Casettebandje?quote:
Zo ongeveer ja. Niet echt concrete lijnen zoals Happy Hardcore (bijv.). Voor zover ik er van af weet is dat een voorloper van de house.quote:
Die is idd wel goedquote:
Ja idd... Man man manquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:37 schreef AF_ het volgende:
Maar als ik denk 20 jaar geleden denk ik altijd aan de jaren 80. Maar dat is gewoon al 1994
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:38 schreef appelen het volgende:
Spreek eens iets af over die meet, lutsers
Straks blijk ik jou te kennenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
Weet niet of ik jullie allemaal wel irl durf te zien
Straks blijkt stickertje zon enorme lesbische vrouw (halve kerel) te zijn en maakt ze me af
Haten op pottenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
Weet niet of ik jullie allemaal wel irl durf te zien
Straks blijkt stickertje zon enorme lesbische vrouw (halve kerel) te zijn en maakt ze me af
Anonimiteit gewenstquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tbh snap ik niet wat daar erg aan is![]()
Maargoed.
Als jij mij kent ken ik jou ook; dan boeit dat eigenlijk niks. Dan is het kwaad toch al geschied, en heeft het ook geen nut als de een de indentiteit van de ander bekend maakt toch?quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog snel even een pic gemaakt
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Als jij mij kent ken ik jou ook; dan boeit dat eigenlijk niks. Dan is het kwaad toch al geschied, en heeft het ook geen nut als de een de indentiteit van de ander bekend maakt toch?
Niet iedereen hier is autistquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja; dat de een de ander voor autistische fokker uit maakt zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |