Seizoen 1: 7/10quote:Op zondag 22 juni 2014 14:23 schreef Leafeon672 het volgende:
Heb net de finale gezien, maar ik vond het gehele seizoen toch een stuk minder dan het eerste seizoen.
Seizoen 1: 9/10
Seizoen 2: 7/10
Ik ook en dit voelde in eerste instantie toch wel als een flinke teleurstelling. Ik denk echter dat het met deze figuur ook prima interessant kan worden.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:32 schreef babette21 het volgende:
Mooie finale, met opnieuw nieuwe ontwikkelingen en heerlijk van de ene emotie in de andere. Hoewel ik nooit heb willen geloven dat het ook maar een optie was dat Cosima dood zou gaan had ik nu toch écht even het idee dat ze zover waren gegaan (gelukkig bleek ik er gewoon keihard ingetrapt). Bij de onthulling van de mannelijke klonen dacht ik meteen aan Felix - helaas bleek dat niet zo, maar dit kan ook nog interessant worden.
Al met al vind ik dit seizoen zeker niet minder dan vorig jaar, maar minstens net zo goed!
Nu weer een maand of 10 wachten.... kut!
Ik vond die dans-scène geweldigquote:Op zondag 22 juni 2014 15:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
Die spontane dance party was zeker een leuk moment, maar ik vond het ook wat gemaakt; vooral Alison en Helena waren weer echt van die karikaturen (waarschijnlijk om de verschillen extra duidelijk te maken, mijn inziens volkomen onnodig). Ik vond dat je nu ook voor het eerst vrij duidelijk kon zien dat er beelden over elkaar waren geplakt. Maar goed, desondanks een fijne scene!
Hier de making of:
Geil weet ik niet, maar wel een hele mooie meid/vrouw idd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind delphine ook echt super... .. geil!
van de mannen die erbij zitten vind ik ze geen van allen echt aantrekkelijk cq mijn type.
Vond je het tweede seizoen echt beterquote:Op maandag 7 juli 2014 11:57 schreef Forbry het volgende:
[..]
Seizoen 1: 7/10
Seizoen 2: 8,5/10
Zo ongeveer... cijfers geven voor dit soort dingen vind ik eigenlijk veel te lastig. In ieder geval vond ik seizoen 2 leuker/beter, zo veel mag duidelijk zijn.
Yep, zonder enige twijfel.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:15 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Vond je het tweede seizoen echt beter? Seizoen 1 heb ik in één ruk uitgekeken, bij seizoen 2 moest ik mezelf soms echt dwingen om het te kijken
.
Blijft aardig aanwezig ja, ik stoorde me er niet echt aan thoquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:55 schreef Confetti het volgende:
Net de eerste aflevering kunnen kijken en een vraagje..
Heeft die homo een prominente rol in de serie als stereotype-homo? Ieder zijn smaak maar ik vind het allemaal erg onsmakelijk worden en het voegt ook niks toe heb ik het idee.
In het kort : blijft het homo-gehalte zo hoog?
Felix is van de vaste personages de enige homo volgens mij. Daarnaast zit er nog een lesbisch stelletje in later.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:55 schreef Confetti het volgende:
Heeft die homo een prominente rol in de serie als stereotype-homo? Ieder zijn smaak maar ik vind het allemaal erg onsmakelijk worden en het voegt ook niks toe heb ik het idee.
Felix blijft zeer aanwezig.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:55 schreef Confetti het volgende:
Ze hebben er een typisch stereotype-homo van gemaakt. Ik kon het nog redelijk accepteren, tot ze ook zo nodig zijn string moesten laten zienquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Felix blijft zeer aanwezig.![]()
Waar komt je homo-fobie vandaan?
Of ben je zelf een latente homo die nog niet uirt de kast is durven komen?
Maar als het een vrouw in een string was geweest had je het wel geaccepteerd en leuk gevonden?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:03 schreef Confetti het volgende:
Ze hebben er een typisch stereotype-homo van gemaakt. Ik kon het nog redelijk accepteren, tot ze ook zo nodig zijn string moesten laten zien. Nergens voor nodig maar ik sla me er wel doorheen.
Dat vind ik inderdaad wel veel leuker om te zien. Maargoed, het is niet anders. Ze wilden blijkbaar een statement maken want waarom het anders allemaal zo prominent moet zou ik niet weten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar als het een vrouw in een string was geweest had je het wel geaccepteerd en leuk gevonden?
quote:TCA: BBC America Renews ‘Orphan Black’ & ‘Broadchurch’
BBC America GM Perry Simon made the announcements during its TCA session today at the Beverly Hilton. Orphan Black will return for Season 3 in 2015 with a 10-episodes order from Temple Street Productions. Broadchurch is set to return for its second season as part of the network’s Dramaville block.
Two new drama series were also announced as heading into production: the historical drama The Last Kingdom, which we told you about earlier today, and Tatau, from the makers of Being Human and set in the Cook Islands, a paradise in the middle of the Pacific. Eight episodes were ordered for both.
Bron
Ik las ergens dat dat wel het geval was, maar blijkbaar klopte dat niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:27 schreef Leafeon672 het volgende:
Jammer genoeg is Tatiana Maslany niet genomineerd voor een Emmy.
Hij IS ook homo dus gedraagt hij zich ook als zodanig. De broer-zus relatie met Sarah werkt echter heel goed en hij heeft met name met Alison een goede band, dat duo zorgt voor allerlei hilarische momenten. Mijns inziens is dit juist goed gedaan; niet er omheen gaan werken, maar het juist goed gebruiken in de serie.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:55 schreef Confetti het volgende:
Blijkbaar is deze serie niet mainstream genoeg of, wat ook voor de hand ligt, het past niet in de categorieën die ze aanhouden. Eva Green zou voor Penny Dreadful ook een nominatie moeten krijgen en dat zit een beetje in dezelfde hoek (niet gangbare dramaserie met SF of fantasy aspecten die niet op HBO wordt uitgezonden). Op een andere site gaf men aan dat de X-Files en Star Trek ook vrijwel nooit Emmy's hebben gewonnen (Gillian Anderson pas in seizoen 4).quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik las ergens dat dat wel het geval was, maar blijkbaar klopte dat niet.
Het past niet in een van de gangbare categorieën, wat dat aangaat zijn de Emmy's heel erg mainstream helaas. Ook het feit dat het op een minder toegankelijke zender te zien is zal een rol spelen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:00 schreef eefje801 het volgende:
Net mee gestart, erg fijne serie dit
Geweldige actrice inderdaad die Tatiana Maslany, jammer van de "snub" voor de Emmy's maar er zijn wel meer goede acteurs en actrices overgeslagen dit jaar. En het is een genre dat nog altijd ondergewaardeerd is.
Zou ze imo absoluut verdienen (ook dat vooral op basis van het twééde seizoen trouwens)quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:27 schreef Leafeon672 het volgende:
Jammer genoeg is Tatiana Maslany niet genomineerd voor een Emmy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |