Misschien is vanavond jouw gelukkige avondquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:17 schreef ntm het volgende:
2 dagen lang over de meest zieke moordzaken lezen en daarna slecht slapen, niet raar toch?
Kijk een filmpje waar een lijk uit een krokodil wordt gehaald op liveleak.com as we speak.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:17 schreef ntm het volgende:
2 dagen lang over de meest zieke moordzaken lezen en daarna slecht slapen, niet raar toch?
Die shit gezien van die anaconda?quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kijk een filmpje waar een lijk uit een krokodil wordt gehaald op liveleak.com as we speak.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misschien is vanavond jouw gelukkige avond![]()
![]()
Dacht even dat Mur dit gepost had.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misschien is vanavond jouw gelukkige avond![]()
![]()
Nog niet doorhebben dat ik mur ben.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dacht even dat Mur dit gepost had.
Ja godver dat soort dingen, bestgore.com enzo ik word daar niet goed van. Horrorfilms kan ik dan weer wel goed tegen maar dat komt omdat ik dan weet dat het niet realiteit isquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kijk een filmpje waar een lijk uit een krokodil wordt gehaald op liveleak.com as we speak.
Ik kan helemaal niet zwemmen. :squote:
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Zo'n overgestileerd hipstermooiboyding.
Holebi ies haram niet gekliktquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja godver dat soort dingen, bestgore.com enzo ik word daar niet goed van. Horrorfilms kan ik dan weer wel goed tegen maar dat komt omdat ik dan weet dat het niet realiteit isMaar check dit dan bijvoorbeeld (paar jaar oud wel) http://www.holebi.info/ph(...)ion=fullnews&id=4689
Maar jij bent nog lief soms, Mur is gewoon rot van binnen.quote:
Wowquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar jij bent nog lief soms, Mur is gewoon rot van binnen.
Gespleten persoonlijkheid.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
gayquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:17 schreef ntm het volgende:
Ik leer je zwemmen in de zee van liefde bby :$sSquote:
wowquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je weet dat ik van je hou toch.quote:
Geen idee waar ik die ooit gezien heb, zal daar ook wel ergens tussen staan, godse dikke anaconda opengesneden, zat er een half verteerd karkas van een mensquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, link?
Here’s What It’s Like Being On The Receiving End Of A MiG-21′s bomb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |