Wat een sneue opmerking zeg... Tsjonge.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:39 schreef Geralt het volgende:
Dan krijg je al een gehandicapt kind en dan denk je weet je wat, nummer twee wordt vast wel een goeie.
En dit jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Mooi man.
Een van de weinige stichtingen die ik wel kan waarderen.
Soms geloof je je ogen niet. Hoe triest kun je zijn ?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:39 schreef Geralt het volgende:
Dan krijg je al een gehandicapt kind en dan denk je weet je wat, nummer twee wordt vast wel een goeie.
Ik vroeg mij eigenlijk af of zijn ouders ook geen kinderen meer wilden nadat hij geboren was...quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Soms geloof je je ogen niet. Hoe triest kun je zijn ?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat dit soort verhalen echt nieuws zijn.Leuk voor die meid hoor, maar pleur het gewoon op Facebook of zo. Toont wel weer aan dat het AD een baggerkrant is, bijna erger dan de Telegraaf.
quote:
Wat een kop iquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, boehoe. Even de krant bellen hoor, kunnen ze ook een verhaal over mij schrijven. Ik zie het al voor me; 'Zolderautist zwaar gekwetst door anoniem persoon op het internet'. Wat een kop, wereldnieuws gewoon!
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Wat een kop i
dd. Zo lelijk als de nacht. Neem een nieuw hoofd.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:24 schreef Fripsel het volgende:
Doet me denken aan toen ik zelf nog op de middelbare school zat, mijn beste vriendin was doodziek en heeft ook zo'n soort dag gehad. Ik heb haar zelden zo zien stralen als toen..
Heldquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:45 schreef Platina het volgende:
Wat een lelijke foto. De neus is bijna niet te zien en je ziet stukjes van haar tanden uitsteken waardoor ze een glimlach als die van een heks krijgt.
Overigens inderdaad totaal oninteressant 'nieuws'.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:24 schreef Fripsel het volgende:
Doet me denken aan toen ik zelf nog op de middelbare school zat, mijn beste vriendin was doodziek en heeft ook zo'n soort dag gehad. Ik heb haar zelden zo zien stralen als toen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |