Ja, ze leek het ff kwijt allemaal. Lullig als dat gebeurt tijdens de finale. Maar waarschijnlijk is die ook juist de reden dat het gebeurt.quote:
dit.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:32 schreef kwakz0r het volgende:
Oh wat vind ik Bart een overdreven figuur zeg. Mijn god. Hij zal wel echt blij zijn hoor, maar toch...
Misschien heeft hij afgelopen zaterdag ook gestemd op Conchita Wurst.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:32 schreef kwakz0r het volgende:
Oh wat vind ik Bart een overdreven figuur zeg. Mijn god. Hij zal wel echt blij zijn hoor, maar toch...
want rosah is niet overdrevenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:33 schreef perro. het volgende:
[..]
dit.
jammer dat rosah niet gewonnen heeft.
Ja, ik had Bojana ook getipt als winnaar, maar oh oh, wat een foute keuze. Misschien dacht zij wel : 'Ha, mijn familie uit Servië is hier, ga maar fietsen met die kookshow"quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:34 schreef Elvi het volgende:
David had moeten winnen![]()
Maar ik gun het Bart ook wel hoorIk dacht in het begin al dat hij het zou worden. Hij of Bojana.
Dat waren dan ook allemaal (semi-)professionele koks. Dit waren amateurs.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:43 schreef HalloLobbes het volgende:
Wat dat betreft was Top Chef wel van een hoger niveau. Ik bedoel, koken in de finale voor Jonnie Boer. Die gedachte alleen al doet mij rillen.
Als ik het goed begrepen heb waren dat amateurs in combinatie met (semi-)professionele koks. Of heb ik het nu mis?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat waren dan ook allemaal (semi-)professionele koks. Dit waren amateurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |