Niet bepaaldquote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sta je er ook niet soort van cool op ofzo?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:39 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik heb door de nodige piemels heen moeten scrollen maar ik heb je naaktfoto's gevonden Faxie
Nou, dan gewoon je radius vergroten en doorgaan met swipenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja nou daar heb ik op Tinder niet veel aan![]()
De foto's die er nu staan zijn imho prima. Goedgekeurd door meerdere vrouwen die ik ken (ja ik ken vrouwen in het echte leven)
Nouja, m'n 'ik like alles maar' test wees uit dat er wel teruggeliked wordt blijkbaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, dan gewoon je radius vergroten en doorgaan met swipen
Misschien Tinder opnieuw installeren, want dat wil soms ook nog wel eens helpen.
Ja, maar soms gaat er iets niet helemaal goed ofzo. You never know.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, m'n 'ik like alles maar' test wees uit dat er wel teruggeliked wordt blijkbaar.
Heel voorzichtige samenwoonplannenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Werkt zoiets?![]()
Hoe is het met jou trouwens?
Ik zie wel vaker dingen ontstaan op Fok, vaak via DM....quote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:54 schreef Andromache het volgende:
En dat door dm via het datingsitetopic!
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 02:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie wel vaker dingen ontstaan op Fok, vaak via DM....
Tja werkt voor een ander blijkbaar. Ik ben ondertussen zo verzuurd, cynisch, onzeker, labiel en verbitterd geraakt door het hele relatie gedoe dat een DM hossel echt niet meer gaat werken voor mij
Ik wilde zaterdag sinds lange tijd weer eens naar een pooltoernooi gaan ergens. Nu zag ik op FB dat het grootste friendzone geval dat ik in m'n leven gehad heb daar ook naartoe gaat voor de eerste keer. Ik heb haar 7 jaar niet meer gezien, en heb ook eigenlijk helemaal niet die behoefte. Zij zal het waarschijnlijk heel leuk vinden mij weer te zien en zal dolgraag willen babbelen over vroeger en over hoe het nu allemaal gaat....
Daar komt ook nog eens bij dat er een vrouw aanwezig is die het meestal niet kan laten om te vragen hoe het gaat met de liefde....
Ik denk dat ik maar niet gaGaat niet goed zijn voor m'n gemoedstoestand
![]()
Ja sorry, dit moest er even uit
Blijkbaar begint dat erin te sijpelen op een bepaalde leeftijd. Een relatie moet een aanvulling zijn op je leven, en niet je héle leven gaan dicteren.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 06:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap dat hele zonder-relatie-is-het-de-moeite-allemaal-niet-waard-daarom-MOET-ik-een-relatie-denken nooit zo. Ik vind het ook verschrikkelijk onaantrekkelijk wanneer ik het bespeur bij een man.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:10 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, ik ben net thuis, althans, op m'n werk, na m'n 4e date. Was weer erg gezellig
5e date staat al in de planning, nog ff een dag prikken
En wij allemaal maar denken dat je IRL heel anders wasquote:Op vrijdag 16 mei 2014 02:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie wel vaker dingen ontstaan op Fok, vaak via DM....
Tja werkt voor een ander blijkbaar. Ik ben ondertussen zo verzuurd, cynisch, onzeker, labiel en verbitterd geraakt door het hele relatie gedoe dat een DM hossel echt niet meer gaat werken voor mij
Ik wilde zaterdag sinds lange tijd weer eens naar een pooltoernooi gaan ergens. Nu zag ik op FB dat het grootste friendzone geval dat ik in m'n leven gehad heb daar ook naartoe gaat voor de eerste keer. Ik heb haar 7 jaar niet meer gezien, en heb ook eigenlijk helemaal niet die behoefte. Zij zal het waarschijnlijk heel leuk vinden mij weer te zien en zal dolgraag willen babbelen over vroeger en over hoe het nu allemaal gaat....
Daar komt ook nog eens bij dat er een vrouw aanwezig is die het meestal niet kan laten om te vragen hoe het gaat met de liefde....
Ik denk dat ik maar niet gaGaat niet goed zijn voor m'n gemoedstoestand
![]()
Ja sorry, dit moest er even uit
Zo had ik het nog nooit bekeken, Thijs. Dankjewel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Blijkbaar begint dat erin te sijpelen op een bepaalde leeftijd. Een relatie moet een aanvulling zijn op je leven, en niet je héle leven gaan dicteren.
Niet je hele leven he.. een heel groot deel is geen probleemquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zo had ik het nog nooit bekeken, Thijs. Dankjewel.
Verschrikkelijk iddquote:Op vrijdag 16 mei 2014 06:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap dat hele zonder-relatie-is-het-de-moeite-allemaal-niet-waard-daarom-MOET-ik-een-relatie-denken nooit zo. Ik vind het ook verschrikkelijk onaantrekkelijk wanneer ik het bespeur bij een man.
Vertel ons meer over de talloze mannen die je gedate hebtquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verschrikkelijk idd.
Overigens vind ik vooral dat vrouwen hier last van hebben
Goed puntquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:10 schreef habitue het volgende:
[..]
Vertel ons meer over de talloze mannen die je gedate hebt
Oh men.. als ik echt niet zonder zou kunnen, zou ik allang onder de grond moeten liggenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed punt
Misschien dat mannen er minder uitgesproken over zijn, maar genoeg vrouwen in m'n omgeving (gehad) die echt per sé een relatie moesten hebben... Van die mensen die niet alleen kunnen zijn zeg maar...
Sinds ik aan het daten ben is dat stereotyp compleet op de schop bij mij. Ook mbt huisjeboompjebeebjequote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verschrikkelijk idd.
Overigens vind ik vooral dat vrouwen hier last van hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |