SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Zou kunnen, je weet het maar nooit met EA.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:05 schreef DutchSL het volgende:
Misschien dat Cerci wel RW is nu, hij speelde op beide posities vaak
Maar dat zou niets voor EA zijn. Komt wel een SIF Berardi nu als gold.
Nee joh, dat geloof ik echt nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:05 schreef DutchSL het volgende:
Misschien dat Cerci wel RW is nu, hij speelde op beide posities vaak
Maar dat zou niets voor EA zijn. Komt wel een SIF Berardi nu als gold.
Nou nou, niet zo pessimistisch.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee joh, dat geloof ik echt niet
Loop je weer te zeiken jongequote:
Uberhaupt MSN-en met VDMquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker dan.
Zal hem gelijk deleten die miet.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
lol zal maar niet zeggen wat hij over jou roept
LOL, doe maar niet danquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
lol zal maar niet zeggen wat hij over jou roept
Uh ok.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
LOL, doe maar niet dan
Tegen iemand vertellen wat derden over hem roepen is sowieso een beetje DS2-gedrag. Los van het feit dat ik er inhoudelijk helemaal niks mee kan
Ben je het nu nog niet vergeten?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
LOL, doe maar niet dan
Tegen iemand vertellen wat derden over hem roepen is sowieso een beetje DS2-gedrag. Los van het feit dat ik er inhoudelijk helemaal niks mee kan
Ik heb dan weliswaar niet zo'n vlijmscherp geheugen als jij, maar sommige dingen vergeet ik niet directquote:
Let me guess: Tevez, Pogba, De Rossi?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:16 schreef Confetti het volgende:
Ik heb 3 definitieve Serie A TOTS spelers gevonden
Pogba De Rossi en Tevezquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:16 schreef Confetti het volgende:
Ik heb 3 definitieve Serie A TOTS spelers gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |