huh, wat is die bak met deksel links?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:27 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Waar je lekker lang op de plee kunt zitten zonder je te vervelen.
iets wat je als man toch wel zou moeten herkennenquote:Op zondag 15 juni 2014 13:05 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
huh, wat is die bak met deksel links?
ja dat dacht ik ook, maar die heb ik nog nooit gezien met deksel, en zeker niet op ooghoogtequote:Op zondag 15 juni 2014 13:06 schreef loecje het volgende:
[..]
iets wat je als man toch wel zou moeten herkennen
of de deurknop zit belachelijk laag of de pisbak hangt aan de hoge kant.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:28 schreef loecje het volgende:
ooghoogte voor een lilliputter misschien...
deksel omhoog doen net zoals bij een wc. dat blijft gewoon omhoog staan.
Je bedoeld de deurklink van de deur die in de deuropening hangt waar vanuit die foto is gemaakt waardoor het hele perspectief compleet anders is?quote:Op zondag 15 juni 2014 18:13 schreef z80 het volgende:
[..]
of de deurknop zit belachelijk laag of de pisbak hangt aan de hoge kant.
Er is in die straat wel iemand om het leven gekomen, maar dat kwam door brand...quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:40 schreef Snowballed het volgende:
Wie is hier vermoord..?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een week gelogeerd in een huis met lavet. Verschrikkelijk koud was en bleef dat ding. Heel onpraktisch ook; om te douchen moest je eerst klimmen en gewoon wassen moest onder de lopende straal. De vleugel om er een wasmachine van te maken heb ik niet gezien. Hij was dus alleen handig voor de handwas, maar was daarvoor aan de lage kant.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:12 schreef lily het volgende:
Ha, wat grappig. Ik ken dat.
Vroegere vrienden van mijn ouders hadden dat. Ze woonden in Friesland en wij gingen er vaak logeren.
Ik werd dan altijd gewassen in zo'n ding, samen met hun kind (begin jaren 70).
Ik heb het sindsdien nooit meer gezien.
Omdat je dan de echte vochtvlekken niet goed kan zienquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:53 schreef k_man het volgende:
Een muurschildering die eruit zie als grote vochtvlekken... waarom?
[ afbeelding ]
Hier (en ook hier) een behoorlijk interessante Lavet pagina (eigenlijk verbazingwekkend zo'n voor die tijd zeer vooruitstrevend ontwerp).quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:23 schreef Gwywen het volgende:
O, wat grappig, mijn oma had dat vroeger, ik mocht ook wel eens, lekker zittend douchen![]()
Als zelf zijnde liefhebber van klassiek industriëel erfgoed (zeker ook in de provincie Utrecht) hoop ik dat e.e.a. behouden zal kunnen blijven. Alles gelezend hebbende lijkt de historie van de Ocriet fabriek een behoorlijk dramatische.quote:De Erfgoedvereniging Heemschut en de Utrechtse Stichting voor het Industrieel Erfgoed (USINE) hebben met verbijstering kennis genomen van de sloopplannen, de beide organisaties die opkomen voor monumentenbelangen begrijpen niet waarom met name de twee karakteristieke silo's gesloopt zouden moeten worden. Ze doen een dringend beroep op de gemeenteraad van Eemnes om de grote en kleine silo die een 'landmark' in het landschap vormen te ontzien.
Haha, scherp opgemerkt. Inderdaad, lijkt me een missertje bij het ontwerp.quote:Hier een andersoortig bad, een tweelingbad (jacuzzi), maar omdat de kranen aan de buitenzijde zitten, moet je dus met de rug naar elkaar toe zitten wanneer je tegelijk wilt badderen. Lekker gezellig, en goed over nagedacht.![]()
[ afbeelding ]
Link
Is gewoon een krot toch..? Zo bijzonder vind ik het allemaal niet.. er zijn wel meer van die panden te vinden.. het verwonderd me alleen dat het nooit gekraakt is geweest..quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:38 schreef tvdleur het volgende:
In de binnenstad van Groningen staat een huis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |