abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139935981
.. op Tinder..

Heb redelijk wat matches inmiddels, en er zitten hier en daar ook heus wel wat leuke meiden tussen. Maar dat zijn toch allemaal vrij brave en hollandsche ''Esthers'' die met hun Labrador en hun oma op de foto staan.

Ik wil die échte geyle chicks, de modelletjes of de latina's met strakke broekjes aan en lange bruine haren en grote bruine ogen en een navelpiercing in een strak getraind buikje :9~

Maar nee hoor, die moeten niets van mijn Hollandsche kop hebben en liken waarschijnlijk alleen maar bodybuilders met tattoo's, of juist van die magere hippe festivalgasten met een tanktop aan, een muts op en een wazige XTC blik, of gladde wannabe italiaanse types met een glimmende mat...
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:27:27 #2
362578 JustAsEasy
Un Café por favor
pi_139935992
Ts is lelijk :')
De toerist weet niet waar hij is geweest,
De reiziger weet niet waar hij naar toe gaat
pi_139935998
Probeer de Grinder app eens ipv Tinder
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:28:22 #4
338319 ZarB
Piña colada
pi_139936002
Maak van jezelf een Italiaanse wannabe/festivalganger/gymboy/tattooboy ^O^
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:28:56 #5
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_139936008
Je kunt nu eenmaal niet alles in het leven hebben ts.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_139936015
Wat ik van Fok! begrijp is dat alle vrouwen op Tinder volkomen achterbakse, verwende kutwijven zijn die nooit reageren of je meteen blokkeren en weet ik wat. Dus doe geen moeite, ts :D
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:30:23 #7
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_139936023
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wat ik van Fok! begrijp is dat alle vrouwen op Tinder volkomen achterbakse, verwende kutwijven zijn die nooit reageren of je meteen blokkeren en weet ik wat. Dus doe geen moeite, ts :D
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_139936027
quote:
6s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:30 schreef mstx het volgende:

[..]

Fair enough :P
pi_139936042
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik krijg juist alleen maar matches met van die veel te lieve vrouwen die je eerst willen voorstellen aan hun broertje/zusje opa en oma. Dan eerst nog twee nachten samen willen slapen in een gescheiden bed en na een half jaar mag je er dan een keer overheen..

Maar de types die ik zou willen zijn volgens mij idd wel kutwijven, maar toch zo lekker :P
pi_139936048
Zo blijkt maar weer dat Tinder een redelijk goede weerspiegeling is van de werkelijkheid.
pi_139936057
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:32 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Ik krijg juist alleen maar matches met van die veel te lieve vrouwen die je eerst willen voorstellen aan hun broertje/zusje opa en oma. Dan eerst nog twee nachten samen willen slapen in een gescheiden bed en na een half jaar mag je er dan een keer overheen..

Maar de types die ik zou willen zijn volgens mij idd wel kutwijven, maar toch zo lekker :P
Ik teken voor die types hoor :-) klinkt als een ideale vrouw!
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:33:44 #12
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_139936058
quote:

[..]

Dan heeft Fok! me godverdomme voorgelogen :(
pi_139936059
quote:

[..]

Ahhh.... Je hebt de ideale schoonzoon look op Tinder. Succes! :')
pi_139936091
Ik heb daar geen probleem mee op tinder..

Gr. Gr.

Mooiboy Antfukker
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:37:17 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139936098
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:33 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Ahhh.... Je hebt de ideale schoonzoon look op Tinder. Succes! :')
Waarschijnlijk een foto terwijl hij voor een auto staat met zijn vader en broer ergens op vakantie in Zuid-Frankrijk. Z'n hobbies zijn techniek en aan computers knutselen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_139936110
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:37 schreef Dven het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een foto terwijl hij voor een auto staat met zijn vader en broer ergens op vakantie in Zuid-Frankrijk. Z'n hobbies zijn techniek en aan computers knutselen.
Hij staat stiekem zelf met zijn labrador lachend op de foto :') Waarschijnlijk ook een hockeyyy foto
pi_139936137
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:37 schreef Dven het volgende:

[..]

Heb jij ook tinder
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:41:30 #18
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139936148
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:40 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Heb jij ook tinder
Nee. geloof uberhaupt niet dat iemand dat hier heeft.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_139936175
Wat ik wil (hoeft niet eens met zulke tetten):

Wat ik krijg:

Natuurlijk is met dat laatste helemaal niets mis, maar meer als toekomstige ideale vrouw om drie kindjes , een volvo en een labrador mee aan te schaffen..

Maar voor nu... schiet je er simpelweg weinig mee op. Ze wonen vaak een pleuris eind uit de buurt, en als ik de moeite neem om dat hele eind te reizen wil ik toch op zijn minst wel even mijn pen0r er in kunnen hangen.

Dat kan bij dat laatste type meisje niet, die gaan echt meteen voor de serieuze relatie waarbij je eerst het hele protocol met familie/10 dates/samen naar de Efteling af moet lopen voor je aan de bak mag.

Irritanter is nog dat mijn vrienden die niet eens knapper zijn dan ik, maar wel er uit zien als festivalboys of als corpsleden, wel matches krijgen met chicks zoals op de 1e foto. Maar ik ben gewoon te 'normaal' voor dat soort wijfkes.
pi_139936190
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:41 schreef Dven het volgende:

[..]

:')
pi_139936209
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:43 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[ afbeelding ]

Wat ik krijg:
[ afbeelding ]

Natuurlijk is met dat laatste helemaal niets mis, maar meer als toekomstige ideale vrouw om drie kindjes , een volvo en een labrador mee aan te schaffen..

Maar voor nu... schiet je er simpelweg weinig mee op. Ze wonen vaak een pleuris eind uit de buurt, en als ik de moeite neem om dat hele eind te reizen wil ik toch op zijn minst wel even mijn pen0r er in kunnen hangen.

Dat kan bij dat laatste type meisje niet, die gaan echt meteen voor de serieuze relatie waarbij je eerst het hele protocol met familie/10 dates/samen naar de Efteling af moet lopen voor je aan de bak mag.

Irritanter is nog dat mijn vrienden die niet eens knapper zijn dan ik, maar wel er uit zien als festivalboys of als corpsleden, wel matches krijgen met chicks zoals op de 1e foto. Maar ik ben gewoon te 'normaal' voor dat soort wijfkes.
Als jij met zo een laatste eerst een heel "protocol" af moet werken ben je gewoon of pleuris lelijk of een slechte hosselaar. Die onderste is net zo geil, zo niet geiler dan die bovenste.

Ik zou werken aan je hosseltalent als ik jou was ^O^
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:48:50 #22
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139936246
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:44 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

:')
Eventjes gedownload, nog geen 20 personen in een straal van 100 KM. Point proven. :)
pi_139936252
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:41 schreef Dven het volgende:

[..]

Ben trots op je
pi_139936253
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:45 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Als jij met zo een laatste eerst een heel "protocol" af moet werken ben je gewoon of pleuris lelijk of een slechte hosselaar. Die onderste is net zo geil, zo niet geiler dan die bovenste.

Ik zou werken aan je hosseltalent als ik jou was ^O^
Als ik met mijn maten mee ga een avondje naar het studentencorps, lopen daar meer chicks zoals type 1 rond. Die interesseert het niet wat je tegen ze zegt, als ze zin hebben om te neuken sleuren ze je gewoon mee naar huis. Studeren allemaal communicatie/rechten/economie ofzo.

Een andere vriend zit op een brave studentenroeivereniging waar meer meisje type 2 rondloopt, dus dat studeert dan geneeskunde of scheikunde of iets anders beta's, en als je met hen in gesprek raakt dan willen ze je echt leren kennen, en gaan ze je voorstellen aan de vriendinnen waarmee ze zijn, gaan ze praten over hun hond en dat hun vader laatst zo'n leuke grap maakte..

Stap 2 is dan niet om het pand te verlaten en haar bed op te gaan zoeken, maar of je een week later niet een keer zin hebt om haar vader te ontmoeten...
pi_139936257
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:48 schreef Dven het volgende:

[..]

Eventjes gedownload, nog geen 20 personen in een straal van 100 KM. Point proven. :)
Nee je woont niet in NL. Daar zijn er echt zoveel mensen op. Hier in HU begint het ook nu pas aan te trekken...
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:50:41 #26
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139936264
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:49 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Nee je woont niet in NL. Daar zijn er echt zoveel mensen op. Hier in HU begint het ook nu pas aan te trekken...
Hier heeft men de Bulgaarse evenknieen. Tinder zal hier niet echt van de grond gaan komen.
pi_139936268
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:49 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Als ik met mijn maten mee ga een avondje naar het studentencorps, lopen daar meer chicks zoals type 1 rond. Die interesseert het niet wat je tegen ze zegt, als ze zin hebben om te neuken sleuren ze je gewoon mee naar huis. Studeren allemaal communicatie/rechten/economie ofzo.

Een andere vriend zit op een brave studentenroeivereniging waar meer meisje type 2 rondloopt, dus dat studeert dan geneeskunde of scheikunde of iets anders beta's, en als je met hen in gesprek raakt dan willen ze je echt leren kennen, en gaan ze je voorstellen aan de vriendinnen waarmee ze zijn, gaan ze praten over hun hond en dat hun vader laatst zo'n leuke grap maakte..

Stap 2 is dan niet om het pand te verlaten en haar bed op te gaan zoeken, maar of je een week later niet een keer zin hebt om haar vader te ontmoeten...
De kunst is dus om daar overheen te zien en haar zo ver te krijgen om alsnog die avond jou mee te sleuren. Je kan gewoon niet hosselen en hoopt op een zending van boven :')
pi_139936270
quote:

[..]

Ben jij gefrustreerd en denk je alleen maar aan seks?
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:51:57 #29
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139936272
quote:

[..]

Je vergeet die droom nu maar want die skills heb je toch niet.

Overigens zou ik ook meer mijn best doen om 2 in bed te krijgen dan 1. Wat een mormel.
pi_139936277
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:50 schreef Dven het volgende:

[..]

Hier heeft men de Bulgaarse evenknieen. Tinder zal hier niet echt van de grond gaan komen.
Wat zit je dan te zeveren over je point proven :D
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:52:23 #31
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139936280
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:51 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Beide
pi_139936287
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:51 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Naja, ik denk in iedergeval niet meteen aan een relatie. Al helemaal niet met iemand die in heerhugowaard woont ofzo..

En aangezien ik ook niet op zoek ben naar een goede vriendin om mee te praten, blijft seks over inderdaad.
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:53:29 #33
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139936295
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:52 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Wat zit je dan te zeveren over je point proven :D
Ik gaf aan dat men hier uberhaupt niet aan Tinder doet, waarna jij met een bovenmatig intelligente opmerking als " :') " komt.
pi_139936297
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:51 schreef Dven het volgende:

[..]

Je vergeet die droom nu maar want die skills heb je toch niet.

Overigens zou ik ook meer mijn best doen om 2 in bed te krijgen dan 1. Wat een mormel.
Haha langs 1 wordt je gillend wakker :')
pi_139936299
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:53 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Naja, ik denk in iedergeval niet meteen aan een relatie. Al helemaal niet met iemand die in heerhugowaard woont ofzo..

En aangezien ik ook niet op zoek ben naar een goede vriendin om mee te praten, blijft seks over inderdaad.
Wat is je leeftijd?
pi_139936305
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:53 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Word*
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:54:40 #37
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139936315
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:53 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Teken gewoon twee oogjes op de zijkant van je hand. En wanneer je het echt een keertje gek wil maken

pi_139936319
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:53 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik gaf aan dat men hier uberhaupt niet aan Tinder doet, waarna jij met een bovenmatig intelligente opmerking als " :') " komt.
Komt omdat het woensdag ochtend is en ik het betrok op de topique/Fok! omdat je niet duidelijk was dat je het over Bulgarije had...
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:55:09 #39
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139936325
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:53 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Sowieso. Zie hier ook vaak van die meisjes op een manier opgemaakt dat je weet dat ze eigenlijk gewoon heel erg lelijk zijn :N
pi_139936328
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:53 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Word*
Beweerd jij nu dat ik iets fout doe?
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:55:34 #41
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139936330
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:54 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Komt omdat het woensdag ochtend is en ik het betrok op de topique/Fok! omdat je niet duidelijk was dat je het over Bulgarije had...
Kan gebeuren dus geen probleem, oostblokbroeder.
pi_139936338
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:55 schreef Dven het volgende:

[..]

Kan gebeuren dus geen probleem, oostblokbroeder.
*high five
pi_139936343
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:55 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Beweerd jij nu dat ik iets fout doe?
Als je begrijpend kunt lezen hoef je dit niet te vragen
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:57:03 #44
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_139936351
TS ik krijg het vermoeden dat het je meer om de Labrador te doen is dan om het meisje.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_139936372
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:56 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Als je begrijpend kunt lezen hoef je dit niet te vragen
Of ik kan niet begrijpend lezen of er iets heel erg fout met je kortetermijngeheugen. Ik gok op het laatste...

Ik zou wat minder sperma slikken ^O^
pi_139936388
Ik heb sowieso altijd een beetje het idee dat het volgende type meisje zichzelf nooit vingert/nooit geil is/niet aan seks doet

Inderdaad van die braverikken met van die spijkerbroeken aan met wijdlopende pijpen aan de onderkant en dan een paar gele reebok sneakers er onder aan ofzo
  woensdag 14 mei 2014 @ 09:00:56 #47
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139936408
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:59 schreef Sheldon. het volgende:
Ik heb sowieso altijd een beetje het idee dat het volgende type meisje zichzelf nooit vingert/nooit geil is/niet aan seks doet

[ afbeelding ]
Inderdaad van die braverikken met van die spijkerbroeken aan met wijdlopende pijpen aan de onderkant en dan een paar gele reebok sneakers er onder aan ofzo
Goede foto
pi_139936412
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Inderdaad van die braverikken met van die spijkerbroeken aan met wijdlopende pijpen aan de onderkant en dan een paar gele reebok sneakers er onder aan ofzo.
Je plaatjes zijn kaput... Verder ben je gewoon net zo kortzichtig als de TS. Geeft niet. Wijsheid komt met de jaren en op wijsheid heb ik jou toch nog niet kunnen betrappen :')
pi_139936423
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Je plaatjes zijn kaput... Verder ben je gewoon net zo kortzichtig als de TS. Geeft niet. Wijsheid komt met de jaren en op wijsheid heb ik jou toch nog niet kunnen betrappen :')
dankje
pi_139936431
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:02 schreef Sheldon. het volgende:

[..]

dankje
08Jx3r3QtRg.jpg
  woensdag 14 mei 2014 @ 09:06:27 #51
417380 Systeembeheerder
ICT'ers zijn autisten.
pi_139936475
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Sorry pap......

pffffff :r
Géén toegang , vraag uw rechten aan bij de systeembeheerder.
pi_139936481
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:06 schreef Systeembeheerder het volgende:

[..]

Sorry pap......

pffffff :r
Geeft niet jongen. Eet je pizza
  woensdag 14 mei 2014 @ 09:12:00 #53
417380 Systeembeheerder
ICT'ers zijn autisten.
pi_139936543
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:06 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Geeft niet jongen. Eet je pizza
ennnnnn bedankt nu heb ik honger :'(

Pizza :9
Grillburger van de Febo :9
pi_139936569
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:12 schreef Systeembeheerder het volgende:

[..]

ennnnnn bedankt nu heb ik honger :'(

Pizza :9
Grillburger van de Febo :9
Dan eet je een pizza :')
  woensdag 14 mei 2014 @ 09:18:48 #55
417380 Systeembeheerder
ICT'ers zijn autisten.
pi_139936624
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Dan eet je een pizza :')

:') :') :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139936672
Die meisjes die braaf doen naar buiten toe zijn vaak juist :9~ ~O> >:O ~O>
pi_139936685
quote:

[ afbeelding ]
Ik zie er uit als zon braaf meisje
pi_139936745
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:18 schreef Systeembeheerder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:') :') :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit soorft filmpjes onthouden :') Volgens mij beer je gewoon regelmatig op haar
pi_139936767
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:23 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik zie er uit als zon braaf meisje
*zo'n
pi_139936800
quote:

[ afbeelding ]
:r
  woensdag 14 mei 2014 @ 09:31:03 #61
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_139936819
Tinder.. dat waren nog eens tijden.
En altijd het laatste woord.
  woensdag 14 mei 2014 @ 09:38:18 #62
418321 Schijf
schijven zijn oke
pi_139936943
TS heeft tinder :')
vraag maar aan je mama
  woensdag 14 mei 2014 @ 09:40:39 #63
417380 Systeembeheerder
ICT'ers zijn autisten.
pi_139936980
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:26 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Dit soorft filmpjes onthouden :') Volgens mij beer je gewoon regelmatig op haar
soorft :')
een slecht geheugen hebben :')
pi_139937049
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:40 schreef Systeembeheerder het volgende:

[..]

soorft :')
een slecht geheugen hebben :')
Haha WTF :D :')

Gewoon zo een maagd zijn dat je dingen als dit blijft onthouden :')
pi_139937098
quote:
99s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Tinder.. dat waren nog eens tijden.
Vertel ns
pi_139937117
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:44 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Haha WTF :D :')

Gewoon zo een maagd zijn dat je dingen als dit blijft onthouden :')
Op je 30e nog zo weinig leven hebben opgebouwd dat je dagelijks op fok zit :')
pi_139937139
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:48 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Op je 30e nog zo weinig leven hebben opgebouwd dat je dagelijks op fok zit :')
Haha je ziet het fout. Op je 30e het geld zo simpel binnen harken dat ik overdag inderdaad mezelf verveel en ik wat tijd verdoe op Fok!

Wel lief trouwens dat je me zo goed in de gaten houdt O+ :')
pi_139937176
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:43 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[ afbeelding ]

Wat ik krijg:
[ afbeelding ]

Die laatste zou ik nog raken hoor. TS kan gewoon niet hosselen. :') Die eerste is trouwens ranzig. :r
Hoogachtend
pi_139937274
Alsof je geen best in bed kunt zijn als je een labrador hebt. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_139937295
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:55 schreef Sarasi het volgende:
Wat is een best in bed? Nog nooit gehad :X
pi_139937316
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:56 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Wat is een best in bed? Nog nooit gehad :X
Beest. Swype. :@
pi_139937346
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:57 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Beest. Swype. :@
OK OK, je refereerde aan jezelf neem ik aan? :P
  woensdag 14 mei 2014 @ 09:59:22 #73
371833 BlauweTijger
pi_139937357
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:46 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]

Vertel ns
5 meisjes geneukt.
pi_139937415
quote:
99s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:59 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

5 meisjes geneukt.
Troll
pi_139937440
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:55 schreef Sarasi het volgende:
Je studeert psychologie, dus je bent een potentiële chick. Helaas is de helft van de psychologiestudentes gestoord.
Hoogachtend
pi_139937454
quote:
99s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:59 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

5 meisjes geneukt.
Uit hoeveel matches?
pi_139937474
Ik denk dat op Tinder dat soort dingen ook niet werken.
  woensdag 14 mei 2014 @ 10:06:03 #78
371833 BlauweTijger
pi_139937510
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:01 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Troll
ok
pi_139937544
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:58 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

OK OK, je refereerde aan jezelf neem ik aan? :P
Nouja ik hoor wel vaak dat ze 'dit' nooit verwacht hadden adhv hoe ik eruit zie, maar ik heb geen labrador. :P
pi_139937656
Fokt op G, gwn hosselen in de ekte wereld
pi_139937674
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:07 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nouja ik hoor wel vaak dat ze 'dit' nooit verwacht hadden adhv hoe ik eruit zie, maar ik heb geen labrador. :P
Uitgaan op uiterlijk hoe iemand in bed is :') Meestal zijn de "sletjes" dode planken
  woensdag 14 mei 2014 @ 10:23:12 #82
371833 BlauweTijger
pi_139937937
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:03 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Uit hoeveel matches?
Uhm.. toen 20 denk ik. Maar ik praatte er met een stuk of 8 denk ik.
pi_139938109
quote:
99s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:23 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Netjes ^O^
pi_139938254
quote:
99s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:23 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Dus drie moesten je niet?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  woensdag 14 mei 2014 @ 10:36:52 #85
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_139938278
Het meten van de e-penis is al begonnen, zie ik :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_139938329
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:36 schreef SonicVolcano het volgende:
pi_139938404
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe groot is jouw epiemel
pi_139938415
Dan ben je vast lelijk.
Ура для россии
  woensdag 14 mei 2014 @ 10:43:18 #89
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_139938452
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:41 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Hoe groot is jouw epiemel
Microformaat. Praatjes vullen geen hihaho gaatjes.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 14 mei 2014 @ 10:44:01 #90
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_139938478
Lekker veilig he zo vanachter je telefoonschermpje :') Probeer eens in het wild een date te fixen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 14 mei 2014 @ 10:56:05 #91
371833 BlauweTijger
pi_139938829
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:35 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Dus drie moesten je niet?
Ik moest hun niet w/
pi_139938967
quote:
99s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:56 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Ik moest hun niet w/
Goed zo, enige kwaliteitseisen moet je gewoon stellen.
  woensdag 14 mei 2014 @ 11:10:41 #93
356330 Rijssi
Relativeert alles
pi_139939321
chicks :')
rechterhand O+
PSN: Reneon01990
  woensdag 14 mei 2014 @ 11:19:00 #94
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_139939604
quote:

[ afbeelding ]
Mijn broer die wordt gezien als een toch wel aantrekkelijk jongen/man heeft meerdere malen "relaties"gehad met van die prachtmeiden, nadeel was dat ze zo frigide waren als de pest, naar de buitenwereld doen alsof ze altijd geil zijn en zich sexy gedragen, maar als hij er een keer in de drie weken overheen mocht was het veel en dan stelde het nog niet veel voor.
Nu heeft hij al een lange tijd "normaal" meisje en hij is nog nooit zo happy geweest.

Blijkbaar hebben stille wateren toch echt diepe gronden in veel gevallen. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 14 mei 2014 @ 11:23:25 #95
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_139939767
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:19 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mijn broer die wordt gezien als een toch wel aantrekkelijk jongen/man heeft meerdere malen "relaties"gehad met van die prachtmeiden, nadeel was dat ze zo frigide waren als de pest, naar de buitenwereld doen alsof ze altijd geil zijn en zich sexy gedragen, maar als hij er een keer in de drie weken overheen mocht was het veel en dan stelde het nog niet veel voor.
Nu heeft hij al een lange tijd "normaal" meisje en hij is nog nooit zo happy geweest.

Die laatste regel is zo waarheid :D
pi_139939848
TS stemt SP :')
pi_139939965
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:26 schreef Trollscience het volgende:
TS stemt SP :')
Godverdomme _O-
Hoogachtend
pi_139940919
HAHAHAHAHA, lekker voor je!!!11
Mij laten de lekkertjes juist nooit links liggen!

SPOILER
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_139940986
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:19 schreef snakelady het volgende:

[..]

Vreemde gesprekken heb jij met je broer.
  woensdag 14 mei 2014 @ 12:05:37 #100
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_139941052
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:03 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Vreemde gesprekken heb jij met je broer.
Ach ja, soms op feestjes met alcohol overhoor je nog wel eens wat gesprekken. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')