ik wel dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik had geen inspiratie om een nieuwe te openen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:39 schreef Miek37 het volgende:
Wat voor Britse Comedy's kijk je BD? Ik ben gek op Abfab en Little Brittain.
Die ken ik nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:39 schreef Miek37 het volgende:
Wat voor Britse Comedy's kijk je BD? Ik ben gek op Abfab en Little Brittain.
Ik heb geen tvquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ken je Little Britain niet? Die is best wel vaak op de tv te zien
Niet? Man dat is hilarisch, je moet ff googlen ofzo, ik kan niet linken op de tablet! Serieus he, het is hilarisch!quote:
ok zal zou eens doenquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:44 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Niet? Man dat is hilarisch, je moet ff googlen ofzo, ik kan niet linken op de tablet! Serieus he, het is hilarisch!
Ik stream allesquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:45 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Geinig, dan download je maar ff een serietje!
ik vind hondjes leukquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:46 schreef Miek37 het volgende:
Isax, ben je nog met die hond bezig? Gek wief!
Ja maar liefie, je woont toch niet onder een rots, Absolutely Fabulous heb je nog nooit van gehoord? Dat is een klassieker, ga je schamen!quote:
Nooit gezienquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:48 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja maar liefie, je woont toch niet onder een rots, Absolutely Fabulous heb je nog nooit van gehoord? Dat is een klassieker, ga je schamen!
paar afleveringen trok mij niet echtquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En Curb your Enthusiasm, heb je die gezien?
Ja, er ligt er hier een onderhand op mn harses en een andere staat naast bed te mauwen dat ie naar buiten wil.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Ben nou Bllack Books S01E01 aan het downloaden. Gaat erg snel 3 MB per sec
kan even niet vindenquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:49 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dierengifjes zijn leuk, heb je een stokstaartje wat ompleurt, daar moet ik zo om lachen!
Liiiiieeeef, er wonen 2 egels hier onder de vlonder, zit je 's avonds in de tuin hoor je ineens zo'n ouwe mannetjes kuch, doen ze!quote:
Ik vond vorig jaar een nest egels in mijn schuur op een oud matrasquote:Op woensdag 14 mei 2014 04:02 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Liiiiieeeef, er wonen 2 egels hier onder de vlonder, zit je 's avonds in de tuin hoor je ineens zo'n ouwe mannetjes kuch, doen ze!
quote:Op woensdag 14 mei 2014 04:05 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Aaaaaw!![]()
Het was weer mooi mensen, lekker slapie doen, tot morgen!![]()
![]()
ik ga ook zoquote:Op woensdag 14 mei 2014 04:05 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Aaaaaw!![]()
Het was weer mooi mensen, lekker slapie doen, tot morgen!![]()
![]()
Bedankt voor de mededeling.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:42 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Haha dat mensen dit kijken.__________________________!
Onweer? Hier is het sinds gisteren namiddag helemaal opengetrokken en ik eis dat het zo blijft.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:48 schreef liesje1979 het volgende:
Wakker worden met onweer en je dan niet nog een keer om kunnen draaien omdat werken.
Dat boek heb ik ook op de plank staan, moet m nog lezen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:00 schreef Copycat het volgende:
Mmm. Volgens buienradar komt het vanmiddag hierheen ...
Gelukkig is het vanavond droog. Ga naar de film, de 100-jarige man enzo. Boek vond ik erg vermakelijk, ben benieuwd of ik dat ook van de film ga vinden.
Doen! Ik vond hem zeer lekker lezen en een leuk verhaal.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat boek heb ik ook op de plank staan, moet m nog lezen.
echt kneuzen inderdaadquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:42 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Haha dat mensen dit kijken.__________________________!
Is vorige week in première gegaan. Nee, dat zonderlinge meisje heb ik nog niet gelezen. Ben nu nog met de Australische serial killers bezig en daarna wil ik Parttime Junkie lezen. En, en, en.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:03 schreef liesje1979 het volgende:
Is die verfilmd?Ben benieuwd wat je er van vindt. Heb je het zonderlinge meisje al gelezen (of zoiets)?
Haha! Mijn unithoofd belde net dat de opbrengst van de brandnetelsoepverkoop 21,47 heeft opgeleverd. En dat voor 5 cent per portie. Volgens mij betaalden sommige ouders ook grof om vooral niet te hoeven proeven.
Altijd een goed teken als een boek je laat grinniken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:04 schreef liesje1979 het volgende:
Doen! Ik vond hem zeer lekker lezen en een leuk verhaal.
haha was een foutje, was voor de 100e SCquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:37 schreef liesje1979 het volgende:
Joezi houdt je eens met nuttige zaken bezig en dek de tafel want we krijgen eters.
Naja jullie vooral want ik ga zo werken.
welke eters krijgen we?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:37 schreef liesje1979 het volgende:
Joezi houdt je eens met nuttige zaken bezig en dek de tafel want we krijgen eters.
Naja jullie vooral want ik ga zo werken.
en als jij daar komt denken ze, wie is dat?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
ben m weer naar huis gepeerdhad vanochtend vergadering in Wageningen
nah ken wel bijna iedereen hoor, heb er eerder ook al 4 jaar gewerkt, toen ging ik elke dag naar Den Haag heen en weerquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:09 schreef isax het volgende:
[..]
en als jij daar komt denken ze, wie is dat?
ooh ooh den haagquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
nah ken wel bijna iedereen hoor, heb er eerder ook al 4 jaar gewerkt, toen ging ik elke dag naar Den Haag heen en weer
streamuhhhhquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:20 schreef Joezi het volgende:
het nieuwe werken rulez!maar ze komen er al weer een beetje op terug..
belediging voor van velzenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:57 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Lijkt toch op die van Velzen of niettan?
[ afbeelding ]
quote:
de naam irriteert me mateloos maar dat ie homo is vind ik fantastisch, als hij billy maar naar huis stuurt maar wat ik al gezien heb zal dat hem wel niet wordenquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:16 schreef isax het volgende:
ik wilde een plaatje van instagram poste,
gaat dat niet
wilde weten of dat nou mooi was
van wie wilde je posten dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:22 schreef isax het volgende:
[..]
zij post alleen fotos van zichzelf in de playboy enzo
lol zo is die van mij ook ontstaan, toen de popcorn gifjes niet meer mochtenquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:26 schreef Miek37 het volgende:
Danilel heeft de billy hondjes gif als avatar!![]()
![]()
gevondenquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:26 schreef Miek37 het volgende:
Danilel heeft de billy hondjes gif als avatar!![]()
![]()
en ja wat een gezeur was dat, dat maakte het juist leuker, maar jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol zo is die van mij ook ontstaan, toen de popcorn gifjes niet meer mochten
gaan we nu weer beginnen!quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en ja wat een gezeur was dat, dat maakte het juist leuker, maar ja
wat een dom gedoe toch.. maar beter dan Robinquote:
nee niet echtquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
wat een dom gedoe toch.. maar beter dan RobinWas ze ook aardig?
Zou jij in de Playboy gaan? of ben je meer een Penthouse type?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:57 schreef isax het volgende:
[..]
nee niet echt![]()
we hadden samen tekenen altijd. zij ik en nog iemand.
en ze was echt zoals iedereen op die school
ik hou mijn kleding aan liever.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zou jij in de Playboy gaan? of ben je meer een Penthouse type?
als ik met jou mag nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ga je ook liever met kleren aan in bad, net als Charlotteke [ afbeelding ]
Ja, ik vond het ook plezierig om naar te kijken, vooral de baby.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Baby Sinclair!was wel vette serie, mooi gemaakt ook
Stop met flirten en open een cos!quote:
Ik heb wat klaarstaanquote:
ook de enige goede versie, de amerikaanse kan ik niet aanquote:
Ja, Ik vraag me af of ik de engelse versie ooit gehoord heb. Ik zag hem net staan in youtube. Het was toch de Duitse versie die hier een hit was?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ook de enige goede versie, de amerikaanse kan ik niet aan
ben absoluut tegen duits maar dit nummer moet gewoon duits
ja dat was echt briljant en helemaal toen hij rienk ging opzoeken terwijl rienk net had gezegd dat ie er niets mee te maken wil hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik mag hem ook wel en alleen al om die kop van Rienk te zien is geweldig nu hij er is.
ik zwaai eigenlijk helemaal niet want ik zit bijna nooit in de treinquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:00 schreef isax het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen PSV stadion. Maar ben voortaan een nep Amsterdammer
Vroeger was ik wel een feyenoordfan, heb nog een seizoenkaart gehad. Tegenwoordig interesseert het me niet zo veel meerquote:
ik hou ook niet van voetbal, vooral het gedoe eromheen met de supportersquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vroeger was ik wel een feyenoordfan, heb nog een seizoenkaart gehad. Tegenwoordig interesseert het me niet zo veel meer
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik hou ook niet van voetbal, vooral het gedoe eromheen met de supporters
niet braafquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer in de boeien geslagen in de kuip
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:10 schreef isax het volgende:
Vrouw van de catering riep om dat ze koude cola heeft. En ik heb nou net zin in warme.
als vrouw zijnde wel denk ikquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:09 schreef Voxs het volgende:
Voetbal is wel oke. Maar rugby is helemaal geweldig om naar te kijken
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wegens het gooien van een appel naar het ajaxvak. Ik moest nog voor de rechter komen ook.
Hmm de hoeveelheid testosteron dat los gaat in zo'n wedstrijd maakt het overbodig dat ze shirtjes uit doen .quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
als vrouw zijnde wel denk ik
ik kijk bijna geen sport tenzij het mannen zijn zonder shirtje
dan wel
dat is waar, vind dat ook wel echte kerels met inderdaad een hoop testosteron mmmmmquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hmm de hoeveelheid testosteron dat los gaat in zo'n wedstrijd maakt het overbodig dat ze shirtjes uit doen .
het is geen Amerikaanse soldaat maar goed..speciaal voor jou:quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat is waar, vind dat ook wel echte kerels met inderdaad een hoop testosteron mmmmm![]()
ik drink al jaren geen cola meer, en als ik nu wel eens een slokje neem dan begin ik gelijk te boeren als een bouwvakkerquote:
he he eindelijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
het is geen Amerikaanse soldaat maar goed..speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Dat is een echte man ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
het is geen Amerikaanse soldaat maar goed..speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
ja dat is altijd erg vaag jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Gek he, dat sommige dingen niet lekker zijn als ze warm zijn en sommige niet als ze koud zijn
Vraag maar of Joezi het voor je wil doen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:20 schreef ChocoFan het volgende:
eigenlijk zou ik zelf moeten leren hoe ik gifjes maak en plaats, dan kan ik het zelf doen.
maar ja te lui he
gister al gedaan maar die plaatste geen leuke plaatjes voor mequote:Op woensdag 14 mei 2014 16:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vraag maar of Joezi het voor je wil doen.
Zoals kaas.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Gek he, dat sommige dingen niet lekker zijn als ze warm zijn en sommige niet als ze koud zijn
neequote:Op woensdag 14 mei 2014 16:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
heb je nog nooit een gifje geplaatst?
Haha. Dan zul je toch met 'm moeten cammen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gister al gedaan maar die plaatste geen leuke plaatjes voor me
misschien jaloers omdat ik lekkere mannen wil zien en ik vast niet de enige ben
licht aan de kaas dan bij mijquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zoals kaas.gesmolten heerlijk, gewoon=niet te eten
zou het gewenning zijn of veranderd de smaak als het koud of warm wordtquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zoals kaas.gesmolten heerlijk, gewoon=niet te eten
Andere smaak, andere mondgevoelquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
zou het gewenning zijn of veranderd de smaak als het koud of warm wordt
dat ga ik echt zo niet doen hahahaquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha. Dan zul je toch met 'm moeten cammen.
Je hoeft ze niet te maken hoor, dat kan ik ook niet. Ik kopieer ze gewoon van het net.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
neenog helemaal maagd op dat gebied
Oh okay. Volgens mij had jij ook al een man.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat ga ik echt zo niet doen hahaha![]()
en hij is nu met isax bezig dus ik laat de tortelduifjes maar
en ook andere soorten vitamine die je dan binnenkrijgt, heb ik wel eens gelezenquote:
ja maar zelfs dat heb ik nog niet door.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te maken hoor, dat kan ik ook niet. Ik kopieer ze gewoon van het net.
gewoon op de quote knop drukken en dan alles kopieren en het vervolgens plakken in een nieuw topic. Zo doe ik het.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja maar zelfs dat heb ik nog niet door.
weet ook nog niet hoe ik iets moet quoten uit een vorig topic
lui he
Control-C, Control-V, kind kan de was doen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
gewoon op de quote knop drukken en dan alles kopieren en het vervolgens plakken in een nieuw topic. Zo doe ik het.
Alle eer naar Joezi, mijn mentor.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zal ik je het uitleggen hoe je een gifje moet plaatsen? Ik heb het ook in 1 minuut geleerd
Pak link, selecteer link, klik op afbeeldingknop, tadaaaaa. Magic!quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alle eer naar Joezi, mijn mentor.
zo zou ik het ook niet snappenquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Pak link, selecteer link, klik op afbeeldingknop, tadaaaaa. Magic!
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alle eer naar Joezi, mijn mentor.![]()
misschien weet ze niet dat je eerst naar google afbeeeldingen moet gaan en dan op "afbeeldings-url kopieren" moet drukken.quote:
Ze denken dat al die gifjes uit een oude sok komen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
misschien weet ze niet dat je eerst naar google afbeeeldingen moet gaan en dan op "afbeeldings-url kopieren" moet drukken.
Ik wist het al een beetje maar als ik niks had geweten was ik misschien in "videos" gaan zoekenquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze denken dat al die gifjes uit een oude sok komen?
Hoe ik het doe is een trefwoord(en) kiezen en dan gif erachter bij het zoeken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wist het al een beetje maar als ik niks had geweten was ik misschien in "videos" gaan zoeken
ja zo doe ik het ookquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoe ik het doe is een trefwoord(en) kiezen en dan gif erachter bij het zoeken.
Dus van Feyenoord hebben we:quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:41 schreef Miek37 het volgende:
Duh!
http://www.feyenoord.nl/n(...)-voorselectie-oranje
Maar die denken misschien dat je ze zelf maakt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En al die mensen vragen, 'hoe je dat zo snel' ..
Dat komt omdat ik zo goed ben in het vinden van relevante gifs, dat het net lijkt alsof ze alleen voor dat doel zijn gemaakt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar die denken misschien dat je ze zelf maakt.
werd ff afgeleid hier, misschien doe ik het wel eens. jullie zullen het vast wel merken als het me luktquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
gewoon op de quote knop drukken en dan alles kopieren en het vervolgens plakken in een nieuw topic. Zo doe ik het.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Met een beetje gif van een tarantula.
dat gaat zo niet goedquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:53 schreef ChocoFan het volgende:
ok dus het is gewoon een kwestie van plakken en kopieren en hier plaatsen
dan is het wel heel simpel ja
ik ga is ff testen
Prepare for impact people!quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:53 schreef ChocoFan het volgende:
ok dus het is gewoon een kwestie van plakken en kopieren en hier plaatsen
dan is het wel heel simpel ja
ik ga is ff testen
How to place a gif, take 1quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:55 schreef ChocoFan het volgende:
http://www.google.nl/imgr(...)=22&biw=1062&bih=946
Dat is de link van google, je moet de originele hebben. Die kan je pakken door rechtermuisknop -> afbeeldingslocatie kopieren OF op afbeelding bekijken drukken, dan komt ook de goede link. Pak die link, zet 'm hier tussen image tags en je bent klaar.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:55 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:55 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
zal ik je stap voor stap begeleiden
beetje, maar laat de gifjes maar aan ons overquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:01 schreef ChocoFan het volgende:
heb ik het nu goed gedaan, babu, brain en jouzi???
een beetje wel toch
locatiequote:Op woensdag 14 mei 2014 17:02 schreef ChocoFan het volgende:
kan ik nu beter de afbeeldinglocatie kopieren of gewoon afbeelding kopieren
hihihi echt niet, nu weet ik hoe het moetquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
beetje, maar laat de gifjes maar aan ons over
afbeeldings-url kopierenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:02 schreef ChocoFan het volgende:
kan ik nu beter de afbeeldinglocatie kopieren of gewoon afbeelding kopieren
we willen van af nu geen gifjes meer in de SCquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hihihi echt niet, nu weet ik hoe het moet
te laatquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
we willen van af nu geen gifjes meer in de SC
In de COS kun je al je gifjes kwijtquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:04 schreef ChocoFan het volgende:
nou ontzettend bedankt jongens
er gaat weer een nieuwe wereld voor me open hier![]()
Voor een gifje zit er niet veel beweging inquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:04 schreef ChocoFan het volgende:
nou ontzettend bedankt jongens
er gaat weer een nieuwe wereld voor me open hier![]()
nee klopt, dat lukt me nog nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Voor een gifje zit er niet veel beweging in
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wat vind jij een mooie vrouw dan want ik dacht dat de meeste haar wel mooi vinden
Strenge chagrijnige uitstraling heeft ze, en een beetje te gemaaktquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wat vind jij een mooie vrouw dan want ik dacht dat de meeste haar wel mooi vinden
Ik vind haar ook niet mooi.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Strenge chagrijnige uitstraling heeft ze, en een beetje te gemaakt
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Strenge chagrijnige uitstraling heeft ze, en een beetje te gemaakt
tja dan weet ik het ook niet wat jullie willenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |