Gelukkig maar.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach ja, soms op feestjes met alcohol overhoor je nog wel eens wat gesprekken.
Interessantquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Microformaat. Praatjes vullen geen hihaho gaatjes.
Dat klopt, maar ze ook onthouden is weer een verhaal op zich.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach ja, soms op feestjes met alcohol overhoor je nog wel eens wat gesprekken.
Tja, ik zou met mijn broer best over seks kunnen praten hoor, zonder schaamte, niet in detail maar hij heeft kinderen dus hij zal het vast wel eens meer dan eens gedaan hebben.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ze ook onthouden is weer een verhaal op zich.
Vind je?quote:
Oh nee, zo bedoelde ik het niet, daar vind ik verder allemaal niet raar. Ik bedoelde dat het nog een klus apart is om die verhalen die je opvangt op alcoholische partijen en feestjes, ook daadwerkelijk nog te onthouden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, ik zou met mijn broer best over seks kunnen praten hoor, zonder schaamte, niet in detail maar hij heeft kinderen dus hij zal het vast wel eens meer dan eens gedaan hebben.
Al dat preutse gedoe altijd over seks, godver zeg, de grote meerderheid van de wereldbevolking heeft seks.
Dus eigenlijk maar één hobby:quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een foto terwijl hij voor een auto staat met zijn vader en broer ergens op vakantie in Zuid-Frankrijk. Z'n hobbies zijn techniek en aan computers knutselen.
Dat vind ik nou interessant.quote:
Je bent zelf interessant.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat een dolle boel! Jij vindt het dus interessant dat ik het interessant vind.
Oh zo, nou ja, ik ben meestal de bob dus een van de weinige nuchtere.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh nee, zo bedoelde ik het niet, daar vind ik verder allemaal niet raar. Ik bedoelde dat het nog een klus apart is om die verhalen die je opvangt op alcoholische partijen en feestjes, ook daadwerkelijk nog te onthouden.
Zo nuchter vind ik je anders niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh zo, nou ja, ik ben meestal de bob dus een van de weinige nuchtere.
Ja, gek stel zijn we ook.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat een dolle boel! Jij vindt het dus interessant dat ik het interessant vind.
Je hebt gelijk. Je bent al voorzien.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je gaat wel erg snel hoorzijn we nu ook al een 'stel'?
Word je al een beetje warm van mijn hosseltechnieken?quote:
Corpulent zijn we alquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik voorspel dat Dven en SG binnen afzienbare tijd gaan copuleren in de Zeeuwse duinen.
Geeft niet, dat copuleren we er wel afquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |