Goede droom! Ik ben voor!quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:12 schreef Crumpette het volgende:
goeiemorgen! ik heb vannacht gedroomd dat Chanty's Fernando ging draaien, de dag voor de draaipogingdat is dus vandaag! succes
hihi
Fazzquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:49 schreef Fazzoletti het volgende:
Goedemorgen dames
Hier een blije moederGisteravond is onze zoon F.elix geboren
![]()
Bevalling ging niet van een leien dakje, we zijn nog in het ziekenhuis. Hopelijk mogen we straks naar huis en kan ik een fatsoenlijke update doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En was het drankje zó verschrikkelijk?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
met een boterham en een bak koffie in de maag knapt n mens toch snel weer op! inmiddels lekker thuis
Ja, stelletje idiotenquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:46 schreef Twinkle20 het volgende:
Ooow sq dat heb ik inderdaad ook ooit eens gehad. GAD-VER-DAM-ME!
Hee en dan zijn er mensen die zon fles in de koelkast hebben staan en dat iedere morgen naar binnen gieten :x
Nee, ik weet niet waar zo'n ophef over is, ja het is wat zoet, maar meer alsof de verhouding siroop/water wat uit balans is... T is koud, en met 2 plastic bekers is t binnen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:41 schreef geppie het volgende:
[..]
En was het drankje zó verschrikkelijk?
Ja!quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fazz, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Hopelijk gaat je herstel voorspoedig.
Krijgerrtje, ga je naar dat echobureau waar we het over hadden?
Het wordt tijdens de zwangerschap trouwens afgeradenquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:48 schreef Skittles het volgende:
Aloë Vera brrrDat men het nog vrijwillig drinkt ook.
1 half slokje kan geen kwaad he. Het wordt wat anders als je complete kuren naar binnen gaat slaan, maar dat zeiden ze er ook bij.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het wordt tijdens de zwangerschap trouwens afgeraden.
+1quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Hilmo, jullie namenstrijd is nogal een ver-van-mijn-bed-show voor mij, maar ik hoop dat jullie er snel uit zijn en het geen stress meer oplevert. Jammer dat zoiets je zwangerschap zo negatoef beïnvloedt. Voor jezelf en je kindje lijkt het me het beste als je man begrijpt wat het voor jou betekent of wanneer jij je snel neer kunt leggen bij die achternaam, als er toch niks meer veranderd gaat worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje Feequote:Op donderdag 15 mei 2014 12:11 schreef Fee-nix het volgende:
We hebben ook al een naam en een geboortekaartje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |