grote jongen!quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:10 schreef Slayage het volgende:
bevestiging![]()
![]()
Alleen jammer dat we daar een week extra op moeten wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
Wat?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:14 schreef Bijna het volgende:
[..]
Alleen jammer dat we daar een week extra op moeten wachten
Neequote:Op donderdag 15 mei 2014 20:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat?
Gaat dat niet in de volgende aflevering al gebeuren dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan een week pauze ivm Memorial Day in de USA.
2,5 week wachten nogquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat?
Gaat dat niet in de volgende aflevering al gebeuren dan?
Gelukkig is er dit topicquote:
slap gelul doet soms idd veel goedsquote:
Ik had gelezen dat de makers hadden gezegd dat dit seizoen meerdere "Episode 9's" heeftquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:32 schreef VeX- het volgende:
Ik vraag me af of we met Joffrey's dood nu meteen de grootste verrassing dit seizoen hebben gehad.
De wham episode van dit seizoen moet nog komen, me dunkt.
Ik hoop het... Maar zou goed kunnen dat de purple wedding episode de mind blowing episode was.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:32 schreef VeX- het volgende:
Ik vraag me af of we met Joffrey's dood nu meteen de grootste verrassing dit seizoen hebben gehad.
er is geen "episode 9" dit seizoenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:32 schreef VeX- het volgende:
purple wedding was leuk, maar de laatstse ep vond ik beterquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik hoop het... Maar zou goed kunnen dat de purple wedding episode de mind blowing episode was.
Ik vond de ep van afgelopen maandag anders behoorlijk 'episode 9' . En er waren inderdaad meerdere van dit soort eps beloofd. Denk dat er nog wel een of twee inzittenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:32 schreef VeX- het volgende:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:16 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee
Volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan een week pauze ivm Memorial Day in de USA.Aww...quote:![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:32 schreef VeX- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2014 20:59:45 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2014 20:59:28 ]
boeklezersquote:
quote:
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2014 20:59:13 ]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:46 schreef Poesopstokje het volgende:
En dat zal inderdaad episode 9 worden én met een beetje geluk (en meewerking van de regisseurs..) het eindshot van episode 10 zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not go gentle into that good night
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:48 schreef Bijna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2014 20:58:56 ]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Denk je dat ik gelijk heb? Wat betreft ep9 en eindshot ep10?
[ Bericht 11% gewijzigd door Bijna op 15-05-2014 20:58:23 ]Do not go gentle into that good night
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:49 schreef Bijna het volgende:
[..]
Het zou wel enorm vet zijn, vooral dat eindshot
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2014 20:58:39 ]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja man![]()
En de kijkers hier maar denken dat de PW al ''ep 9'' waardig isStelletje Jon Snows, they know nothing!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not go gentle into that good night
quote:Voordat je reageert
Let op: je post in het Game of Thrones topic ZONDER boekspoilers. Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |