SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
twitter:DraftMexicano twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 23:35:19Manchester City, Ajax y Cardiff City interesados en Raul Alonso Jimenez. reageer retweet
![]()
Jahoor, Ajax gaat 3 spitsen halen in één transferperiode terwijl we er nog 3 hebben rondlopenquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:47 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:DraftMexicano twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 23:35:19Manchester City, Ajax y Cardiff City interesados en Raul Alonso Jimenez. reageer retweet
Oh.![]()
Bailey nog, heb je er al 4.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jahoor, Ajax gaat 3 spitsen halen in één transferperiode terwijl we er nog 3 hebben rondlopen![]()
Voor het 6dequote:Op woensdag 14 mei 2014 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die komt toch niet direct voor het 1e?![]()
Heel hard hopen dan dat de Jong weggaat, anders zien we hem zo nog op het middenveld verschijnen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Komt Jimenez , is die gelijk zonder twijfel eerste spits
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh.![]()
Frank komt weleens bij de Mexicaan dacht ikquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:57 schreef bjanaan het volgende:
Een Mexicaan dus volgens mij hebben wij nog nooit Mexicanen in de selectie gehad![]()
Niks mis met De Jongquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel hard hopen dan dat de Jong weggaat, anders zien we hem zo nog op het middenveld verschijnen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik geloof geen reet van dat bericht. De naam van Ajax staat er alleen maar bij om de prijs op te drijven.Oh.![]()
quote:___________________________________________!
Daar is alles mis mee. Zeker op het middenveld.Oh.![]()
Die blijft voor altijd bij Ajax denk ikquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel hard hopen dan dat de Jong weggaat, anders zien we hem zo nog op het middenveld verschijnen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik hoop maar dat hij goede thee kan zetten dan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die blijft voor altijd bij Ajax denk ikOh.![]()
Siem heeft gewoon pech gehad dit seioen laat hem (als hij niet weggaat) het nieuwe seizoen lekker in de spits starten praten we daarna wel verder.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]___________________________________________!
Daar is alles mis mee. Zeker op het middenveld.![]()
Het is toch geen downie...quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat hij goede thee kan zetten dan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja maar stel dat die Mexicaan komt (geloof er niks van) heb je 3 spitsen. Dan gaat de Jong echt niet meer spits spelen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:00 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Siem heeft gewoon pech gehad dit seioen laat hem (als hij niet weggaat) het nieuwe seizoen lekker in de spits starten praten we daarna wel verder.
En de Jong op het middenveld slaat nergens op. Kan je er nog beter een zak zand neerzetten.Oh.![]()
Dan mag hij inderdaad wel weg maar jongens het staat op Twitter en op Twitter kan iedereen wat neerzettenquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar stel dat die Mexicaan komt (geloof er niks van) heb je 3 spitsen. Dan gaat de Jong echt niet meer spits spelen.
En de Jong op het middenveld slaat nergens op. Kan je er nog beter een zak zand neerzetten.
Wat zou na Ajax een goeie club voor De Jong zijn?![]()
Het zou me ook verbazen als Ajax 3 spitsen haalt in één transferperiode.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:03 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Dan mag hij inderdaad wel weg maar jongens het staat op Twitter en op Twitter kan iedereen wat neerzetten
Wat zou na Ajax een goeie club voor De Jong zijn?
En Birmingham City of Braunschweig lijkt me wel wat voor de Jong.Oh.![]()
Niks, is gewoon een middenvelder. Er is geen enkele spits bij daar in Indonesië volgens mij, alleen de Jong maar die is niet fit.quote:![]()
Andersen zal wel verhuurd worden volgend seizoen denk ik zo. Is echt eens tijd dat hij wedstrijden op het hoogste niveau gaat spelen.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: