je hebt toch wel paarden!?!??!quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die hangen toch ook met zo'n geïdealiseerd geromantiseerd plaatje in hun hoofd.
Ik begrijp dat het iemand was die die na het programma heeft ontmoet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
deze was niet van dat programma toch? volgens mij wilde geen 1 van de dates hem
En elke keer staan weer van die Hoeren klaar om een Boer incl. Boerderij plat te neuken voor onderdak..quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die hangen toch ook met zo'n geïdealiseerd geromantiseerd plaatje in hun hoofd.
ben je een nieuw tv format aan het bedenken?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En elke keer staan weer van die Hoeren klaar om een Boer incl. Boerderij plat te neuken voor onderdak..![]()
Kijkcijfers gegarandeerd
Man, dat format loop al jaren beter dan BB+ Utopia samenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
ben je een nieuw tv format aan het bedenken?
Boer zoekt vrouw?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Man, dat format loop al jaren beter dan BB+ Utopia samen
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat wil ik wel op m'n grafsteen hebben staan.
vergeet je niet wat?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hier ligt BoonDockSaint,
Fuck the world, he was a panda.
Oke Choco. Nu ff rustig ademhalen. Muis loslaten, achterover leunen en adém hálen!quote:
zal ik ff stoppen danquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oke Choco. Nu ff rustig ademhalen. Muis loslaten, achterover leunen en adém hálen!
huhquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zal ik ff stoppen dan![]()
vind het zo leuk, kom er zoveel tegen
die ene die niet verschijnt, ja die zie ik ookquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
zie jij die van BaBu? hier boven ergens?
of die van sheen, die zie ik wel en is inderdaad rette irritantquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
zie jij die van BaBu? hier boven ergens?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
of die van sheen, die zie ik wel en is inderdaad rette irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |