Addo dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef DestroyerPiet het volgende:
nee ook niet kruger.
in het plaatje staat een hele grote hint
ja het is addo's elephant park. (ik dacht dat de olifant best wel een grote hint was)quote:
Dat was ook een grote hint.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:36 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja het is addo's elephant park. (ik dacht dat de olifant best wel een grote hint was)
Ja, op zich wel. Maar aangezien je in ongeveer ieder wildpark in Afrika olifanten kunt spotten is hetook weer niet zo'n grote hint.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:36 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja het is addo's elephant park. (ik dacht dat de olifant best wel een grote hint was)
Zoek het iets zuidelijker.quote:
Het park heet Addo Elephant Park, dus de hint was best wel groot, denk ik. Na deze hint wist ik het gelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, op zich wel. Maar aangezien je in ongeveer ieder wildpark in Afrika olifanten kunt spotten is hetook weer niet zo'n grote hint.
Vwb de nieuwe: geen flauw idee
Ja ok, maar mijn gokjes waren van voor de hintquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:51 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Het park heet Addo Elephant Park, dus de hint was best wel groot, denk ik. Na deze hint wist ik het gelijk.
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:32 schreef Individual het volgende:
Liwu River in Taroko National Park.
Makkie! Was het eerste plaatje van "river gorge narrow road asia" in google.
[ afbeelding ]
Toch?
hele wilde gok maar is het machu picchu?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:25 schreef Individual het volgende:
Als je een paar graden je hoofd naar links draait zie je iets heel bekends.
Helemaal goed.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:48 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
hele wilde gok maar is het machu picchu?
dan heb ik toen ik daar was de omgeving goed in mijn onderbewuste opgeslagen want die bergen herkende ik opzig niet maar moest toch als eerst aan machu picchu denkenquote:
linkje kapotquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:49 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
dan heb ik toen ik daar was de omgeving goed in mijn onderbewuste opgeslagen want die bergen herkende ik opzig niet maar moest toch als eerst aan machu picchu denken
de volgende is makkelijk (denk ik) daarom wil ik niet alleen het natuurgebied / national park weten maar ook de specifieke plek waar deze foto van is genomen.
[ afbeelding ]
ja ben het druk bezig aan het repareren maar hij wil nietquote:
Geef eerst maar een foto.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:27 schreef DestroyerPiet het volgende:
moet ik nu echt een hint geven? ik dacht eigenlijk dat hij wel erg makkelijk was.
ik probeer het met die Flickr tags maar om de een of andere reden werkt dat niet (terwijl hij dat bij mijn vorige opdracht wel gewoon deed)quote:Op maandag 30 juni 2014 10:34 schreef Individual het volgende:
[..]
Geef eerst maar een foto.(je jpg/gif/png link tussen [ [url=...]afbeelding[/url] ] tags)
Dit is fok! he? Geen Flickr. Integratie gaat snel, maar niet zo snel en de developers moeten er zin in zien. Ik kan ook met mijn facebook niet inloggen op fok! bv. Gelukkig niet; die hoeven/moeten niet gelinkd te worden.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:52 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ik probeer het met die Flickr tags maar om de een of andere reden werkt dat niet (terwijl hij dat bij mijn vorige opdracht wel gewoon deed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |