quote:
Alabama Hills! (ongelooflijk hoeveel natuur ze daar naar andere staten noemen)quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:03 schreef Lamb29 het volgende:
Nohhhhdacht dat het niet zo giga onbekend gebied was maar lees net op de site van mijn ouders dat het toch vrij onbekend is bij reizigers! Het ligt naast Death Valley..
https://www.google.com/ma(...)!3m1!1s0x0:0x0?hl=nl <- hier om precies te zijn
[ afbeelding ]
Warm! Goede eiland, verkeerde landquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:10 schreef Lamb29 het volgende:
Eerste gevoel zegt Schotland maar geen idee!
Mooi! Ik ga even een nieuwe zoekenquote:
quote:
Dat dus...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:13 schreef Blik het volgende:
Ik weet welke het is, maar kan even geen nieuwe plaatsen
Hint: denk Europees
Moezel? Hahaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:16 schreef Igen het volgende:
Ben er nooit geweest maar lijkt me wel een heel mooi gebied, Noord-Spanje!
Goed, nieuwe:
[ afbeelding ]
Nee ik moest gewoon, zelfs zo lang na het voltrekken van jouw domme post, even benadrukken hoe achterlijk het is om Torres te roepen bij zo'n fotoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Losse flodder
Maar ik verwacht nu dus veel bijdrages van jouw kant...
Weet ik veel, ben er nooit geweest. Was meer een tvp dan een serieuze pogingquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee ik moest gewoon, zelfs zo lang na het voltrekken van jouw domme post, even benadrukken hoe achterlijk het is om Torres te roepen bij zo'n foto
Oh ja zo was het spel.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is niet de naam van het nationaal park, maar ik reken 'm goed.
Verkeerd land. Verder van de zee ook.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:37 schreef JustAsEasy het volgende:
Nationaal park de Verdon?
Of misschien de Luberon?
dolomietenquote:Op maandag 19 mei 2014 12:02 schreef Individual het volgende:
[..]
Verkeerd land. Verder van de zee ook.
Helemaal goed!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:05 schreef Igen het volgende:
Sandia Peak?
Edit: Als dat nou het goede antwoord is, dan kan ik pas later vandaag een nieuwe posten.
Langste van de wereld dus.quote:It stretches from the northeast edge of the city to the crestline of the Sandia Mountains and has the world's third longest single span. It is North America's longest aerial tram.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:24 schreef BazZz2 het volgende:
de Carrick-a-Rede brug in Noord-Ierland. ik herken het van wie is de mol
Makkie!quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:04 schreef Blik het volgende:
[..]
Correct! Om precies te zijn de Soesterduinen
't is puur omdat je zei dat het een makkelijke was.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:28 schreef Individual het volgende:
[..]
De andere kant van de wereld is wel makkelijker hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |