Born to be alivequote:Op woensdag 14 mei 2014 16:44 schreef Rezania het volgende:
Het is ook gay. Evenals de Village People en Cher.
ABBA klassieke muziek noemen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:44 schreef JustAsEasy het volgende:
Klassieke muziek
Abba
Geen housjes luisteren
Dat staat er nietquote:
Hij heeft het toch ook nog over Brahms.quote:
Dat meen je niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
Brahms vind ik persoonlijk niet zo veel aan, dus dan is het al snel beter ja.
Mensen die Abbaquote:
Ik vind het een beetje te rigidequote:Op woensdag 14 mei 2014 16:47 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
Tu du tu tu tuuuu tuuuu
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:47 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
Tu du tu tu tuuuu tuuuu
quote:
Denken dat ik de OP ga lezen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:46 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Dat staat er niet![]()
In de op staat ook Brahms
Het is allebei kut.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:52 schreef Rezania het volgende:
Tevens, haten op klassieke muziek en dan house leuk vinden.
Sowieso mensen die haten op klassiekquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:52 schreef Rezania het volgende:
Er zijn in beiden soorten muziek mooie en mindere muziekstukken.quote:
Agnetha was geen natuurlijke blondine geloof ik. En van Frida weet ik het niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:49 schreef IBAZ het volgende:
Wat zouden die mokkels eten om zo'n kleur haar te groeien?
quote:
Ligt er wel aan wat voor house. Niet die drukke herriequote:Op woensdag 14 mei 2014 16:52 schreef Rezania het volgende:
Alcoholist.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:54 schreef Gewas het volgende:
[..]
Agnetha was geen natuurlijke blondine geloof ik. En van Frida weet ik het niet.
Maar pilsjes zijn bijna op dus ik ga effe nieuwe halen. Be right back.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:54 schreef Gewas het volgende:
Maar pilsjes zijn bijna op dus ik ga effe nieuwe halen
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sowieso mensen die haten op klassiek
ben tog geen bejaardequote:Op woensdag 14 mei 2014 17:01 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dat vinden van klassieke muziek
Niet dat het mijn smaak is trouwens.
The Beatles enzo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:05 schreef HPLC het volgende:
van die elitaire FOK!kers die hier klassieke muziek gaan verdedigen
Klassieke muziek niet kunnen waarderen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:05 schreef HPLC het volgende:
Agnetha deed niet aan scheren. Frida wel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:07 schreef Fascination het volgende:
ABBA
![]()
Vroeger op de basisschool ABBA-liedjes zingen met Nederlandse tekst.![]()
De docu over ABBA die onlangs op tv was.![]()
Agnetha.![]()
Zweden.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sowieso mensen die haten op klassiek
Ik vind het gewoon nogal wat om klassieke muziek "kut" te noemen. Het is misschien je smaak niet, maar je kan toch niet ontkennen dat veel klassieke werken heel goed in elkaar zitten en dat hedendaagse popmuziek daar niet zoveel bij voorstelt?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:05 schreef HPLC het volgende:
Heeft daar niks mee te makenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:05 schreef HPLC het volgende:
Zeg ik nergensquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klassieke muziek niet kunnen waarderen.
Klopt, maar het is een grote misvatting dat muziek alleen goed in elkaar moet zitten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:10 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon nogal wat om klassieke muziek "kut" te noemen. Het is misschien je smaak niet, maar je kan toch niet ontkennen dat veel klassieke werken heel goed in elkaar zitten en dat hedendaagse popmuziek daar niet zoveel bij voorstelt?
Je klaagt over mensen die klassieke muziek verdedigen, dan ga ik ervan uit dat je er geen hoge dunk van hebt. Lijkt me logisch, niet?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeg ik nergens
[..]
Klopt, maar het is een grote misvatting dat muziek alleen goed in elkaar moet zitten.
Dat zeg ik ook helemaal niet. Sowieso "moet" er natuurlijk niets en blijft het altijd een mening.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:14 schreef HPLC het volgende:
Klopt, maar het is een grote misvatting dat muziek alleen goed in elkaar moet zitten.
Hip hopquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:06 schreef deadprez het volgende:
sws mensen die niet de hele dag dhc luisteren
Deze vrouw weet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:07 schreef Fascination het volgende:
ABBA
![]()
Vroeger op de basisschool ABBA-liedjes zingen met Nederlandse tekst.![]()
De docu over ABBA die onlangs op tv was.![]()
Agnetha.![]()
Zweden.
Que?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:09 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Agnetha deed niet aan scheren. Frida wel.
Kijk daar doe ik het allemaal voor.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Eens met TS, normaal haat ik zowat alle muziek. Maar ABBA dig ik wel.
Liedje uit de OP kende ik niet eens maar vind ik ook leuk, bedankt TS!
Wil je een foto zien van mijn nieuwe bh?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik meende eerder een klacht van jou gelezen te hebben dat je voor een vrouw wordt aangezien.
Nadat ik je kapsel heb gezien en je nu een lans zie breken voor Abba kan ik niet anders dan concluderen dat je ook niet veel moeite doet om mannelijk over te komen.
alleen als jij hem draagt op die foto.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:55 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wil je een foto zien van mijn nieuwe bh?
Goeie kick. Maar nu lopen er 2 ABBA topics.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:27 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik hoorde het laatst weer, best toffe muziek op zich.
Had je beter niet kunnen zeggen, want nu gaat deze dus dicht.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:46 schreef Gewas het volgende:
[..]
Goeie kick. Maar nu lopen er 2 ABBA topics.![]()
Nou ik waardeer hem niet, wat een melige slijmballenmuziek...quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:46 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen tijd dit lied enorm gaan waarderen:
Wat vind je van dit lied?quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nou ik waardeer hem niet, wat een melige slijmballenmuziek...
Lang niet alles is goed van Abba.
Ook niks eigenlijk, had het maar bij 'that's me' gelatenquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:01 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wat vind je van dit lied?
Ik vind het zo mooi aan ABBA dat ze zo 'gewoon' waren.
Hehequote:Op vrijdag 19 september 2014 18:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ook niks eigenlijk, had het maar bij 'that's me' gelaten![]()
Zo gewoon vind ik die vent in zijn paarse sexpak ook niet, dan is Frans Bauer gewoner maar dat is voor mij geen reden om de muziek goed of slecht te vinden.
Prachtig... ABBAquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:01 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wat vind je van dit lied?
Ik vind het zo mooi aan ABBA dat ze zo 'gewoon' waren.
Ook best zoetsappige muziek toch?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |