SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Zou kunnen, je weet het maar nooit met EA.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:05 schreef DutchSL het volgende:
Misschien dat Cerci wel RW is nu, hij speelde op beide posities vaak
Maar dat zou niets voor EA zijn. Komt wel een SIF Berardi nu als gold.
Nee joh, dat geloof ik echt nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:05 schreef DutchSL het volgende:
Misschien dat Cerci wel RW is nu, hij speelde op beide posities vaak
Maar dat zou niets voor EA zijn. Komt wel een SIF Berardi nu als gold.
Nou nou, niet zo pessimistisch.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee joh, dat geloof ik echt niet
Loop je weer te zeiken jongequote:
Uberhaupt MSN-en met VDMquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker dan.
Zal hem gelijk deleten die miet.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
lol zal maar niet zeggen wat hij over jou roept
LOL, doe maar niet danquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
lol zal maar niet zeggen wat hij over jou roept
Uh ok.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
LOL, doe maar niet dan
Tegen iemand vertellen wat derden over hem roepen is sowieso een beetje DS2-gedrag. Los van het feit dat ik er inhoudelijk helemaal niks mee kan
Ben je het nu nog niet vergeten?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
LOL, doe maar niet dan
Tegen iemand vertellen wat derden over hem roepen is sowieso een beetje DS2-gedrag. Los van het feit dat ik er inhoudelijk helemaal niks mee kan
Ik heb dan weliswaar niet zo'n vlijmscherp geheugen als jij, maar sommige dingen vergeet ik niet directquote:
Let me guess: Tevez, Pogba, De Rossi?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:16 schreef Confetti het volgende:
Ik heb 3 definitieve Serie A TOTS spelers gevonden
Pogba De Rossi en Tevezquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:16 schreef Confetti het volgende:
Ik heb 3 definitieve Serie A TOTS spelers gevonden
http://cdn.content.easpor(...)ayers_SERIEA_ENG.swfquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Let me guess: Tevez, Pogba, De Rossi?
Wordt nog getwijfeld aan de betrouwbaarheid, maar op zich zijn die drie spelers natuurlijk geen verrassing.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
http://cdn.content.easpor(...)ayers_SERIEA_ENG.swf
Ja dus. Stats wel duidelijker te zien dan op die vage screenshot
'Waarom is die tekst zo scherp en die plaatjes zo wazigquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja dus. Stats wel duidelijker te zien dan op die vage screenshot
Die link is van de EA site, dus 100% legitquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wordt nog getwijfeld aan de betrouwbaarheid, maar op zich zijn die drie spelers natuurlijk geen verrassing.
Nou, ik verkoop mijn TOTS De Rossi toch niet meerquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die link is van de EA site, dus 100% legit
Die umlaut moet je me voor nu en voortaan maar vergeven, geen zin in gedoe met shortcut keys die ik direct daarna weer vergeten benquote:
" eerst intypen en dan een u.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die umlaut moet je me voor nu en voortaan maar vergeven, geen zin in gedoe met shortcut keys die ik direct daarna weer vergeten ben
Spellingscontrole aanzetten in je browserquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die umlaut moet je me voor nu en voortaan maar vergeven, geen zin in gedoe met shortcut keys die ik direct daarna weer vergeten ben
Test:quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
" eerst intypen en dan een u.
Zo moeilijk is dat niet.
Zegt niets, Vidal heeft ongetwijfeld ook een 90+ rating en staat er ook niet opquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:24 schreef ThadCastle het volgende:
Geen Buffon of Chiellini dus? Die zouden wel in de header staan (hogere rating dan Pogba)
Oke klopt. Dan heb ik dus nog hoopquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zegt niets, Vidal heeft ongetwijfeld ook een 90+ rating en staat er ook niet op
Volgens mij gaat deze conclusie niet op...quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:24 schreef ThadCastle het volgende:
Geen Buffon of Chiellini dus? Die zouden wel in de header staan (hogere rating dan Pogba)
IF Chiellini kan heul veul opleveren als die er niet in zit. Maar Benatia had ook een hogere rating gehad en die zit er ook zeker inquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:24 schreef ThadCastle het volgende:
bohhquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:26 schreef DutchSL het volgende:
http://cdn.content.easpor(...)ayers_SERIEA_ITA.swf
Gr gr
Nope, Tobiwan wel. Ik heb er niet mee gespeeld dit jaar.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:27 schreef el-blanchito het volgende:
IF Asamoah speelt echt als een koning
Wat een machine die kerel. Jij was toch ook altijd zo lovend Tim?
Alle andere talen die ik heb geprobeerd hebben Pogba/Tevez/De Rossi, maar voor ITA plots Chiellini ipv Pogbaquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
bohh
Nu nog een Duitse met Cuadrado erbij
Swahili?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alle andere talen die ik heb geprobeerd hebben Pogba/Tevez/De Rossi, maar voor ITA plots Chiellini ipv Pogba
Ja, geweldige speler inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:27 schreef el-blanchito het volgende:
IF Asamoah speelt echt als een koning
Wat een machine die kerel. Jij was toch ook altijd zo lovend Tim?
http://cdn.content.easpor(...)ayers_SERIEA_ENG.swfquote:
POR ook niet had ik al geprobeerdquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De ENG daar op het einde veranderen in ITA / GER / SPA / FRE (geen FRA)
NED of NET ofzo werkt niet en POL ook niet, dus toen gaf ik het maar op.
Ahja, die bedoel ik danquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope, Tobiwan wel. Ik heb er niet mee gespeeld dit jaar.
BIJ USA STAAT TOTS TOTTI ER!quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De ENG daar op het einde veranderen in ITA / GER / SPA / FRE (geen FRA)
NED of NET ofzo werkt niet en POL ook niet, dus toen gaf ik het maar op.
edit. o de FRE staat voor French![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Kan je Marokkaans niet zien? Dan zie je Benatia wss bijv.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:35 schreef DutchSL het volgende:
http://cdn.content.easpor(...)ers_SERIEA_DUTCH.swf
Gr gr
Met Firebug / NET kun je achter alle landcodes komen, maar heeft toch geen zin, alles zal wel hetzelfde zijn alleen Italië afwijkend.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan je Marokkaans niet zien? Dan zie je Benatia wss bijv.
Ha-haquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wist niet dat Real Madrid geïnteresseerd was in Cuadrado.
Barca ook volgens de geruchtenmolen. Als opvolger van Dani Alvesquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wist niet dat Real Madrid geïnteresseerd was in Cuadrado.
Hihi Tim snapte DS zijn grapske nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Barca ook volgens de geruchtenmolen. Als opvolger van Dani Alves
Ik kan deze dingen niet openen op mn ipad. Is dit Strootmen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:35 schreef DutchSL het volgende:
Gr gr
Met Firebug / NET kun je achter alle landcodes komen, maar heeft toch geen zin, alles zal wel hetzelfde zijn alleen Italië afwijkend.
Homootje ben je ookquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:45 schreef FCsuarez het volgende:
Real wil Suarez toch al, zullen ze dan niet eens door de centjes heen zijn.
beter kopen ze eens een knappe back, maar dat is wat anders.
Was geen grap, er stond een punt achter.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hihi Tim snapte DS zijn grapske niet
Nee, denk ook niet dat die er komt met een halfjaar spelenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik kan deze dingen niet openen op mn ipad. Is dit Strootmen?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was geen grap, er stond een punt achter.
quote:
quote:
Dat is zijn standaard PI toch?quote:
Weet ik veelquote:
Wss omdat ie lichter en dunner is zonder de case?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:48 schreef Rijst het volgende:
Ipad case verwijderd en de tablet voelt gelijk lichter en dunner aan.
ja ik bedoel het oog wil ook wat, die bosaap daar op links is ook niet allesquote:
Racist.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja ik bedoel het oog wil ook wat, die bosaap daar op links is ook niet alles
maar wel echt een wereld van verschil. Ligt nu veel lekkerder in de handquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wss omdat ie lichter en dunner is zonder de case?
Hopen dat ze Coentrao dan niet weg doen he?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja ik bedoel het oog wil ook wat, die bosaap daar op links is ook niet alles
Pjanic.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:50 schreef Maver24 het volgende:
VIdal geprobeerd op de CAM in 4231(2) maar dat wil niet echt lukken, wie kan ik nog meer proberen voor die positie ? Zat te denken aan Honda ofzo of Hamsik ?
thats what she said rofl lmaoquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
maar wel echt een wereld van verschil. Ligt nu veel lekkerder in de hand
Hernanesquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:50 schreef Maver24 het volgende:
VIdal geprobeerd op de CAM in 4231(2) maar dat wil niet echt lukken, wie kan ik nog meer proberen voor die positie ? Zat te denken aan Honda ofzo of Hamsik ?
Chiellini was toch zo slecht?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:49 schreef Maver24 het volgende:
hiellini + TOTS Benatia achterin, das toch wel beter dan een Kompany - Cahill denk ik
Gaat echt nergens over iddquote:
Precies.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is wel slim, kan je na elke post zeggen dat het een grapje was.
Why ? omdat ik hem lelijk vind.quote:
Je noemt hem een bosaap. Alsof hij de hele dag bananen naar binnen zit te werken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Why ? omdat ik hem lelijk vind.
@POTS bohhh coentrao
Nah...quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Why ? omdat ik hem lelijk vind.
@POTS bohhh coentrao
dus als ik zeg die blonde homo is dat ook racistisch ?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:56 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je noemt hem een bosaap. Alsof hij de hele dag bananen naar binnen zit te werken.
Nee, want haarkleur en sexuele geaardheid heeft niks met mensen racistisch bejegenen te maken. Huidskleur daarentegen wel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dus als ik zeg die blonde homo is dat ook racistisch ?
Doe eens normaal vdmquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:00 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Waat mos se kutjonk. Kom dich dalijk effe op dien gezicht vaege.
wat danquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:03 schreef Revontulet het volgende:
Ik ben een gelukkig mens. Vandaag het mooiste verjaardagskado wat ik ooit gekregen heb mogen ontvangen
Ben je jarig? Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:03 schreef Revontulet het volgende:
Ik ben een gelukkig mens. Vandaag het mooiste verjaardagskado wat ik ooit gekregen heb mogen ontvangen
Ben je ontmaagd?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:03 schreef Revontulet het volgende:
tr gemacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of heb ik nu weer issues
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat kan maar een ding zijn :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of heb ik nu weer issues![]()
Een masturbatie eiquote:
Nee, 3 maart al jarig geweest, maar het had enigzins vertraging. Maar wel bedankt!quote:
Dat was ik al. Oh nee, ik ben een fokker, die blijven eeuwig maagdquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat kan maar een ding zijn :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of heb ik nu weer issues![]()
Je zou maar een vrouw tegenkomen met haar kut direct onder haar tieten.
wat is een lach als je van binnen huilt
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goed gedaan, vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt he!quote:
Ja dat er mensen zijn die zoiets dan willen kopen of daar opgewonden van rakenquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:07 schreef Revontulet het volgende:
[..]![]()
Je zou maar een vrouw tegenkomen met haar kut direct onder haar tieten.
Zitten deze week bij een happy meal.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:10 schreef Toefjes het volgende:
Revon, je kunt ze ook sparen
[ afbeelding ]
Die stepper kun je kopen bij Molfanquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:10 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Gotta catch 'em allquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:10 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Roy wil die stepper, zeker wetenquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:10 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Firebug extension in Firefox?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:35 schreef DutchSL het volgende:
Gr gr
De game? Die is al uit tochquote:
stripboek. Nummertje 127.quote:
En hoe oud hij is. Of mag ik niet naar privégegevens vragen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:13 schreef el-blanchito het volgende:
Ben ik de enige die echt benieuwd is naar het kado?
goed geraden. TR gemacht.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En hoe oud hij is. Of mag ik niet naar privégegevens vragen?
We weten inmiddels hoe jij met die gegevens omgaatquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vragen mag altijd. Alleen zijn mensen gek als ze die gegevens aan je geven. Als er een discussie komt of het lekker weer wordt ja of nee, gebruik je die gegevens om je gelijk te halen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had die naam niet moeten posten, voor de rest heb ik niks verkeerd gedaan imo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vragen mag altijd. Alleen zijn mensen gek als ze die gegevens aan je geven. Als er een discussie komt of het lekker weer wordt ja of nee, gebruik je die gegevens om je gelijk te halen.
Als hij dat voor elkaar krijgt.quote:
Zo'n ei dus. En ik ben 2 maanden terug 21 geworden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:13 schreef el-blanchito het volgende:
Ben ik de enige die echt benieuwd is naar het kado?
Jijquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had die naam niet moeten posten, voor de rest heb ik niks verkeerd gedaan imo.
Het feit dat jij zo de discussie aan gaat, is al fout. Blind varen op andermans woorden, zonder zelf een mening te vormenquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had die naam niet moeten posten, voor de rest heb ik niks verkeerd gedaan imo.
Ik weet ook hoe jij heet maar ik zal de naam niet posten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
JijMet een naam kun je via facebook al alle ins en outs van iemand weten
Plus, het is nog eens stoken op een misselijkmakende manier. Voor het zelfde geld, als ik zo in elkaar had gezeten als DS2, was ik vreselijk boos geworden op Ozz, Mootje en Fuszy.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het feit dat jij zo de discussie aan gaat, is al fout. Blind varen op andermans woorden, zonder zelf een mening te vormen
Zou ik idd niet doen, want dan kom ik er wel achter waar je woont.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet ook hoe jij heet maar ik zal de naam niet posten.
DM maar. gr gr xxquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou ik idd niet doen, want dan kom ik er wel achter waar je woont.
Ik doe toch niet open voor een 36-jarige (of hoe oud je ook maar bent) man die mijn ouders niet eens kennen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weten we allangquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik doe toch niet open voor een 36-jarige (of hoe oud je ook maar bent) man die mijn ouders niet eens kennen.
Check jij altijd wie er voor de deur staat?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik doe toch niet open voor een 36-jarige (of hoe oud je ook maar bent) man die mijn ouders niet eens kennen.
Schoonzus en broer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Weten we allangwe weten zelfs wie zijn moeder is en hoe zijn stiefvader heet en hoe we ze kunnen contacteren.
gr gr
Gruwelijk!quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mensen kinderen, ik verkoop me toch ineens een partij Tevezjes. Godverdomme wat lekker.
Je bent gewoon slechtquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:27 schreef Maver24 het volgende:
Lijkt wel of me fifa stuk is, niet het cd maar het spel. snelheid uit het spel is compleet weg en als ik ga passen dan hebben de spelers polio ofzo. ballen stuiteren van de voetjes af en ze passen heel slap en vreemd.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Owja M. d. W en J. S. Z.quote:
Waarom verkoop je ze nu al?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mensen kinderen, ik verkoop me toch ineens een partij Tevezjes. Godverdomme wat lekker.
Het zijn er 2.quote:
Omdat ik er zoveel heb ingekocht dat ik bang ben dat ik ze anders niet allemaal volgende week verkocht hebquote:
quote:
Ik ga ze zaterdag dumpenquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat ik er zoveel heb ingekocht dat ik bang ben dat ik ze anders niet allemaal volgende week verkocht heb
Ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:25 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Check jij altijd wie er voor de deur staat?
Ik heb mijn god lief.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En nu?quote:
Ja ik kan je echt Karenn aanradenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:01 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha kan nooit kiezen waar ik wil staan wil overal tegelijk zijn. Je kon vorig jaar ook met een klein veerbootje naar zoon eiland. Was ook wel ff relaxed om te zijn!
Amen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:36 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik heb mijn god lief.
Ik ben tegen vloeken!
Staat genoteerd! Ga er zeker ff kijken!quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja ik kan je echt Karenn aanraden
En die gast die daarna draait, Happa, is een 16-jarig manneke, echt een baas is dat
Heb je al wat gevonden in Skype over wat DS2 zei?quote:
Ik ben voor.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:47 schreef Revontulet het volgende:
Zullen we een onaangekondigde Fok! meet bij DS2 in de tuin doen?
Zoveelquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je al wat gevonden in Skype over wat DS2 zei?
Ook over zijn broer?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zoveelallemaal gesprekken nog van februari
.
[7:20:04 PM] Ozz: heb je je broer weleens gevraagdquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[7:20:04 PM] Ozz: heb je je broer weleens gevraagd
[7:20:13 PM] Ozz: of die zichzelf heeft geprobeerd te pijpen
[7:20:28 PM] darksonic1990: nee, hij zei wel dat hij het kan
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[7:20:04 PM] Ozz: heb je je broer weleens gevraagd
[7:20:13 PM] Ozz: of die zichzelf heeft geprobeerd te pijpen
[7:20:28 PM] darksonic1990: nee, hij zei wel dat hij het kan
Hoerenkind.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie mijn foto.. TR gemacht!!1
En het was inderdaad een grap.
Dat soort dingen bespreken we bij ons niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dat moet me een huishouden zijn daar
Nee, dat blijktquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat soort dingen bespreken we bij ons niet.
Constant pesten? Volgens mij heb je echt heel veel dingen over jezelf afgeroepen. Dat mensen je nu pesten over persoonsgegevens die op dit forum verschenen is echt niet omdat je zo'n heilig boontje bent hoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb het liever over mensen die mij constant pesten op internet.
Je vraagt er ook gewoon om, raar mannekequote:Op woensdag 14 mei 2014 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb het liever over mensen die mij constant pesten op internet. #ditiseentroll
Eindelijk... heeft even geduurd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Constant pesten? Volgens mij heb je echt heel veel dingen over jezelf afgeroepen. Dat mensen je nu pesten over persoonsgegevens die op dit forum verschenen is echt niet omdat je zo'n heilig boontje bent hoor
Leer lezen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Constant pesten? Volgens mij heb je echt heel veel dingen over jezelf afgeroepen. Dat mensen je nu pesten over persoonsgegevens die op dit forum verschenen is echt niet omdat je zo'n heilig boontje bent hoor
tr gemacht,quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Leer lezen.
Typisch Brabants gezeik dit.
HEEEquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Leer lezen.
http://www.xboxworld.nl/user/?task=addquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Leer lezen.
Prima, stop me maar in een hokje. Kan ik wel mee leven.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Leer lezen.
haha hondquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima, stop me maar in een hokje. Kan ik wel mee leven.
Fijn dat je even komt kijken, ik word hier zojuist even verbaal gedemoniseerd.quote:
hahaquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Fijn dat je even komt kijken, ik wordt hier zojuist even verbaal gedemoniseerd.
quote:
Ja, 2 maanden te laat. Maar 2Happy4U kent me ondertussen, zijn dikke maatjes.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af
Dat zou pas een verjaardagskado zijn
Moet dat nou weer?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:00 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Opkankeren en uit m'n zakken blijven.
Misschien moet je Johnny eens bellen. Kun je met een geheime camera deze gesprekken filmen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb het liever over mensen die mij constant pesten op internet. #ditiseentroll
Als ik jou was had ik hem sowieso een ban gegeven.quote:
Helaas.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als ik jou was had ik hem sowieso een ban gegeven.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Helaas.
Maar goed. Genoeg DS2 geplaagd nu. DS2, je moet het ze ook niet zo makkelijk maken.
Tot morgen dan hè, of vanavond, wie weet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Helaas.
Maar goed. Genoeg DS2 geplaagd nu. DS2, je moet het ze ook niet zo makkelijk maken.
Ga nou niet doen alsof hij het alleen zo makkelijk maakt. Hij roept het gewoon over zichzelf af.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Helaas.
[..]
Helaas.
Ik zie dat niet altijd. Plaats een TR anders.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof hij het alleen zo makkelijk maakt. Hij roept het gewoon over zichzelf af.
[..]
Helaas.
Nee sorry, ik doe niet aan die KGB-praktijken. Ik hou van een reeks met enig zelfcorrigerend vermogen, zoals deze.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zie dat niet altijd. Plaats een TR anders.
Ben jij zijn vader?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dagelijkse kostquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:18 schreef Kamikazie het volgende:
Godver wat heb ik nou weer gemist zeg? Tering... wat een gedoe om niks
DS2 is dus elke dag een TR aan het machen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
DS2 verziekt de sfeer gewoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Hij is nu 4.5K op de PS3.quote:
bohhh 125c loss per kaartquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bohhh 125c loss per kaartdan ben je een grote
Ik strooi met die money als pepernoten met Sinterklaas.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bohhh 125c loss per kaartdan ben je een grote
voor het TOTWquote:
Een gegeven paard in de bek kijkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:40 schreef AntiHero het volgende:
Ik had dus TOTS Lewa gepackt maar die is echt veel minder waard dan hoe blij ik was toen ik het zag. Kan er niet eens een halve Ronaldo voor kopen.
niet blij zijn met 40x de waarde van een packquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een gegeven paard in de bek kijken
Waarom niet? Is opzich een goede zaak om met je ouders te praten over wat je op internet doet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had nog #ditiseentroll achter mijn post gezet maar blijkbaar was het niet duidelijk. Ik bespreek niks wat hier gebeurt met mijn ouders.
En nu maar wachten op het TOTW.
"He Pa, ik bezoek elke avond www.suckmybuttholedry.com"quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom niet? Is opzich een goede zaak om met je ouders te praten over wat je op internet doet.
Ik zou direct een reisje boeken, om vervolgens ergens midden in de favela's van Rio je deel op te eisenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:49 schreef DutchSL het volgende:
Bohh, iemand in Brazilië met mijn achternaam is gestorven en de bank zoekt de next of kin en kwam bij mij uit voor een erfenis van 3.2 miljoen.
Betrouwbaar toch, alleen Nigerianen lichten je zo op?
quote:
Heb hem besteldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb hem besteldXbox? Ben je gay?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Mooi ding man.quote:
Alleen homo's met een kleine snikkel hebben een Xbox one.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mooi ding man.
Snel, mooi, sexy en tantoelauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |