ik wel dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik had geen inspiratie om een nieuwe te openen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:39 schreef Miek37 het volgende:
Wat voor Britse Comedy's kijk je BD? Ik ben gek op Abfab en Little Brittain.
Die ken ik nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:39 schreef Miek37 het volgende:
Wat voor Britse Comedy's kijk je BD? Ik ben gek op Abfab en Little Brittain.
Ik heb geen tvquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ken je Little Britain niet? Die is best wel vaak op de tv te zien
Niet? Man dat is hilarisch, je moet ff googlen ofzo, ik kan niet linken op de tablet! Serieus he, het is hilarisch!quote:
ok zal zou eens doenquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:44 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Niet? Man dat is hilarisch, je moet ff googlen ofzo, ik kan niet linken op de tablet! Serieus he, het is hilarisch!
Ik stream allesquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:45 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Geinig, dan download je maar ff een serietje!
ik vind hondjes leukquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:46 schreef Miek37 het volgende:
Isax, ben je nog met die hond bezig? Gek wief!
Ja maar liefie, je woont toch niet onder een rots, Absolutely Fabulous heb je nog nooit van gehoord? Dat is een klassieker, ga je schamen!quote:
Nooit gezienquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:48 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja maar liefie, je woont toch niet onder een rots, Absolutely Fabulous heb je nog nooit van gehoord? Dat is een klassieker, ga je schamen!
paar afleveringen trok mij niet echtquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En Curb your Enthusiasm, heb je die gezien?
Ja, er ligt er hier een onderhand op mn harses en een andere staat naast bed te mauwen dat ie naar buiten wil.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Ben nou Bllack Books S01E01 aan het downloaden. Gaat erg snel 3 MB per sec
kan even niet vindenquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:49 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dierengifjes zijn leuk, heb je een stokstaartje wat ompleurt, daar moet ik zo om lachen!
Liiiiieeeef, er wonen 2 egels hier onder de vlonder, zit je 's avonds in de tuin hoor je ineens zo'n ouwe mannetjes kuch, doen ze!quote:
Ik vond vorig jaar een nest egels in mijn schuur op een oud matrasquote:Op woensdag 14 mei 2014 04:02 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Liiiiieeeef, er wonen 2 egels hier onder de vlonder, zit je 's avonds in de tuin hoor je ineens zo'n ouwe mannetjes kuch, doen ze!
quote:Op woensdag 14 mei 2014 04:05 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Aaaaaw!![]()
Het was weer mooi mensen, lekker slapie doen, tot morgen!![]()
![]()
ik ga ook zoquote:Op woensdag 14 mei 2014 04:05 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Aaaaaw!![]()
Het was weer mooi mensen, lekker slapie doen, tot morgen!![]()
![]()
Bedankt voor de mededeling.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:42 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Haha dat mensen dit kijken.__________________________!
Onweer? Hier is het sinds gisteren namiddag helemaal opengetrokken en ik eis dat het zo blijft.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:48 schreef liesje1979 het volgende:
Wakker worden met onweer en je dan niet nog een keer om kunnen draaien omdat werken.
Dat boek heb ik ook op de plank staan, moet m nog lezen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:00 schreef Copycat het volgende:
Mmm. Volgens buienradar komt het vanmiddag hierheen ...
Gelukkig is het vanavond droog. Ga naar de film, de 100-jarige man enzo. Boek vond ik erg vermakelijk, ben benieuwd of ik dat ook van de film ga vinden.
Doen! Ik vond hem zeer lekker lezen en een leuk verhaal.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat boek heb ik ook op de plank staan, moet m nog lezen.
echt kneuzen inderdaadquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:42 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Haha dat mensen dit kijken.__________________________!
Is vorige week in première gegaan. Nee, dat zonderlinge meisje heb ik nog niet gelezen. Ben nu nog met de Australische serial killers bezig en daarna wil ik Parttime Junkie lezen. En, en, en.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:03 schreef liesje1979 het volgende:
Is die verfilmd?Ben benieuwd wat je er van vindt. Heb je het zonderlinge meisje al gelezen (of zoiets)?
Haha! Mijn unithoofd belde net dat de opbrengst van de brandnetelsoepverkoop 21,47 heeft opgeleverd. En dat voor 5 cent per portie. Volgens mij betaalden sommige ouders ook grof om vooral niet te hoeven proeven.
Altijd een goed teken als een boek je laat grinniken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:04 schreef liesje1979 het volgende:
Doen! Ik vond hem zeer lekker lezen en een leuk verhaal.
haha was een foutje, was voor de 100e SCquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:37 schreef liesje1979 het volgende:
Joezi houdt je eens met nuttige zaken bezig en dek de tafel want we krijgen eters.
Naja jullie vooral want ik ga zo werken.
welke eters krijgen we?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:37 schreef liesje1979 het volgende:
Joezi houdt je eens met nuttige zaken bezig en dek de tafel want we krijgen eters.
Naja jullie vooral want ik ga zo werken.
en als jij daar komt denken ze, wie is dat?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
ben m weer naar huis gepeerdhad vanochtend vergadering in Wageningen
nah ken wel bijna iedereen hoor, heb er eerder ook al 4 jaar gewerkt, toen ging ik elke dag naar Den Haag heen en weerquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:09 schreef isax het volgende:
[..]
en als jij daar komt denken ze, wie is dat?
ooh ooh den haagquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
nah ken wel bijna iedereen hoor, heb er eerder ook al 4 jaar gewerkt, toen ging ik elke dag naar Den Haag heen en weer
streamuhhhhquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:20 schreef Joezi het volgende:
het nieuwe werken rulez!maar ze komen er al weer een beetje op terug..
belediging voor van velzenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:57 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Lijkt toch op die van Velzen of niettan?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |