Niet in de huidige aantallen. De verhoudingen zijn volledig zoek dus het moet een stukken minder. En ik ben niet de enige die daar over denkt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk zal jij het prima vinden als er zeven miljoen Duitse vluchtelingen binnen willen wandelen
Geef nu maar gewoon aan dat je gewoon niet zo graag niet-westerse allochtonen ziet.
Ik zou er niet teveel over wakker liggen als ik jou was.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Niet in de huidige aantallen. De verhoudingen zijn volledig zoek dus het moet een stukken minder. En ik ben niet de enige die daar over denkt.
Ik zou eens een weerbaarheidscursus gaan volgen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik vind de ontwikkelingen die Nederland doormaakt 'eng'. Het straatbeeld in de grote steden doet aan Teheran denken.
Nee ook niet. Ik noemde de Polen. De Oost-Europeanen hebben m.i. een goede aansluiting met onze cultuur, wat anders ligt bij Afrikanen en moslims.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Want Bulgaren hebben wel een achterlijke cultuur?![]()
Je weet dus écht niet waar je over praat.
Het straatbeeld alleen al. Loop eens door Rotterdam of Den Haag, en vervolgens door Warschau of Praag.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:35 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ik zou eens een weerbaarheidscursus gaan volgen.
Vraag me af of je de cijfers kent? Qua hoeveelheid autochtonen/allochtonen?
Nederlanders, Belgen = Turkenquote:
Ga je nu mijn Surinaamse familie afvallen met hun roots in Ghana?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee ook niet. Ik noemde de Polen. De Oost-Europeanen hebben m.i. een goede aansluiting met onze cultuur, wat anders ligt bij Afrikanen en moslims.
En Pomoren? Europese moslims?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee ook niet. Ik noemde de Polen. De Oost-Europeanen hebben m.i. een goede aansluiting met onze cultuur, wat anders ligt bij Afrikanen en moslims.
Wat een nietszeggende post.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Inbraken zijn ook goed voor de economie. Het BBP stijgt als het aantal inbraken toeneemt.
De bouwsector vindt het inderdaad prima. Zij gaan wel door totdat elke vierkante meter groen bebouwd is.
Staat niets in wat je verhaal over "succes-ratio's" ondersteund.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leesvoer:
https://decorrespondent.n(...)ar/13260962-6754e028
Maar je kent de cijfers dus niet?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het straatbeeld alleen al. Loop eens door Rotterdam of Den Haag, en vervolgens door Warschau of Praag.
Dan lees je niet goed.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Staat niets in wat je verhaal over "succes-ratio's" ondersteund.
Ken jij ze ook ?? De meerderheid in Den Haag is al allochtoon hoor en in het tempo waarin ze kinderen krijgen zijn alle grote steden binnen 5 jaar allochtone steden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:35 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ik zou eens een weerbaarheidscursus gaan volgen.
Vraag me af of je de cijfers kent? Qua hoeveelheid autochtonen/allochtonen?
Ons koningshuis is al geheel allochtoon. Paniek !quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ken jij ze ook ?? De meerderheid in Den Haag is al allochtoon hoor en in het tempo waarin ze kinderen krijgen zijn alle grote steden binnen 5 jaar allochtone steden.
http://www.omroepwest.nl/(...)-allochtone-inwoners
Ja spot er maar mee. Het is al erg genoeg dat we ons land weggeven.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Ons koningshuis is al geheel allochtoon. Paniek !
En bij het zien van dit kaartje sta jij te trillen op je benen?quote:
Ik geef enkel de cijfers.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:18 schreef tofastTG het volgende:
[..]
En bij het zien van dit kaartje sta jij te trillen op je benen?
Dat zou pas erg moeten zijn voor allochtonen dan, overal die enge autochtonen. Die zouden zich pas bedreigd moeten voelen.
Je ziet het koningshuis niet als onderdeel van ons land ?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja spot er maar mee. Het is al erg genoeg dat we ons land weggeven.
Dat mag ik hopen ja.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vanuit de onderbuik zonder echt vaak buiten te komen denk ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |