Hij wist niet waarvoor hij haar zo in de gaten hield nee. Voor het wat het een normaal, langlopend, wetenschappelijk onderzoek. Dat zijn informatie direct of indirect bij Leekie kwam hadden de dames toch wel door dus echt een onthulling zou dat niet zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:25 schreef Maanvis het volgende:
dus Donnie was wel haar monitor maar hij wist het zelf niet.. ben benieuwd of ie ook aan Alison en co vertelt dat Leekie die professor was.
Inderdaad, die was wel overduidelijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:18 schreef Maanvis het volgende:
ik had toen na dat schot wel zoiets van omg pulp fiction referentie
Ik dacht juist gelijk aanquote:Op maandag 2 juni 2014 23:18 schreef Maanvis het volgende:
ik had toen na dat schot wel zoiets van omg pulp fiction referentie
Ik vermaak me ook prima, méér dan met het eerste seizoenquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inderdaad, die was wel overduidelijk.
Ik vermaak me overigens prima met dit seizoen. Vind het niet echt minder dan vorig seizoen.
Seizoen 1 was alles ook nieuw en mysterieus. Nu is het echt chaotisch inderdaad. Vind sommige karakters ook een beetje een parodie op zichzelf geworden omdat ze alle karaktereigenschappen zo extreen neerzetten nu.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ze zijn te ver gegaan met die Tony-kloon. Begin ook langzaam interesse te verliezen omdat er geen grote lijn meer lijkt te zijn. Het is te chaotisch van de hak op de tak. Ik weet ook niet precies waar het aan ligt. Seizoen 1 was ik in 't begin sceptisch maar begon ik er langzaamaan in te komen, nu begint 't juist weer langzaam te ontsporen.
Nu ben ik misschien niet de grootste fan maar ik ben toch bang dat ik niet de enige ben. En als 't zo doorgaat weet ik niet of er nog wel veel seizoenen volgen. Tja...
Nog echt veel beterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |