Volgens mij heb ik iets gemist.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:09 schreef Poesopstokje het volgende:
Mensen noemen mij triest? Dan hebben we hier een JonSnow met 12 posts.. we hadden een Cersei in character..
Juuuustem..
Ah ik ben zelf ook 1,75.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:32 schreef Bijna het volgende:
[..]
Volgens IMDB is Sophie Turner 1.75 m en Kit 1.72.
Wel kleiner dus
Hoe bedoel je.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:53 schreef Francis_Dolarhyde het volgende:
[..]
Nu zie ik het ook, dan moet hij maar compenseren met een groot zwaard
Plus ze hebben hakken aan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:15 schreef terdege het volgende:
Die fotos is bewerkt of op een rare manier genomen waardoor Jon extra klein lijkt. Kijk maar naar die muur achter ze.
Ik mag geen fan van Jaime zijn, omdat het maar een verzonnen boek personage is. Ik ga er teveel in op en dat is triest en zielig.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:15 schreef terdege het volgende:
Die fotos is bewerkt of op een rare manier genomen waardoor Jon extra klein lijkt. Kijk maar naar die muur achter ze.
Dus ze is 3 cm groter én ze heeft hakken aan. Lijkt me geen fotoshop of zo dan hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:32 schreef Bijna het volgende:
[..]
Volgens IMDB is Sophie Turner 1.75 m en Kit 1.72.
Wel kleiner dus
Wat?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:17 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik mag geen fan van Jaime zijn, omdat het maar een verzonnen boek personage is. Ik ga er teveel in op en dat is triest en zielig.
Terwijl er hier mensen zijn die half larpend het topic vervuilen als ''Jon'' of ''Cersei'' en reageren alsof zij het zelf zijn
Just say'in.
Beetje jammer inderdaad. Never mind, ik moet me niet zo laten kennen trouwens. Ik blijf er maar op ingaanquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat?
Iedereen hier is toch van fan de serie, lijkt me. Beetje raar.
Je hebt toch niet je Jaime UI weggedaan om die reden hè? Niks aantrekken van de zeikerds.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad. Never mind, ik moet me niet zo laten kennen trouwens. Ik blijf er maar op ingaan
Ik heb hem veranderd in boek-Jaimequote:Op donderdag 15 mei 2014 18:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je hebt toch niet je Jaime UI weggedaan om die reden hè? Niks aantrekken van de zeikerds.
wat was de exacte citaat ook alweer?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:59 schreef Khaleesi het volgende:
De enige goede eigenschap van Cersei zijn haar cheekbones.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:28 schreef Skillstorm het volgende:
Niet over trailers mogen praten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!! to infinity and beyond
Waarom niet nu kleine scenes zien (nu als in toen het nog niet begonnen was) als je ze wellicht helemaal nooit te zien krijgt? (overlijden voor seizoen 4 begint etc, onwaarschijnlijk maar toch)quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:46 schreef Gezicht het volgende:
Ik snap überhaupt niet dat mensen trailers willen kijken. Waarom nu al een kleine vooruitblik krijgen van wat scènes als je toch de rest nog niet kunt zien?
Maakt mij altijd extra hongerig naar de volgende afleveringquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:46 schreef Gezicht het volgende:
Ik snap überhaupt niet dat mensen trailers willen kijken. Waarom nu al een kleine vooruitblik krijgen van wat scènes als je toch de rest nog niet kunt zien?
Ik vind het altijd wel leuk, zie je ook meteen wie er in de aflevering komenquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:46 schreef Gezicht het volgende:
Hij heeft wel Emilia gedaanquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:13 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ha! Dat is wel een beetje triest.
Kleine mannen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |