Ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
tuurlijk wel, we moeten de COS inhalen toch? Waarvoor zitten we hier anders? Niet voor de lol lijkt me.
wil niet zeggen dat je weg moet gaanquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
jullie kunnen het wel zonder mij af toch? je weet nu hoe het moet
Nee volgens mij zei ze dat je ook op deze leek.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, dat was heel iemand anders volgens mij.
als je de tt wil doen wel jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:26 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf nu elke laatste post pakken ..
Wie was nou degene die telkens mensen naar de SC probeerde te trekken?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gewoon een minuut of 3 wachten (sommige SC is het zelfs 5). Paniek!quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gaat niet om de tt. Mensen willen posten en er is dan geen topique.
ja dat weet ik ook, ik heb vaak genoeg lang moeten wachten maar ik ben dan ook zeer geduldig ahumquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gaat niet om de tt. Mensen willen posten en er is dan geen topique.
Nee. Niet. Blijf.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Of stuur ff een DM dan hoor je wel of degene zelf wil openen of niet....quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon een minuut of 3 wachten (sommige SC is het zelfs 5). Paniek!
Dat was gelijk al niks hoor tussen Jan en Judithquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
Shit.. wéér een Boer zoekt Hoer alleen....![]()
Dat "Daten" werkt toch uit na zoveel keer neuken blijkbaar![]()
wo 14 mei 2014, 18:38
Boer Jan en Nicole niet meer samen
van onze redactie
Even leek het erop dat boer Jan eindelijk zijn droomvrouw had gevonden, maar het liefdessprookje is alweer voorbij.
Dat is te lezen op de website van het KRO-programma Boer Zoekt Vrouw.
Dinsdag nog kwam het bericht naar buiten dat de boer, die een pluimveebedrijf runt in Canada, tot over zijn oren verliefd was op de Canadese Nicole. "We zijn sinds begin maart aan het daten en je kunt haar nu wel mijn vriendinnetje noemen", zo vertelde de boer. "Nicole is het meisje waar ik blijkbaar naar op zoek was."
Jan deed vorig jaar mee aan Boer Zoekt Vrouw. Hij koos voor Judith, maar zij zag een toekomst met hem niet zitten.
Of jij stuurt een DM als ik 'm niet hoef te openen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
Of stuur ff een DM dan hoor je wel of degene zelf wil openen of niet....
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Of jij stuurt een DM als ik 'm niet hoef te openen.
Tsja, een gratis boerderij in ruil voor wat neuken lijkt ideaal..quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat was gelijk al niks hoor tussen Jan en Judith
Die hangen toch ook met zo'n geïdealiseerd geromantiseerd plaatje in hun hoofd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, een gratis boerderij in ruil voor wat neuken lijkt ideaal..![]()
Tót er ook gewerkt moet worden om 05:00h smorgens.. dan zijn die wijven ineens pleitte
deze was niet van dat programma toch? volgens mij wilde geen 1 van de dates hemquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, een gratis boerderij in ruil voor wat neuken lijkt ideaal..![]()
Tót er ook gewerkt moet worden om 05:00h smorgens.. dan zijn die wijven ineens pleitte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |