SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door DarkSonic2 op 15-05-2014 14:05:15 ]
2 uur vantevoren aankondigen? Dat betekent toch niet dat het gepland is. Ja op hele korte termijn miss.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoezo ongepland? Als het aangekondigd is is het niet onverwacht dus gepland?
Dat is geenquote:
Dat is voor die drie debielekes al heel wat.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:22 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat is geenwaard, dat is gewoon normaal met elkaar omgaan.
Wat ik er mee bedoel is, zodra er "normaal" gedrag vertoond wordt, moet dat niet op deze manier beloond worden. Dan krijg je dus het effect dat ze alleen nog normaal doen om beloond te worden, en niet omdat het zo hoort. Dus gaan ze vaker over de schreef.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat is voor die drie debielekes al heel wat.
Revontulet en die smiley gaan niet samen.
Dat is ook wel eenquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:23 schreef Revontulet het volgende:
Eigenlijk is dat het zelfde als:
Revontulet
Niet een hoer verkracht en aan stukken gesneden vandaag
Oke ik geef je gelijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wat ik er mee bedoel is, zodra er "normaal" gedrag vertoond wordt, moet dat niet op deze manier beloond worden. Dan krijg je dus het effect dat ze alleen nog normaal doen om beloond te worden, en niet omdat het zo hoort. Dus gaan ze vaker over de schreef.
persoonlijk ben ik meer voor een hardhandige aanpak i.p.v. dat psychologisch gewauwel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke ik geef je gelijk.
We schakelen de hulp in van DuTank en Poker
quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke ik geef je gelijk.
We schakelen de hulp in van DuTank en Poker
neehoor, ik was even in het huis wat dingen aan het doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:40 schreef FCsuarez het volgende:
die maver joh, zit lekker al 1 uur en 40 minuten in de web-app te handelen en wij maar wachten
dacht dat jij er om 11 uur al in konquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
neehoor, ik was even in het huis wat dingen aan het doen.
Alsof je niets beters te doen hebquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
neehoor, ik was even in het huis wat dingen aan het doen.
dit jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:43 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Alsof je niets beters te doen heb
Voor iemand zo ver naar achteren boeit dat toch niet johquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
TOTS Romulo heeft wel goede stats maar ook 2*/2*
Bakkesquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:24 schreef ThadCastle het volgende:
Dat is voor die drie debielekes al heel wat.
Revontulet en die smiley gaan niet samen.
Je loopquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:43 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Alsof je niets beters te doen heb
1 Minuut nadat ik hier de deur uit ga voor mijn avonddienst, gaat alles weer online waarschijnlijk.quote:
Hoe witte da nouquote:
leukquote:
egt lueken garpenquote:
Chill kul, je hebt vakantie.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:08 schreef Revontulet het volgende:
kut Litmanen, gelijk helemaal in de stress, dacht even dealtjes binnen te halen goffedomme nog niks goffer
xxxquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:08 schreef Revontulet het volgende:
kut Litmanen, gelijk helemaal in de stress, dacht even dealtjes binnen te halen goffedomme nog niks goffer
Jij bent voor AC?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Chill kul, je hebt vakantie.
Flauwe kulquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Restaurat*quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Absoluut. AC Restaurants zijn beduidend beter dan de tankshop van de Q8.
Rustig aan he, je moet gewoon werken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
HOE KAN DAT NOU GVD!!! EA HAD HET BELOOOFD!!! IK KAN AL DE HELE DAG GEEN PACKS OPENEN ZO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
HOE KAN DAT NOU GVD!!! EA HAD HET BELOOOFD!!! IK KAN AL DE HELE DAG GEEN PACKS OPENEN ZO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar je weet het niet met ea
Ik moet toch m'n Wajong opmaken, anders zien ze dat ik overhoud en dan gaan ze me kortenquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:12 schreef DutchSL het volgende:
Toefjes en TT moesten mij weer even dissen over het weer in het vorige topic, maar als je terug gaat lezen naar waar het om ging, dan postte ik toen al dat de KNMI voorspelling was dat het eerst een paar dagen droog zou blijven maar dat het later gedurende de volgende week zou gaan regenen. Terwijl de site van TT (weeronline) aangaf dat het stralend zonnig weer met 26 graden zou zijn op die dagen.
Het enige dat het KNMI nu heeft veranderd voor is dat de temperatuur inderdaad iets hoger zal liggen dan ze gisteren voorspelden, maar ze voorspellen nog steeds regen en blijkbaar zelfs onweer. En weeronline heeft hun voorspelling ook aangepast, van stralend zonnig weer naar regen en onweer en zij hebben ook hun temperaturen naar beneden geschroefd vnaar 22/23 graden.
Kortom, de "waarheid" (morgen kunnen de voorspellingen weer heel anders zijn...) qua temperatuur lag in het midden (KNMI zat gisteren lager, weeronlien gisteren hoger) en het KNMI had het beter gezien qua neerslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |