heftige shitquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden een longinfectie gehad, begon met een kuchje, twee later lag ik in isolatie en men kwam alleen de kamer binnen in Outbreak verpakking. Antibiotica deed het niet en ik was kantje boord, volgepompt met chemie begon het na een tijdje minder te worden. Men kon in geen enkele test wat vinden. Virus, zeggen ze dan.
Heeft een half jaar geduurt voor ik weer in enige mate de oude was en een jaar voor mijn conditie weer zo was als daarvoor.
Geen pretje, zo een longinfectie.
SARSquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden een longinfectie gehad, begon met een kuchje, twee later lag ik in isolatie en men kwam alleen de kamer binnen in Outbreak verpakking. Antibiotica deed het niet en ik was kantje boord, volgepompt met chemie begon het na een tijdje minder te worden. Men kon in geen enkele test wat vinden. Virus, zeggen ze dan.
Heeft een half jaar geduurt voor ik weer in enige mate de oude was en een jaar voor mijn conditie weer zo was als daarvoor.
Geen pretje, zo een longinfectie.
twitter:rtvoost twitterde op donderdag 15-05-2014 om 16:53:03Tweede Nederlander besmet met MERS-virus, ze ligt in Isala ziekenhuis in Zwolle - http://t.co/itzRCm4hBG #rtvoost reageer retweet
Geen idee, maar House en CSI leert onzin aan met het idee dat alles terug te vinden is of blijkt uit testen. Er is maar een kleine hoeveelheid bacterien die zich laat kweken en veel virussen is ook geen test voorquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |