abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2014 @ 11:57:28 #126
400532 Forbry
Tja ...
pi_141999955
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 14:23 schreef Leafeon672 het volgende:
Heb net de finale gezien, maar ik vond het gehele seizoen toch een stuk minder dan het eerste seizoen.

Seizoen 1: 9/10
Seizoen 2: 7/10
Seizoen 1: 7/10
Seizoen 2: 8,5/10

Zo ongeveer... cijfers geven voor dit soort dingen vind ik eigenlijk veel te lastig. In ieder geval vond ik seizoen 2 leuker/beter, zo veel mag duidelijk zijn. ;)
Tails tell tales
  maandag 7 juli 2014 @ 12:03:47 #127
400532 Forbry
Tja ...
pi_142000201
quote:
14s.gif Op zondag 22 juni 2014 14:32 schreef babette21 het volgende:
Mooie finale, met opnieuw nieuwe ontwikkelingen en heerlijk van de ene emotie in de andere. Hoewel ik nooit heb willen geloven dat het ook maar een optie was dat Cosima dood zou gaan had ik nu toch écht even het idee dat ze zover waren gegaan (gelukkig bleek ik er gewoon keihard ingetrapt). Bij de onthulling van de mannelijke klonen dacht ik meteen aan Felix - helaas bleek dat niet zo, maar dit kan ook nog interessant worden.

Al met al vind ik dit seizoen zeker niet minder dan vorig jaar, maar minstens net zo goed!

Nu weer een maand of 10 wachten.... kut!
Ik ook en dit voelde in eerste instantie toch wel als een flinke teleurstelling. Ik denk echter dat het met deze figuur ook prima interessant kan worden.

Ik dacht ook dat Casima echt dood ging. Hoewel ik haar echt een heel leuk personage vind en haar dus ook zeker niet graag dood zie gaan, vond ik dit eigenlijk zelfs een beetje een storend moment.
Tails tell tales
  maandag 7 juli 2014 @ 12:10:28 #128
400532 Forbry
Tja ...
pi_142000429
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:35 schreef babette21 het volgende:

[..]

Die spontane dance party was zeker een leuk moment, maar ik vond het ook wat gemaakt; vooral Alison en Helena waren weer echt van die karikaturen (waarschijnlijk om de verschillen extra duidelijk te maken, mijn inziens volkomen onnodig). Ik vond dat je nu ook voor het eerst vrij duidelijk kon zien dat er beelden over elkaar waren geplakt. Maar goed, desondanks een fijne scene!

Hier de making of:

Ik vond die dans-scène geweldig O+ en ja , dat wat jij "karikaturen" noemt (en daar kan ik ook best inkomen), dat vond ik juist wel leuk. Alison is volgens mij nog steeds wel stijfjes, daar doet die "vriezer-scène" niet zo veel aan af vind ik (wel strookt haar manier van dansen niet erg met haar participatie in een musical enzo).

Oh trouwens, Donnie _O- Wel één van de leukste fragmenten in de laatste 2 afleveringen _O-
Tails tell tales
  maandag 7 juli 2014 @ 12:13:12 #129
400532 Forbry
Tja ...
pi_142000521
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 23:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik vind delphine ook echt super... .. geil!
van de mannen die erbij zitten vind ik ze geen van allen echt aantrekkelijk cq mijn type.
Geil weet ik niet, maar wel een hele mooie meid/vrouw idd. :Y
Ik vind Cal en Paul beide erg knap/aantrekkelijk (al is die laatste eigenlijk wel ietsje te "gladjes" voor mij en heeft Cal juist eigenlijk weer iets te veel zo'n "alternative" look :P ).

[ Bericht 9% gewijzigd door Forbry op 07-07-2014 12:27:30 ]
Tails tell tales
  maandag 7 juli 2014 @ 12:15:17 #130
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142000595
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:57 schreef Forbry het volgende:

[..]

Seizoen 1: 7/10
Seizoen 2: 8,5/10

Zo ongeveer... cijfers geven voor dit soort dingen vind ik eigenlijk veel te lastig. In ieder geval vond ik seizoen 2 leuker/beter, zo veel mag duidelijk zijn. ;)
Vond je het tweede seizoen echt beter :o ? Seizoen 1 heb ik in één ruk uitgekeken, bij seizoen 2 moest ik mezelf soms echt dwingen om het te kijken :P.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  maandag 7 juli 2014 @ 12:21:30 #131
400532 Forbry
Tja ...
pi_142000765
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:15 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Vond je het tweede seizoen echt beter :o ? Seizoen 1 heb ik in één ruk uitgekeken, bij seizoen 2 moest ik mezelf soms echt dwingen om het te kijken :P.
Yep, zonder enige twijfel. :)

Dat wat jij had met seizoen 2 had ik dus helemaal niet (dat het wel even duurde voordat ik dit seizoen uitgekeken had, had daar niks mee te maken ;)). Had ik met seizoen 1 trouwens ook niet hoor, maar dat vond ik "overall" toch echt wel een stuk minder bijzonder/vermakelijk.
Tails tell tales
  maandag 7 juli 2014 @ 19:37:03 #132
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142016066
ik vond seizoen 2 ook stukken beter dan seizoen 1
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_142102409
Net de eerste aflevering kunnen kijken en een vraagje..

Heeft die homo een prominente rol in de serie als stereotype-homo? Ieder zijn smaak maar ik vind het allemaal erg onsmakelijk worden en het voegt ook niks toe heb ik het idee.

In het kort : blijft het homo-gehalte zo hoog?
  woensdag 9 juli 2014 @ 18:17:12 #134
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_142103019
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 17:55 schreef Confetti het volgende:

Heeft die homo een prominente rol in de serie als stereotype-homo? Ieder zijn smaak maar ik vind het allemaal erg onsmakelijk worden en het voegt ook niks toe heb ik het idee.

Blijft aardig aanwezig ja, ik stoorde me er niet echt aan tho
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_142103195
quote:

Felix is van de vaste personages de enige homo volgens mij. Daarnaast zit er nog een lesbisch stelletje in later.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 9 juli 2014 @ 18:59:14 #136
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_142104317
quote:

Felix blijft zeer aanwezig. ^O^

Waar komt je homo-fobie vandaan?
Of ben je zelf een latente homo die nog niet uirt de kast is durven komen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_142104471
quote:
14s.gif Op woensdag 9 juli 2014 18:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Felix blijft zeer aanwezig. ^O^

Waar komt je homo-fobie vandaan?
Of ben je zelf een latente homo die nog niet uirt de kast is durven komen?
Ze hebben er een typisch stereotype-homo van gemaakt. Ik kon het nog redelijk accepteren, tot ze ook zo nodig zijn string moesten laten zien :{ . Nergens voor nodig maar ik sla me er wel doorheen.
pi_142104638
Ach het is wat stereotype, maar dit soort overdreven nichterige homo's heb je in het echt ook wel, ook al is de meerderheid niet zo.
  woensdag 9 juli 2014 @ 19:08:14 #139
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_142104652
quote:
14s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:03 schreef Confetti het volgende:

Ze hebben er een typisch stereotype-homo van gemaakt. Ik kon het nog redelijk accepteren, tot ze ook zo nodig zijn string moesten laten zien :{ . Nergens voor nodig maar ik sla me er wel doorheen.
Maar als het een vrouw in een string was geweest had je het wel geaccepteerd en leuk gevonden?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_142104797
quote:
11s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Maar als het een vrouw in een string was geweest had je het wel geaccepteerd en leuk gevonden?
Dat vind ik inderdaad wel veel leuker om te zien. Maargoed, het is niet anders. Ze wilden blijkbaar een statement maken want waarom het anders allemaal zo prominent moet zou ik niet weten.
  woensdag 9 juli 2014 @ 19:16:18 #141
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_142104984
Tsja stereotype homo's bestaan ook gewoon, ik vond het een vermakelijk personage. Zeker na wat meer afleveringen te hebben gezien
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
  donderdag 10 juli 2014 @ 01:26:00 #142
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_142124636
quote:
TCA: BBC America Renews ‘Orphan Black’ & ‘Broadchurch’

BBC America GM Perry Simon made the announcements during its TCA session today at the Beverly Hilton. Orphan Black will return for Season 3 in 2015 with a 10-episodes order from Temple Street Productions. Broadchurch is set to return for its second season as part of the network’s Dramaville block.

Two new drama series were also announced as heading into production: the historical drama The Last Kingdom, which we told you about earlier today, and Tatau, from the makers of Being Human and set in the Cook Islands, a paradise in the middle of the Pacific. Eight episodes were ordered for both.

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 10 juli 2014 @ 20:27:42 #143
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142148860
Jammer genoeg is Tatiana Maslany niet genomineerd voor een Emmy. -O-
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_142149706
quote:
13s.gif Op donderdag 10 juli 2014 20:27 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik las ergens dat dat wel het geval was, maar blijkbaar klopte dat niet.
pi_142182832
quote:

Hij IS ook homo dus gedraagt hij zich ook als zodanig. De broer-zus relatie met Sarah werkt echter heel goed en hij heeft met name met Alison een goede band, dat duo zorgt voor allerlei hilarische momenten. Mijns inziens is dit juist goed gedaan; niet er omheen gaan werken, maar het juist goed gebruiken in de serie.

Wanneer je een homo karakter wilt zien, waarbij dat niet continu wordt "benadrukt", raad ik Warehouse 13 aan. Vanaf seizoen 2 speelt daar een homo karakter mee, die domweg onderdeel vormt van het team.
pi_142182983
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 20:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik las ergens dat dat wel het geval was, maar blijkbaar klopte dat niet.
Blijkbaar is deze serie niet mainstream genoeg of, wat ook voor de hand ligt, het past niet in de categorieën die ze aanhouden. Eva Green zou voor Penny Dreadful ook een nominatie moeten krijgen en dat zit een beetje in dezelfde hoek (niet gangbare dramaserie met SF of fantasy aspecten die niet op HBO wordt uitgezonden). Op een andere site gaf men aan dat de X-Files en Star Trek ook vrijwel nooit Emmy's hebben gewonnen (Gillian Anderson pas in seizoen 4).

Wat betreft regulier drama miste ik trouwens Keri Russell voor seizoen 2 van The Americans; jammer dat men zo voor het geijkte rijtje gaat, al is Homeland er nu even van af gelukkig.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 18:00:56 #147
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_142210881
Net mee gestart, erg fijne serie dit :9
Geweldige actrice inderdaad die Tatiana Maslany, jammer van de "snub" voor de Emmy's maar er zijn wel meer goede acteurs en actrices overgeslagen dit jaar. En het is een genre dat nog altijd ondergewaardeerd is.
pi_142215922
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:00 schreef eefje801 het volgende:
Net mee gestart, erg fijne serie dit :9
Geweldige actrice inderdaad die Tatiana Maslany, jammer van de "snub" voor de Emmy's maar er zijn wel meer goede acteurs en actrices overgeslagen dit jaar. En het is een genre dat nog altijd ondergewaardeerd is.
Het past niet in een van de gangbare categorieën, wat dat aangaat zijn de Emmy's heel erg mainstream helaas. Ook het feit dat het op een minder toegankelijke zender te zien is zal een rol spelen.
pi_142278681
quote:
13s.gif Op donderdag 10 juli 2014 20:27 schreef Leafeon672 het volgende:
Zou ze imo absoluut verdienen (ook dat vooral op basis van het twééde seizoen trouwens) :Y
Tails tell tales
  Admin maandag 14 juli 2014 @ 19:37:52 #150
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_142294696
Kijk nou, BBC America organiseert een heuse fan meetup voor Orphan Black tijdens Comic-Con International:

Het eindigt om 3 uur, maar ik heb zo'n idee dat voor die tijd de echte fans al in de rij staan voor het Orphan Black-panel dat om zes uur begint. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')