vvmquote:
nanoquote:
Wow ziet er tof uit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:17 schreef Robuustheid het volgende:
Vim.
Overduidelijk.
Zojuist vandaag dit plugin geinstalleerd, naast m'n al 80 plugins: https://github.com/jaxbot/brolink.vim
Dat ziet er erg goed uit zeg. Kun je een paar van je favoriete plugins nog noemen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:17 schreef Robuustheid het volgende:
Vim.
Overduidelijk.
Zojuist vandaag dit plugin geinstalleerd, naast m'n al 80 plugins: https://github.com/jaxbot/brolink.vim
Basis vimscriptquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat ziet er erg goed uit zeg. Kun je een paar van je favoriete plugins nog noemen?
Nou, wordt het niet tijd dat je ook eens wat gaat proberen dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:48 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik ben de enige niet programmeur hier![]()
![]()
,..
Carriereswitch op mijn 27e?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, wordt het niet tijd dat je ook eens wat gaat proberen dan?
wat doet relnumber?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:07 schreef µ het volgende:
[..]
Basis vimscript. Als je dat onder de knie hebt is vim epic.
En :set relnumber
In plaats dat het begin van je file line 1 is en doortelt, doet relnumber het relatief vanaf de positie waar je bent. Dus als je op lijn 5 staat is lijn 5 lijn "0", lijn 4 "-1", en lijn 6 "1". En dan kan je heen en weer springen met :-6quote:
Ow, irritant.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:33 schreef µ het volgende:
[..]
In plaats dat het begin van je file line 1 is en doortelt, doet relnumber het relatief vanaf de positie waar je bent. Dus als je op lijn 5 staat is lijn 5 lijn "0", lijn 4 "-1", en lijn 6 "1". En dan kan je heen en weer springen met :-6.
Of wennenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop