SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Zou kunnen, je weet het maar nooit met EA.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:05 schreef DutchSL het volgende:
Misschien dat Cerci wel RW is nu, hij speelde op beide posities vaak
Maar dat zou niets voor EA zijn. Komt wel een SIF Berardi nu als gold.
Nee joh, dat geloof ik echt nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:05 schreef DutchSL het volgende:
Misschien dat Cerci wel RW is nu, hij speelde op beide posities vaak
Maar dat zou niets voor EA zijn. Komt wel een SIF Berardi nu als gold.
Nou nou, niet zo pessimistisch.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee joh, dat geloof ik echt niet
Loop je weer te zeiken jongequote:
Uberhaupt MSN-en met VDMquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker dan.
Zal hem gelijk deleten die miet.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
lol zal maar niet zeggen wat hij over jou roept
LOL, doe maar niet danquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
lol zal maar niet zeggen wat hij over jou roept
Uh ok.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
LOL, doe maar niet dan
Tegen iemand vertellen wat derden over hem roepen is sowieso een beetje DS2-gedrag. Los van het feit dat ik er inhoudelijk helemaal niks mee kan
Ben je het nu nog niet vergeten?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
LOL, doe maar niet dan
Tegen iemand vertellen wat derden over hem roepen is sowieso een beetje DS2-gedrag. Los van het feit dat ik er inhoudelijk helemaal niks mee kan
Ik heb dan weliswaar niet zo'n vlijmscherp geheugen als jij, maar sommige dingen vergeet ik niet directquote:
Let me guess: Tevez, Pogba, De Rossi?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:16 schreef Confetti het volgende:
Ik heb 3 definitieve Serie A TOTS spelers gevonden
Pogba De Rossi en Tevezquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:16 schreef Confetti het volgende:
Ik heb 3 definitieve Serie A TOTS spelers gevonden
http://cdn.content.easpor(...)ayers_SERIEA_ENG.swfquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Let me guess: Tevez, Pogba, De Rossi?
Wordt nog getwijfeld aan de betrouwbaarheid, maar op zich zijn die drie spelers natuurlijk geen verrassing.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
http://cdn.content.easpor(...)ayers_SERIEA_ENG.swf
Ja dus. Stats wel duidelijker te zien dan op die vage screenshot
'Waarom is die tekst zo scherp en die plaatjes zo wazigquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
http://cdn.content.easpor(...)ayers_SERIEA_ENG.swf
Ja dus. Stats wel duidelijker te zien dan op die vage screenshot
Die link is van de EA site, dus 100% legitquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wordt nog getwijfeld aan de betrouwbaarheid, maar op zich zijn die drie spelers natuurlijk geen verrassing.
Nou, ik verkoop mijn TOTS De Rossi toch niet meerquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die link is van de EA site, dus 100% legit
Die umlaut moet je me voor nu en voortaan maar vergeven, geen zin in gedoe met shortcut keys die ik direct daarna weer vergeten benquote:
" eerst intypen en dan een u.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die umlaut moet je me voor nu en voortaan maar vergeven, geen zin in gedoe met shortcut keys die ik direct daarna weer vergeten ben
Spellingscontrole aanzetten in je browserquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die umlaut moet je me voor nu en voortaan maar vergeven, geen zin in gedoe met shortcut keys die ik direct daarna weer vergeten ben
Test:quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
" eerst intypen en dan een u.
Zo moeilijk is dat niet.
Zegt niets, Vidal heeft ongetwijfeld ook een 90+ rating en staat er ook niet opquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:24 schreef ThadCastle het volgende:
Geen Buffon of Chiellini dus? Die zouden wel in de header staan (hogere rating dan Pogba)
Oke klopt. Dan heb ik dus nog hoopquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zegt niets, Vidal heeft ongetwijfeld ook een 90+ rating en staat er ook niet op
Volgens mij gaat deze conclusie niet op...quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:24 schreef ThadCastle het volgende:
Geen Buffon of Chiellini dus? Die zouden wel in de header staan (hogere rating dan Pogba)
IF Chiellini kan heul veul opleveren als die er niet in zit. Maar Benatia had ook een hogere rating gehad en die zit er ook zeker inquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:24 schreef ThadCastle het volgende:
bohhquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:26 schreef DutchSL het volgende:
http://cdn.content.easpor(...)ayers_SERIEA_ITA.swf
Gr gr
Nope, Tobiwan wel. Ik heb er niet mee gespeeld dit jaar.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:27 schreef el-blanchito het volgende:
IF Asamoah speelt echt als een koning
Wat een machine die kerel. Jij was toch ook altijd zo lovend Tim?
Alle andere talen die ik heb geprobeerd hebben Pogba/Tevez/De Rossi, maar voor ITA plots Chiellini ipv Pogbaquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
bohh
Nu nog een Duitse met Cuadrado erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |