten
Openbaar maken van een DM, TR gemacht.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik post geen Dm's hoor. zie je toch nergens
Ha, vandermarquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:51 schreef Grandesco het volgende:
Zijn jullie kutjes nu nog steeds bezig?
Ik heb er een neusje voorquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, aartsengel Gabriel verschijnt ten tonele.
Nee, niemand is bezig want de servers zijn downquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:51 schreef Grandesco het volgende:
Zijn jullie kutjes nu nog steeds bezig?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha een neusje als ajacied, dacht het niet he neus.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Had daar ook een stuk over geschreven op een zaterdag nacht. Zei in de DM ook tegen je dat het niet handig is om te posten hoe lekker je kunt leven met een Wajong uitkering. Vervolgens komt er een post over een vakantie, over 600 euro steken in FUT.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
BOHHHHH!!! NU KOMT DE MONKEY OUT OF THE SLEEVE!
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik niet hoor
Maximaal lenen is maximaal leven.
Is maar een grapjequote:Op donderdag 15 mei 2014 13:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had daar ook een stuk over geschreven op een zaterdag nacht. Zei daarin ook tegen je dat het niet handig is om te posten hoe lekker je kunt leven met een Wajong uitkering. Vervolgens komt er een post over een vakantie, over 600 euro steken in FUT.
Plus, die verslavingsposts zijn grappend bedoeld. Wel met een knipoog.
Later paterquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:54 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga toch hier weg dus wat kan mij het nog schelen. Elke dag weer hetzelfde gezeik over de zwakheden van een ander. Wat ben je dan een grote jonge zeg om steeds weer iemand belachelijk te maken. Komt me aardig de strot uit. Heb je thuis niks te zeggen tegen je ouders ofzo dat je maar je heil gaat opzoeken op internet om een ander maar te treiteren
Ciao bereklaoquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:54 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga toch hier weg dus wat kan mij het nog schelen. Elke dag weer hetzelfde gezeik over de zwakheden van een ander. Wat ben je dan een grote jonge zeg om steeds weer iemand belachelijk te maken. Komt me aardig de strot uit. Heb je thuis niks te zeggen tegen je ouders ofzo dat je maar je heil gaat opzoeken op internet om een ander maar te treiteren
Jawohl, maar ik zou op 4 uur rekenen minimaalquote:
Wat er ongeveer in een DM is besproken is niet zo erg als een volledige naam posten. Ik vind het niet heel erg in elk gevalquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is maar een grapjeMaar wel grappig dat als DS2 wat persoonlijks post iedereen over de zeik gaat en nu niet.
Arriverdeci, tot over een uuurtje ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:54 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:54 schreef Maver24 het volgende:
DANKE BITTEquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:54 schreef Maver24 het volgende:
lelijk moet om half 6 werkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jawohl, maar ik zou op 4 uur rekenen minimaal
Je kopte hem binnen met je worstenbroodjes hoofdquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom op ouwe reusquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:56 schreef Maver24 het volgende:
Het zal jullie toch geen drol uitmaken of ik er ben of niet. zo geliefd was ik toch niet hier. dat heb ik allang gemerkt aan jullie.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kopte hem binnen met je worstenbroodjes hoofd
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:54 schreef Kamikazie24 het volgende:
Ik vond het altijd wel liev als je er was.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:56 schreef Maver24 het volgende:
Het zal jullie toch geen drol uitmaken of ik er ben of niet. zo geliefd was ik toch niet hier. dat heb ik allang gemerkt aan jullie.
ach laat ze lullen joh, gewoon de bal kaatsenquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:54 schreef Maver24 het volgende:
Hahahahahahaquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:59 schreef Maver24 het volgende:
Doet echt zeer als jullie steeds weer die door jullie genoemde grapjes weer steeds begint over wajong dit, wajong dat, en maar tieren en treiteren. Ben het gewoon helemaal zat en ga me heil ergens anders zoeken op deze manier.
Ga je nou weg of blijf je nou? Ben je nog aan het maveren?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:59 schreef Maver24 het volgende:
Doet echt zeer als jullie steeds weer die door jullie genoemde grapjes weer steeds begint over wajong dit, wajong dat, en maar tieren en treiteren. Ben het gewoon helemaal zat en ga me heil ergens anders zoeken op deze manier.
deze post heeft net zoveel waarde als de 80 posts dat je geen packs meer ging openen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:54 schreef Maver24 het volgende:
jonge dude, laat die jongen gewoon, treiter mij dan ik kan het hebbenquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga je nou weg of blijf je nou? Ben je nog aan het maveren?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:59 schreef Maver24 het volgende:
Ik treiter niet eens ik vraag watquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:00 schreef Roypsv het volgende:
[..]
jonge dude, laat die jongen gewoon, treiter mij dan ik kan het hebben
Vind je het gek dat we op de wajong lopen te zeiken? Naar schatting zouden er bij een herkeuring maar 40.000 mensen van de 225.000 (!!!) hun uitkering behouden. Dat vind ik gewoon geldverspilling hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:59 schreef Maver24 het volgende:
Okdoeiquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:01 schreef Maver24 het volgende:
ah fijn het was gezellig. Ik ben voorlopig weg. zie wel of ik nog terug kom. Adios
Heeft de hond al in huis gepoept?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:00 schreef Roypsv het volgende:
[..]
jonge dude, laat die jongen gewoon, treiter mij dan ik kan het hebben
Post dan ook niet dat je 75 euro per maand uitgeeft aan FUT. Of dat we iets voor je moeten opzoeken omdat je niet thuis bent en sport1 niet kunt zien. Of over je vakantie. Of over je Xbox1. En je PS4.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:59 schreef Maver24 het volgende:
Mavert. Blijf gewoon ouwe pik.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:01 schreef Maver24 het volgende:
ah fijn het was gezellig. Ik ben voorlopig weg. zie wel of ik nog terug kom. Adios
Trots zijn dat je maximaal bij kan lenen is overigens ook best treurig.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vind je het gek dat we op de wajong lopen te zeiken? Naar schatting zouden er bij een herkeuring maar 40.000 mensen van de 225.000 (!!!) hun uitkering behouden. Dat vind ik gewoon geldverspilling hoor
Dat is weer een andere discussie...quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Trots zijn dat je maximaal bij kan lenen is overigens ook best treurig.
en jij bent een vent van 30? grow up gek.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:59 schreef Maver24 het volgende:
Loonslavenquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Post dan ook niet dat je 75 euro per maand uitgeeft aan FUT. Of dat we iets voor je moeten opzoeken omdat je niet thuis bent en sport1 niet kunt zien. Of over je vakantie. Of over je Xbox1. En je PS4.
Wij houden heel graag rekening met jou. En ik ben zelfs aardig voor je in de bres gesprongen. Hou jij dan ook rekening met anderen die om 5 uur op moeten staan, en zich de tyfes moeten werken en blij zijn dat ze rond kunnen komen?
Jij kan ook gewoon je handjes laten wapperenquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is weer een andere discussie...
Goed dat je dat ff komt zeggenquote:
Modje doen dan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:05 schreef Elan het volgende:
Ik ga een mod inseinen jullie maken die jongen kapot hier.
Kan ook ja.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij kan ook gewoon je handjes laten wapperen
xbox world?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:59 schreef Maver24 het volgende:
Een Foto van Ben Cramerquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik stel voor dat we de laatste posts van dit topic alleen maar kwaliteit posten.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een Foto van Ben Cramer
[ afbeelding ]
Wie wel?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:07 schreef byah het volgende:
maar hij is geestelijk niet helemaal 100 toch?
Die kost geen drol op ps3 finisher is 500 ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt dé silver volgend jaar.
Deze woordgrapquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Constant In Opel volgend jaar.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Constant In Opel volgend jaar.
Komen de mensen zeggen die hier alle posts meelezen en niets postenquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:11 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Eens.
Maar goed, servers down, ze hebben niks beters te doen.
God ben jij 12 of wat is deze.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Komen de mensen zeggen die hier alle posts meelezen en niets posten!
Alle posts? Nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
?quote:
9 is ananas jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:12 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Nummer 9 = die van Feyenoord?
3 = Kongolo?
2 = ?
6 = de roon ofzo?
13 = Gullitquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:12 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Nummer 9 = die van Feyenoord? Achhahbahbar ofzo?
3 = Kongolo?
2 = ?
6 = de roon ofzo?
Lees je posts maar eens terug. Doe aan zelfreflectie. Het is echt te triest voor woorden hoe vooral jij je gedraagt tegenover anderen. Over het spelletje gaat het allang niet meer. Je verschijnt met je berichten alleen om te prikken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Goh, ineens poppen hier lurkers op die ook een mening hebben. Dat is echt fantastisch
9 is Hakkebar ja.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:12 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
3 = Kongolo?
2 = ?
6 = de roon ofzo?
9 is Achahbar volgens mij.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:12 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
3 = Kongolo?
2 = ?
6 = de roon ofzo?
Waar haal je de noodzaak vandaan omdat even te komen posten dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:13 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Alle posts? Nee, gewoon nee.
Ik bezoek dit topic een keer per week. Maximaal
Dit.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zelfs aanvoerderquote:
Zoveel tijd heb ik niet. 1x per twee weken. Wanneer ik me dood verveel. Tendens is wel hetzelfde gebleven hier. Het is in iedergeval niet meer zoals het tijdens beginfase aan toe ging.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |