Was best leuk. Minpunten vond ik wel het partijdig zijn van sommige juryleden en uitgeschakelde kandidaten die weer terug mochten keren in het programma.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:23 schreef emmyemmy het volgende:
Ik vind de nederlandse masterchef echt niet aan te zien
Ik keek alleen naar Rosahquote:Op woensdag 10 september 2014 10:23 schreef emmyemmy het volgende:
Ik vind de nederlandse masterchef echt niet aan te zien
Han Peekel kan ik wel missen. Luten ook wel. Alain is gewoon niet helemaal 100% en is nog wel grappig om naar te kijken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:54 schreef golfer het volgende:
Nooit meer Alain, Julius en Peter.![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)chef-op-straat.dhtml
Wat begrijp je niet aan de zin: 'Volgens Jaspers kiest de commerciële zender voor verjonging'quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:59 schreef fotostarter het volgende:
Kranenborg erin, lijkt me leuk. Beetje strenger jureren is dan ook wel nodig bij sommige
Heb je het artikel gelezen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan de zin: 'Volgens Jaspers kiest de commerciële zender voor verjonging'
Die ontkent en als het waar is dan is het argument van verjonging dus volkomen kul.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:10 schreef fotostarter het volgende:
Heb je het artikel gelezen?
Volgens ingewijden is het zeker dat Robert Kranenborg in het vernieuwde Masterchef van de partij is,
Weet niet, wilde alleen even reageren op "begrijp je....."quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Die ontkent en als het waar is dan is het argument van verjonging dus volkomen kul.
Is die 1 keer geweest volgens mij, de aflevering met verse knoflookquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:39 schreef Klaploper het volgende:
Is Alain die ene die ook soms in de KvW zit? Die is grappig man.
Kijk verder bijna nooit naar Nederlandse kookshows.
Volgens mij wel in meer. Ook één over plofkip, gingen ze een gerecht maken met super kippenvoerquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:50 schreef fotostarter het volgende:
Is die 1 keer geweest volgens mij, de aflevering met verse knoflook
http://www.alain.nu/de-keuringsdienst-van-waarde/
En die over coquilles.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:50 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Is die 1 keer geweest volgens mij, de aflevering met verse knoflook
http://www.alain.nu/de-keuringsdienst-van-waarde/
Hoef je helemaal niet droevig om te zijn want met name die Julius Jaspers bracht helemaal niets vaktechnisch in dan Kranenborg na apen als een pappagaai en zijn eeuwige standaard zin: "een zoetje (en een zuurtje")quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:54 schreef golfer het volgende:
Nooit meer Alain, Julius en Peter.![]()
Juryteam Masterchef op straat
mooi opgeruimd staat netjes die 'onzin'reality![]()
quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij wel in meer. Ook één over plofkip, gingen ze een gerecht maken met super kippenvoer
Ok, ok... ik dacht ze allemaal gezien te hebbenquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij wel in meer. Ook één over plofkip, gingen ze een gerecht maken met super kippenvoer
Ze slaan de plank zo vaak mis op tv in Nederland. Zou me niets verbazen als ze zoeken maar een leuker kopje in plaats van meer kennis.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:05 schreef RobinOok het volgende:
Toch vond ik het eindelijk kloppen met die drie.
Gaan ze het weer verkloten. Wedden? Pffffff.
Ja, idd wat een onzinquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:33 schreef Klaploper het volgende:
Ze slaan de plank zo vaak mis op tv in Nederland. Zou me niets verbazen als ze zoeken maar een leuker kopje in plaats van meer kennis.
Verjonging betekent natuurlijk eigenlijk gewoon iemand waar huismoeders van lopen te soppen.
omg je weet ze wel op te sommenquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:08 schreef danos het volgende:
SBS neemt wel weer een enorm risico door alle juryleden in te ruilen. Zal wel weer op een flop uitlopen....met Pierre Windt, Rob Geus en Rudolph van Veen ofzo
RG heb ik net nog een filmpje van gepost in een ander topic:quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:08 schreef danos het volgende:
SBS neemt wel weer een enorm risico door alle juryleden in te ruilen. Zal wel weer op een flop uitlopen....met Pierre Windt, Rob Geus en Rudolph van Veen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |