Meiske komt uit ver weg he dan moet je een accent hebben om geloofwaardig te zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:04 schreef Jivis het volgende:
[..]
"Gjoe want toe fok gurr!"
Tien keer erger dan Carice, om die duscussie maar weer eens op te rakelen.
Is toch altijd, shit die belangrijk is voor shit die gaat gebeuren in die aflevering, per verhaallijn. Beetje autistisch ofzo?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:33 schreef Eenskijken het volgende:
vonden jullie die intro ook zo gek? volgens mij allemaal stukjes van season 2 ofzo? Ik dacht dat ik naar de verkeerde ep zat te kijken. en qua tijdslijn klopte er ook niets van.
Huh? Alles uit zo'n intro is al gebeurd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:46 schreef schijffie het volgende:
Ik skip de intro's altijd, zitten veels te veel spoilers in!
wat?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is toch altijd, shit die belangrijk is voor shit die gaat gebeuren in die aflevering, per verhaallijn. Beetje autistisch ofzo?
Ver weg, ergens waar ze een Duits accent hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Meiske komt uit ver weg he dan moet je een accent hebben om geloofwaardig te zijn.
Dat het zo vaak gebeurt. Ze herhalen bepaalde fracties uit de eerdere seizoenen om een beetje te illustreren waar de verhaallijnen in de huidige aflevering op doorbreien.quote:
Klopt maar dan weet je al wel waar het zo'n beetje naartoe gaat deze aflevering, anders herhalen ze het niet in de introquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Huh? Alles uit zo'n intro is al gebeurd.
Ik heb het best vaak dat ik een epi kijk waarbij ze fragmenten van seizoen 2 ofzo gebruiken. Dan moet ik altijd even checken of ik wel de juiste episode voor me heb.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:33 schreef Eenskijken het volgende:
vonden jullie die intro ook zo gek? volgens mij allemaal stukjes van season 2 ofzo? Ik dacht dat ik naar de verkeerde ep zat te kijken. en qua tijdslijn klopte er ook niets van.
Serie Jaime is een zusterneukende, zusterverkrachtende, moordenaar die zelfs zijn eigen familie niet ontziet in zijn opportunistische moordneigingen en een verminker van kleine kinderen, die zo hol is van binnen dat hij niet eens om zijn zoon en neefje kan rouwen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:19 schreef Poesopstokje het volgende:
Kijk jongens, nieuwe UI. Om even te benadrukken dat ik boek-Jaime fan ben. En niet van de acteur of omdat het zo'n lekker ding is.
Laat ik me toch weer kennen.
/einde discussie.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Serie Jaime is een zusterneukende, zusterverkrachtende, moordenaar die zelfs zijn eigen familie niet ontziet in zijn opportunistische moordneigingen en een verminker van kleine kinderen, die zo hol is van binnen dat hij niet eens om zijn zoon en neefje kan rouwen.
Maar wat een hunk.[sarcasmicoon]
Zulke invloeden op zijn tere kindernetvlies denk ik eerder dat hij andere plannen krijgt met zijn familieleden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:55 schreef Re het volgende:
[..]
ja had tie maar naar zijn moeder moeten luisteren.
In A Feast for Crows waren Jaime's hoofdstukken bijna de enige reden dat ik de moeite nam die zware tombe die Martin schreef te openen te tillen. Na a Game of Thrones had ik nooit gedacht dat hij het emotionele middenpunt van de serie zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:45 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Helemaal mee eens. Serie Jaime is een klootzak.
Boek Jaime daarintegenPrrrr...
Dus daarom is hij van Rickon gescheiden!quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zulke invloeden op zijn tere kindernetvlies denk ik eerder dat hij andere plannen krijgt met zijn familieleden.
Vage zinsopbouw, maar ik begrijp jequote:Op woensdag 14 mei 2014 21:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In A Feast for Crows waren Jaime's hoofdstukken bijna de enige reden dat ik de moeite nam die zware tombe die Martin schreef te openen te tillen. Na a Game of Thrones had ik nooit gedacht dat hij het emotionele middenpunt van de serie zou kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |