abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 10 juni 2014 @ 16:13:22 #51
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_140918198
Heb reacties hier doorgelezen denk dat ik m maar oversla
Ben na 1 ep ook gestopt met Hannibal S2
pi_140918242
Dat moet je zelf weten natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 10 juni 2014 @ 18:31:31 #53
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_140922697
Ik vind seizoen 2 mbt het grote verhaal zeer boeiend. Waar ze ten opzichte van het eerste seizoen wat op inleveren is Alison (die komt dit seizoen veel minder uit de verf, heeft ook minimale zendtijd), en daarmee een stuk humor. Verhaallijn rond Cosima had van mij ook wat vetter gemogen. Helena maakt veel goed, maar neigt inderdaad naar een typetje - daar waar ik in het begin bij Felix bang voor was. En ja, het nieuwe is eraf... maar daar doe je niks aan. Ik geniet in ieder geval nog elke week!
  Admin dinsdag 10 juni 2014 @ 18:32:46 #54
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_140922735
BBC America-artikel over het creëren van Tony: http://www.bbcamerica.com(...)e-full-perturbation/
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Redactie Frontpage dinsdag 10 juni 2014 @ 18:36:22 #55
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_140922864
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:31 schreef babette21 het volgende:
Ik vind seizoen 2 mbt het grote verhaal zeer boeiend. Waar ze ten opzichte van het eerste seizoen wat op inleveren is Alison (die komt dit seizoen veel minder uit de verf, heeft ook minimale zendtijd), en daarmee een stuk humor. Verhaallijn rond Cosima had van mij ook wat vetter gemogen. Helena maakt veel goed, maar neigt inderdaad naar een typetje - daar waar ik in het begin bij Felix bang voor was. En ja, het nieuwe is eraf... maar daar doe je niks aan. Ik geniet in ieder geval nog elke week!
Ik weet niet eens meer wie wie is :D
  dinsdag 10 juni 2014 @ 18:58:27 #56
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140923677
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:31 schreef babette21 het volgende:
alison is juist veel vetter geworden ;). ik vind haar geweldig :P. laat mij maar haar donnie zijn die haar dark side ontdekt!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin dinsdag 10 juni 2014 @ 19:36:45 #57
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_140925207
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:36 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik weet niet eens meer wie wie is :D
Da's raar, want ze zijn juist heel goed uit elkaar te houden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Redactie Frontpage dinsdag 10 juni 2014 @ 23:06:50 #58
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_140937018
Ja maar weet niet meer welke naam erbij hoort
  woensdag 11 juni 2014 @ 16:47:34 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140958614
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 23:06 schreef SunChaser het volgende:
Ja maar weet niet meer welke naam erbij hoort
alison is dat burgertrutje dat eigenlijk veel stouter is dan ze lijkt
sarah is die badass crimineel
helena is die gestoorde psycho killer
cosima is die lesbi met die dreads
rachel is die business bitch
en dan heb je nog tony, de tatiana met piemel.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_140958963
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 16:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

alison is dat burgertrutje dat eigenlijk veel stouter is dan ze lijkt
sarah is die badass crimineel
helena is die gestoorde psycho killer
cosima is die lesbi met die dreads
rachel is die business bitch
en dan heb je nog tony, de tatiana met piemel.
Sarah een "crimineel" noemen is ergens wel juist, maar vind ik ook nogal erg kort door de bocht. Zie haar meer als een sympathiek, eigenlijk vrij normaal personage, die door omstandigheden (tijdelijk) op het verkeerde pad is geraakt. Ennuh, Cosima is vooral de nerd, de slimme wetenschapper.

Ik heb gisteravond pas de allerlaatste aflevering gezien. De eerste dit seizoen die ik maar "meh" vond. Tony komt wel sympathiek over, maar vind hij/zij wel een beetje over the top en lijkt ook té veel qua uiterlijk op Sarah vind ik. Verder vond ik het wat rommelig allemaal.
Tails tell tales
  Redactie Frontpage woensdag 11 juni 2014 @ 16:57:06 #61
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_140958993
Sarah was dat de hoofdperoon die met de dochter?
pi_140959002
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 16:57 schreef SunChaser het volgende:
Sarah was dat de hoofdperoon die met de dochter?
:Y
Tails tell tales
pi_140959029
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 16:56 schreef Forbry het volgende:

[..]

Sarah een "crimineel" noemen is ergens wel juist, maar vind ik ook nogal erg kort door de bocht. Zie haar meer als een sympathiek, eigenlijk vrij normaal personage, die door omstandigheden (tijdelijk) op het verkeerde pad is geraakt.

Ik heb gisteravond pas de allerlaatste aflevering gezien. De eerste dit seizoen die ik maar "meh" vond. Tony komt wel sympathiek over, maar vind hij/zij wel een beetje over the top en lijkt ook té veel qua uiterlijk op Sarah vind ik. Verder vond ik het wat rommelig allemaal.
Ik had het idee dat ze bij Tony dachten: "Kom we plakken een baard aan haar kin en dan noemen we het een man".
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:00:06 #64
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140959105
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 16:56 schreef Forbry het volgende:

[..]

Sarah een "crimineel" noemen is ergens wel juist, maar vind ik ook nogal erg kort door de bocht. Zie haar meer als een sympathiek, eigenlijk vrij normaal personage, die door omstandigheden (tijdelijk) op het verkeerde pad is geraakt. Ennuh, Cosima is vooral de nerd, de slimme wetenschapper.

tja ik zeg het van sarah ook alleen maar omdat de show het zelf telkens zegt ;).
Een gedicht over Maanvis
pi_140959501
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 16:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik had het idee dat ze bij Tony dachten: "Kom we plakken een baard aan haar kin en dan noemen we het een man".
Ik weet niet wat ze dachten, maar daar komt het iig wel op neer :')
Tails tell tales
pi_140959506
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

tja ik zeg het van sarah ook alleen maar omdat de show het zelf telkens zegt ;).
Oh, o.k. :)
Tails tell tales
  Admin woensdag 11 juni 2014 @ 17:27:43 #67
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_140959916
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 16:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:13 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ze dachten, maar daar komt het iig wel op neer :')
Als je het wil weten:
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:32 schreef Breuls het volgende:
BBC America-artikel over het creëren van Tony: http://www.bbcamerica.com(...)e-full-perturbation/
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_140960314
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:27 schreef Breuls het volgende:

[..]

[..]

Als je het wil weten:

[..]

Had je link gelezen inderdaad, maar eerlijk gezegd vind ik nou niet echt dat het er uit ziet alsof ze extreem veel aandacht hebben besteed aan haar en opmaak. De mannelijke personages in Toren C zijn nog beter uitgewerkt en die zijn duidelijk bedoeld als persiflage.
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:56:13 #69
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_140960861
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:39 schreef Monolith het volgende:

[..]

Had je link gelezen inderdaad, maar eerlijk gezegd vind ik nou niet echt dat het er uit ziet alsof ze extreem veel aandacht hebben besteed aan haar en opmaak. De mannelijke personages in Toren C zijn nog beter uitgewerkt en die zijn duidelijk bedoeld als persiflage.
Verschil is natuurlijk wel dat Tony (fysiek) nog geen man is, maar een vrouw die nog half in de transitie zit. Een actrice middels visagie een man laten spelen is waarschijnlijk makkelijk omdat ze er vol voor kunnen gaan, nu moesten ze zoeken naar een "middenweg".

Desondanks zie ik ook verbeterpunten, denk dat ze bv beter voor kort haar konden gaan (inderdaad om het verschil met Sarah groter te maken).
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:59:04 #70
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_140960941
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:56 schreef babette21 het volgende:

[..]

Verschil is natuurlijk wel dat Tony (fysiek) nog geen man is, maar een vrouw die nog half in de transitie zit. Een actrice middels visagie een man laten spelen is waarschijnlijk makkelijk omdat ze er vol voor kunnen gaan, nu moesten ze zoeken naar een "middenweg".

Desondanks zie ik ook verbeterpunten, denk dat ze bv beter voor kort haar konden gaan (inderdaad om het verschil met Sarah groter te maken).
Een kort, mannelijk kapsel is wel weer lastig te doen als je al dat lange haar voor haar andere karakters weg moet stoppen onder een pruik. Veel korter dan bij Rachel word snel een probleem lijkt me.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 11 juni 2014 @ 18:07:48 #71
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_140961178
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:59 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Een kort, mannelijk kapsel is wel weer lastig te doen als je al dat lange haar voor haar andere karakters weg moet stoppen onder een pruik. Veel korter dan bij Rachel word snel een probleem lijkt me.
Denk je?

woensdag 11 juni 2014 @ 18:16:23 #72
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_140961447
quote:
12s.gif Op woensdag 11 juni 2014 18:07 schreef babette21 het volgende:

[..]

Denk je?

[ afbeelding ]
Helemaal zeker ben ik er niet meer van maar volgens mij hebben we haar in alleen van voren aangekeken via die video's. Dan kun je het haar via de nek weg laten lopen, als je niet een vergroot hoofd wilt krijgen. Dat word al lastiger als je een karakter hebt wat van alle kanten gefilmd moet gaan worden.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_140971185
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:27 schreef Breuls het volgende:

[..]

[..]

Als je het wil weten:

[..]

Ben het met Monolith eens. Je ziet het er niet aan af, dat er blijkbaar zo grondig over nagedacht is en al.
Stem van Tony vind ik overigens wel goed gedaan/geacteerd.
Tails tell tales
pi_140971241
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:56 schreef babette21 het volgende:

[..]

Kort(er) haar zou voor mij al heel veel uitmaken idd. Het is nu echt gewoon Sarah met baard (en piemel?).
Tails tell tales
  woensdag 11 juni 2014 @ 22:57:41 #75
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_140973218
Tony is gewoon een faalkloon
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')