Die was geslaagdquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Weet niet hoe de aflevering verder is maar moest wel lachen om de rapbattle
De lol is eraf met Wim Helsen. Het enige grappige aan dat stukje was de opmerking dat hij het gevaar van de natuur had opgezocht terwijl Karskens veilig in de studio zit.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind die Belg ook al niet zo heel grappig.
Het is echt pijnlijk niet-grappigquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok. Dacht dat vanavond de eerste aflevering was. Is het wat ? Heb het nog nooit gezien.
Ik ben na 5 minuten afgehaakt. What a waste of talent.quote:
Ik ook. Vind het het leukste onderdeel van het programma.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Weet niet hoe de aflevering verder is maar moest wel lachen om de rapbattle
Omdat de rest zo bagger is ?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Vind het het leukste onderdeel van het programma.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn mening is exact gelijk aan die vorige week. Daarom (dus ook weer) dit filmpje:
Ik vond dit zelf echt hilarisch.quote:
Ik zag het zonder geluid. Zag gelijk over wie het ging.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond dit zelf echt hilarisch.
Het énige, relatief, aardige onderdeel van het programma.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Vind het het leukste onderdeel van het programma.
Dat is het meest trieste.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:23 schreef Cynix ® het volgende:
op zich, zeker individueel, grotendeels wel talentvolle mensen?
Dat mag natuurlijk, maar moest jij dan ook lachen om een foto van iemand die op Jezus moet lijken, waarbij iemand dan roept: "Die lijkt meer op je zus! Hahahaquote:Op zondag 8 februari 2015 10:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik vond gisteren eigenlijk het omgekeerde van de eerdere afleveringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |