Omdat ik eerst iemand uit mijn hoofd moet krijgen. Dan kan ik wel gaan daten, maar ik betwijfel of ik die date (onbewust) een eerlijke kans geef en ik mezelf ben bij een date.quote:
Gewoon op stap met wat maten, je lam zuipen nog wat mislukte versierpogingen uithalen, paar petsen in je gezicht, boven het toilet hangen en dan ben je weer ready to go.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:54 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ik eerst iemand uit mijn hoofd moet krijgen. Dan kan ik wel gaan daten, maar ik betwijfel of ik die date (onbewust) een eerlijke kans geef en ik mezelf ben bij een date.
Dat inderdaad. Niet bij de pakken neer gaan zitten joh. Daar wordt je alleen maar depressief van.quote:
En ondertussen heb je nog wel contact met haar. Fuck logic.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:54 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ik eerst iemand uit mijn hoofd moet krijgen. Dan kan ik wel gaan daten, maar ik betwijfel of ik die date (onbewust) een eerlijke kans geef en ik mezelf ben bij een date.
Vandaag tot nu toe niet. Ik ga in ieder geval geen contact zoeken nu.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En ondertussen heb je nog wel contact met haar. Fuck logic.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Gewoon op stap met wat maten, je lam zuipen nog wat mislukte versierpogingen uithalen, paar petsen in je gezicht, boven het toilet hangen en dan ben je weer ready to go.
Totdat ze jou appt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:18 schreef yats het volgende:
[..]
Vandaag tot nu toe niet. Ik ga in ieder geval geen contact zoeken nu.
[..]Dat zuipen komt er vast nog wel van, de rest sla ik over als je het niet erg vind. Sowieso heb ik eigenlijk nooit van teveel drank over hoeven te geven.
Voor de vrijdag!quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:36 schreef Aisomont het volgende:
Wie o wie heeft er al een date voor dit weekend?!
Ik heb een weekend vrijquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:36 schreef Aisomont het volgende:
Rebound? Werkt prima voor veel mensenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:54 schreef yats het volgende:
[..]
Misschien. Ik twijfel nog een beetje of ik er wel zin in heb. Afgelopen tijd wat te veel wezen datenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:36 schreef Aisomont het volgende:
Eigenlijk geen. Ik had voorgesteld om ergens een drankje te doen, als het klikt zien we wel verder.quote:
Dit weekend niet. Morgen sleutels van nieuw huisje, volgend weekend verhuizen. Denk even geen dates tot ik verhuisd benquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:36 schreef Aisomont het volgende:
Geen ervaring mee. Zelfs niet toen vorig jaar mijn relatie na 7 jaar uit ging.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:39 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Rebound? Werkt prima voor veel mensen
Niets mis met wat meer daten toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:40 schreef Rickario het volgende:
[..]
Misschien. Ik twijfel nog een beetje of ik er wel zin in heb. Afgelopen tijd wat te veel wezen daten
Dat wordt neukenquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:43 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Eigenlijk geen. Ik had voorgesteld om ergens een drankje te doen, als het klikt zien we wel verder.
Ze ziet er leuk uit, dus daar zou ik geen nee tegen zeggen.quote:
That's the spiritquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:59 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ze ziet er leuk uit, dus daar zou ik geen nee tegen zeggen.
Agreed, ik ga ook maar eens de deur om te zuipen met vrienden. Fijne avond allenquote:
Same. Zuipen in de stad.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:56 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed, ik ga ook maar eens de deur om te zuipen met vrienden. Fijne avond allen
Ga ik vrijdag ook doenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:56 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed, ik ga ook maar eens de deur om te zuipen met vrienden. Fijne avond allen
Gewoon met die van vrijdag nog een keer datenquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:30 schreef Phyxcius het volgende:
Om het maar weer eens on topic te gooien.
Afglopen vrijdag heb ik een leuke date gehad met een tindermeid. Leuke meid en een gezellige avond gehad. Ze is een stuk kleiner dan ik en dat is wel eens leuk voor de verandering. Hier kan ik nog wel eens mee af (willen) spreken.
Verder heb ik gisteren een date gehad met een andere tindermeid. Dit had in Januari al moeten gebeuren maar er kwamen dingen tussen. Uiteindelijk sprak ze me pas aan en van het een kwam het ander. Het was een leuke avond, maar ik denk dat het niet meer dan dat wordt.
GAY ALARM!! GAY ALARM!!!quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga ik vrijdag ook doen
Weliswaar met een vriendin, ondanks dat je volgens sommigen hier als man niet zomaar vrienden kan zijn met iemand van het vrouwelijk geslacht..
damn, I'm fucked!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |