Sodeju!quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:11 schreef Fee-nix het volgende:
We hebben ook al een naam en een geboortekaartje.
Je hebt Aloë Vera drankjes. Smerigquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:21 schreef Zolena het volgende:
Fazz gefeliciteerd![]()
Haha gelijk kleertjes kopen, leuk hoor.![]()
Spees, fijn alles goed.
Ik mag vanmiddag naar vk voor termijnecho.
Aloe vera moet je ook helemaal niet eten, das voor te smeren
Het drankje was idd wel te doen, ik werd daarna alleen heel duizelig en mini heeft de hele dag een inwendige houseparty gehoudenquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:22 schreef _NIKKI_ het volgende:
Fee helemaal losssss.![]()
Fazz gefeliciteerd!!!![]()
SQ dat drankje valt mee als je van zoet houdt. Ik vond het op zich best te pruimen. Gewoon atten die hap en dan is het goed te doen. Het enige nare is dat je daarna 2 uur moet wachten en zo'n zoetig drankje op je lege maag word je een beetje weeïg () van.
Dat vond ik persoonlijk dus ook wel meevallen, dan valt het ineens op hoe snel baby overal uit groeit en koop je niet zoveel. Tenminste, dat is hier de ervaringquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:32 schreef geppie het volgende:
Dat is volgens mij enkel uitstel van executie Blue... als hij/zij straks geboren is, ga jíj los
Ja dat boeide mijn spilzieke geest nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat vond ik persoonlijk dus ook wel meevallen, dan valt het ineens op hoe snel baby overal uit groeit en koop je niet zoveel. Tenminste, dat is hier de ervaring
Laat je weten hoe het was daar?quote:
Toen mini een week oud was, heb ik bij de prenatal een achterlijk duur pakje gekocht. Die heeft hij twee keer aan gehad voor het te klein was... Sindsdien heb ik alles goedkoop of tweedehandsquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:39 schreef geppie het volgende:
[..]
Ja dat boeide mijn spilzieke geest nieten kind spuugde nogal veel (reflux) dus vier verschillende outfits op een dag was ook geen overbodige luxe
Ja, bij het pretechobureau bij ons in de buurt zeggen ze dat ze al vanaf 13 weken kunnen zeggen of het een jongetje of een meisje is. Heb een afspraak met 13w6d (we gaan 3 dagen later op vakantie). Ben echt benieuwd of ze het inderdaad kunnen zien (zoniet, als kindje niet goed ervoor ligt oid dan mag je kosteloos later nog een keer komenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:47 schreef Dyre het volgende:
Radyhyn en Vlindur gefeliciteerd!!!
Wat snel al voor een geslachtsbepaling!
Hey de kleertjes op mijn foto waren ook bij elkaar 24 euroquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb de zaterdag na de geslachtsbepaling maar liefst 24 euro aan niet roze maar wel meisjesachtige dingen bij de HEMA uitgegeven, verder kom ik nog niet![]()
Maar m'n meisjesmeisjesbehang is wel binnen!
Ik kreeg met 12 weken al een indicatie dat het voor 85% een jongetje is (en dat klopte) aan de hand van de NUB-theorie. Maar zou toch echt een slag om de arm houden met 13 weken en nog niet allemaal blauwe of roze stuff inslaanquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:42 schreef Radyhyn het volgende:
Oehhh allemaal leuk nieuws!
Fazzoletti bevallen! Gefeliciteerd! (Wat een ontzettend leuke naam ook!)
Fee krijgt een meisje
Hilmo krijgt een jongen
[..]
Ja, bij het pretechobureau bij ons in de buurt zeggen ze dat ze al vanaf 13 weken kunnen zeggen of het een jongetje of een meisje is. Heb een afspraak met 13w6d (we gaan 3 dagen later op vakantie). Ben echt benieuwd of ze het inderdaad kunnen zien (zoniet, als kindje niet goed ervoor ligt oid dan mag je kosteloos later nog een keer komen).
Bij zo'n glucosetest, krijg je dan snel de uitslag of is dat nog lang wachten?
ik krijg m over n week op de controle boj de vk, lees overal dat t ongeveer n week duurt .quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:42 schreef Radyhyn het volgende:
Oehhh allemaal leuk nieuws!
Fazzoletti bevallen! Gefeliciteerd! (Wat een ontzettend leuke naam ook!)
Fee krijgt een meisje
Hilmo krijgt een jongen
[..]
Ja, bij het pretechobureau bij ons in de buurt zeggen ze dat ze al vanaf 13 weken kunnen zeggen of het een jongetje of een meisje is. Heb een afspraak met 13w6d (we gaan 3 dagen later op vakantie). Ben echt benieuwd of ze het inderdaad kunnen zien (zoniet, als kindje niet goed ervoor ligt oid dan mag je kosteloos later nog een keer komen).
Bij zo'n glucosetest, krijg je dan snel de uitslag of is dat nog lang wachten?
Jaa, zal ik doen!quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Laat je weten hoe het was daar?. Ik mag een weekje later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |