Nr. 2 van het lijstje te veel vrouwen overduidelijk nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:03 schreef trovey het volgende:
Ik mag toch hopen dat je een aantal dingen wel regelmatiger doet.
Vrouwen zijn heel solidair met elkaar, dat is algemeen bekend... (!)quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel pakkend geschreven. Tegen het einde voelde ik mij bijna verbonden met het "wij vrouwen" sfeertje.
Dat koolhydratengedoe is dan ook gewoon de zoveelste hype.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Nr. 2 van het lijstje te veel vrouwen overduidelijk niet
Voor jou zou ik ook m'n gezicht behandelen voor de eerste. Vooral dat gedeelte onder m'n kin.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel pakkend geschreven. Tegen het einde voelde ik mij bijna verbonden met het "wij vrouwen" sfeertje.
Mijn beddengoed voor jou ligt ook al maanden klaar. Mooie print van de Bulgaarse vlag erop en alles. Hopelijk heb je nog wel oog voor mij.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor jou zou ik ook m'n gezicht behandelen voor de eerste. Vooral dat gedeelte onder m'n kin.
Nadat wij klaar zijn spreken de kranten in Bulgarije er schande van dat wij die vlag zo ontheiligd hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn beddengoed voor jou ligt ook al maanden klaar. Mooie print van de Bulgaarse vlag erop en alles. Hopelijk heb je nog wel oog voor mij.
Eigenlijk is het grappige juist dat de meeste van die dingen de meeste vrouwen überhaupt niet doenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:13 schreef Tja..1986 het volgende:
Het grappige is dat de meeste van die dingen de mannen dan weer helemaal niet opvallen.
Het land zal schudden op zijn grondvesten nadat wij elkaar hebben onderworpen aan punt 6 op de lijst, de zelfbruining.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Nadat wij klaar zijn spreken de kranten in Bulgarije er schande van dat wij die vlag zo ontheiligd hebben
Nieuw beddengoed kopen and such, ja. Als het daar weer tijd voor is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:03 schreef trovey het volgende:
Ik mag toch hopen dat je een aantal dingen wel regelmatiger doet.
Dat wekt geen verbazing hoor, vrouwen weten dat de hersenen van een man geen bloed meer krijgen, dus niet werken, als het naar die andere plek gaat.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:13 schreef Tja..1986 het volgende:
Het grappige is dat de meeste van die dingen de mannen dan weer helemaal niet opvallen.
Ik dacht meer aan de lichamelijke verzorging in eerste instantie.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nieuw beddengoed kopen and such, ja. Als het daar weer tijd voor is.
Maar zeker niet voor een date
Als je met mij in bed wil dan settle je maar voor de smerige bloemenlakentjes
Dat denk ik eigenlijk ook. Heb niet het gevoel dat er ooit een vrouw waar ik het bed mee heb gedeeld om die reden eerst naar de kapper is geweest. Of nieuw beddengoed. Om er maar eens 2 te noemen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eigenlijk is het grappige juist dat de meeste van die dingen de meeste vrouwen überhaupt niet doen
Alleen met de kerstquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de lichamelijke verzorging in eerste instantie.
quote:
Nou, ik zie het ook meestal niet als iemand naar de kapper is geweest als daar geen extra bloed zitquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat wekt geen verbazing hoor, vrouwen weten dat de hersenen van een man geen bloed meer krijgen, dus niet werken, als het naar die andere plek gaat.
Ja, hallo, hoe het eruit ziet boeit natuurlijk niet, maar zorg er wel even voor dat het schoon is aub!quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nieuw beddengoed kopen and such, ja. Als het daar weer tijd voor is.
Maar zeker niet voor een date
Als je met mij in bed wil dan settle je maar voor de smerige bloemenlakentjes
quote:
Nadat wij artikel 4. van het vrouwensekshandboek hebben volbracht zal er een groots en spontaan volksfeest losbarsten en Nederland en Bulgarije de confederatie Bulderland uitroepen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het land zal schudden op zijn grondvesten nadat wij elkaar hebben onderworpen aan punt 6 op de lijst, de zelfbruining.
Met een schone en vooral gladde lei zullen beide landen onderling verder leven. Een nieuwe unie waarin vrouwen zich niet meer hoeven te houden aan deze haast mensonterende regels.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Nadat wij artikel 4. van het vrouwensekshandboek hebben volbracht zal er een groots en spontaan volksfeest losbarsten en Nederland en Bulgarije de confederatie Bulderland uitroepen.
Een nieuw tijdperk waarin het Conchita Wurzisme vorm krijgt. Vrouwen laten alles staan omdat ze weten dat ze toch enkel nog in de schaduw van onze prachtige en historische eenwording vertoeven.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met een schone en vooral gladde lei zullen beide landen onderling verder leven. Een nieuwe unie waarin vrouwen zich niet meer hoeven te houden aan deze haast mensonterende regels.
Wetende dat zij zich toch nooit zullen kunnen spiegelen aan onze glorieuze schoonheid en gepassioneerde liefde.
Dat zijn mannen die op mannen vallenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee maar de lichamelijke verzorging die hier beschreven staat doe ik eigenlijk ook niet aan.
Eens in de zo veel tijd naar de kapper voor dode puntjes, natuurlijk.
Maar op koolhydraten let ik nóóit, laat staan dat ik ze vermijd (vleesch).
Waxen doe ik ook nóóit, ik scheer de boel gewoon.
Gezichtsbehandeling heb ik nooit in m'n leven gedaan, behalve ééns in de zoveel jaar een gezichtsmaskertje bij een lady's night met vriendinnen, ofzo.
Zelfbruining doe ik ook niet aan, men moet maar dealen met mijn melkflessen en anders ga ik gewoon wat vaker in de zon zitten.
Pedicure heb ik ook nog nooit gedaan en heb daar ook echt geen behoefte aan, niks mis met mijn voeten en teennagels.
Toch zijn er mannen die met mij naar bed willen, dus ik zou die moeite ook nog eens voor niets doen
Net nog even met de ladyshave alles bijgekuist.quote:
De namen Dven en Littlerabbit zullen tot in eeuwigheid gelijk staan voor vrede. Wij zullen optreden als een hedendaagse Messias. Ook wij zullen opdraaien voor alle zondaars in de wereld enkel het kruis waaraan wij worden geregen staat in een iets andere context.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Een nieuw tijdperk waarin het Conchita Wurzisme vorm krijgt. Vrouwen laten alles staan omdat ze weten dat ze toch enkel nog in de schaduw van onze prachtige en historische eenwording vertoeven.
Niet eens nodig, ik schijt toch wel zeven kleuren als er een vrouw voor me staat.quote:
Gastquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De namen Dven en Littlerabbit zullen tot in eeuwigheid gelijk staan voor vrede. Wij zullen optreden als een hedendaagse Messias. Ook wij zullen opdraaien voor alle zondaars in de wereld enkel het kruis waaraan wij worden geregen staat in een iets andere context.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eigenlijk is het grappige juist dat de meeste van die dingen de meeste vrouwen van FOK! überhaupt niet doen
Ben je niet uniek in, hebben de meeste mannen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:18 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nou, ik zie het ook meestal niet als iemand naar de kapper is geweest als daar geen extra bloed zit
Je gaat toch geen Petrus uithalen met mij he. Hoewel mijn cock inmiddels gewaxt is voor wereldvrede kan hij nog altijd 3x kraaien.quote:
We beginnen zo nog op te vallen. Snel even weer wat meer koolhydraatjes binnenhalen. Goed voor de onderkin ook. Leve artikel 2.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gaat toch geen Petrus uithalen met mij he. Hoewel mijn cock inmiddels gewaxt is voor wereldvrede kan hij nog altijd 3x kraaien.Nee dit gaat te verrrr. Sorry.
Koolhydraten is een hype.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee maar de lichamelijke verzorging die hier beschreven staat doe ik eigenlijk ook niet aan.
Eens in de zo veel tijd naar de kapper voor dode puntjes, natuurlijk.
Maar op koolhydraten let ik nóóit, laat staan dat ik ze vermijd (vleesch).
Waxen doe ik ook nóóit, ik scheer de boel gewoon.
Gezichtsbehandeling heb ik nooit in m'n leven gedaan, behalve ééns in de zoveel jaar een gezichtsmaskertje bij een lady's night met vriendinnen, ofzo.
Zelfbruining doe ik ook niet aan, men moet maar dealen met mijn melkflessen en anders ga ik gewoon wat vaker in de zon zitten.
Pedicure heb ik ook nog nooit gedaan en heb daar ook echt geen behoefte aan, niks mis met mijn voeten en teennagels.
Toch zijn er mannen die met mij naar bed willen, dus ik zou die moeite ook nog eens voor niets doen
Eelt kan je gewoon romantisch door een date weg laten bijten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Koolhydraten is een hype.![]()
ik scheer het weinige ook, waxen.![]()
Gezichtsbehandeling doe ik dan wel weer regelmatig,scrubben of maskertje op en als een smurf gaan FOK!ken.![]()
Zelfbruining heeft geen zin, ik ben en blijf lelieblank en ga er niet als een wortel bijlopen.![]()
Voetjes doe ik zeer regelmatig, nagels bijwerken, voeten insmeren met een fijne crème en eelt
verwijderen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Eelt kan je gewoon romantisch door een date weg laten bijten.
Lekker knabbelen. Intiemer dan dat wordt het niet. Dan durf je je pas echt open te stellen voor je bedpartnerquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Eelt kan je gewoon romantisch door een date weg laten bijten.
Weet ik. Maar vrouwen laten er dan ook meestal meer 1cm vanaf knippen ofzo. Dat is ook gewoon niet te zien.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Ben je niet uniek in, hebben de meeste mannen.
Het is dan ook onderhoudquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:52 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar vrouwen laten er dan ook meestal meer 1cm vanaf knippen ofzo. Dat is ook gewoon niet te zien.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:53 schreef trovey het volgende:
[..]
niet ik ga voor pittig en rood...of paars.
Ik kan wel voor tweekleurig gaan.quote:
Ik las aarsquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is dan ook onderhoud, niet ik ga voor pittig en rood...of paars.
Voor zover ik weet is dat geen kleur.quote:
Maar wel even bleken vooraf!quote:
Je moet mee met je tijd.quote:
Dan ben ik maar ouderwets.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je moet mee met je tijd.
Ik zag net nog wat voor ranzige selfies je als vrouw moet maken om op te vallen. Hard, being a woman!
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:00 schreef Moira. het volgende:
Ik doe geen van deze dingen(behalve misschien het lingeriesetje, als ik daar geld voor heb).
Ben ik nog wel een vrouw?
Ik spot een Heleen v Royen verwijzingquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je moet mee met je tijd.
Ik zag net nog wat voor ranzige selfies je als vrouw moet maken om op te vallen. Hard, being a woman!
Heel goed!quote:
Ik vind het wel chill om mezelf uitgebreid te (laten) verzorgen. Is ook gezond. Dus niet alleen voor oude pittige kapsels.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:05 schreef Yi-Long het volgende:
Zo'n artikel is waarschijnlijk geschreven door een verlepte 43 jarige gescheiden vrouw die vanaf haar 15de t/m haar midlife-crisis maar met 1 man samen was, en de laatste jaren nu denkt te weten hoe het allemaal werkt ofzo...
... of er moest gewoon een pagina volgeschreven worden met zinloze nonsens, en dit kwam er deze keer uit...
Anders; Vrouwen (!)
Je hoeft mij niet uit te schelden! Dat is niet lief!quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet uit te schelden! Dat is niet lief!
Alleen dit ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:01 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Naar de kapper: Nee
Koolhydraten vermijden: Nee
Een nieuw lingeriesetje: Nee
Waxen: Scheren, ja.
Gezichtsbehandeling: Nee
Zelfbruining: Nee
Nieuwe jurk/kleding: Nee
Pedicure: Nee
Nieuw beddengoed: Nee
|
Forum Opties | |
---|---|