ja maar zolang ik hier op het forum zelf geen afbeeldingen kan uploaden moet ik ze ergens anders neerzetten en vervolgens hier delen. daarvoor gebruik ik Flickr, zeker omdat in het forum een functie inzit die "plaats een foto van flickr inzit" maar die doet het niet. als ik die gebruik krijg ik het volgendequote:Op maandag 30 juni 2014 11:00 schreef Individual het volgende:
[..]
Dit is fok! he? Geen Flickr. Integratie gaat snel, maar niet zo snel en de developers moeten er zin in zien. Ik kan ook met mijn facebook niet inloggen op fok! bv. Gelukkig niet; die hoeven/moeten niet gelinkd te worden.
Ik weet het niet..quote:Op maandag 30 juni 2014 11:34 schreef DestroyerPiet het volgende:
edit: nu lijkt het of elke tag kapot is? of ligt het aan mijn instellingen?
ja dat is hem! prachtig mooi stukje van het parkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:25 schreef Blik het volgende:
Park Avenue trail in Arches National Park dan
Gunung Mulu National Parkquote:Op zondag 6 juli 2014 14:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Juiste eiland, verkeerde nationale park en grot
Is goed, grot is de Deer cave, grootste "kamer" ter wereldquote:Op zondag 6 juli 2014 22:15 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Gunung Mulu National Park
Naam grot kan ik niet vinden.
Dus toch. Ik vond de opening van de grot er niet op lijken, maar ik kwam dezelfde fotoplek tegen op de park site.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:18 schreef Blik het volgende:
[..]
Is goed, grot is de Deer cave, grootste "kamer" ter wereld
Het zal vast zijn hoe je het meet. Hoger, maar niet breder dan Carlsbad Caverns en de is hoger en breder: Son Doong cave.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:18 schreef Blik het volgende:
[..]
Is goed, grot is de Deer cave, grootste "kamer" ter wereld
Ik ging met de trein vanuit Oslo en die buffelde op hoge snelheid door sneeuwbergen heen.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:53 schreef Speculant. het volgende:
In de winter kun je daar ook tussen muren van sneeuw rijden, maar in de zomer is het zo.
Het goede eiland iig.quote:Ergens in Northumberland ?
Nee, verre vanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:36 schreef Individual het volgende:
Northumberland National Park?
Het zou ook zo maar de North Welsh Coast kunnen zijn: Glanfa Surgery of in NI bij Dunluce Castle. Is het land goed iig?
Zuid-Afrika, panorama-route?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:11 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Nee, verre vanHet ligt op zuiderbreedte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |