iemand heeft dat in zijn onder dingetje staan dus ik was nieuwschierig en even gekekenquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een Haagse voetbal kijkende opa. Met een webcam.
wat versta jij onder baggeren dan, daar wordt ik ook wel eens van beschuldigtquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
Er waren toen veel rellen in de sc en we zaten niet in hetzelfde kamp maar ik heb echt gelachen met hem. Voor mij is het leuk om te baggeren etc en ben niet zo serieus als de meeste streamers en fokkers, ik kijk zelfs niet eens streams of het programma. En ian kan goed baggeren. Net als Lobasca die mis ik ook, en nmns of willem jozef dat waren ook helden op fok
Ik weet ook wie sly is denk ik, kan je dm op de ipad ikzie geen knop ervoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Al die kloons schelden.
Ik ben het niet in ieder geval. En ik weet het ook serieus echt niet meer. Alleen Sly weet ik maar dat zal ik nooit zeggen.
PearlBitch ja, zo zag ik het ook ffquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:30 schreef isax het volgende:
[..]
iemand heeft dat in zijn onder dingetje staan dus ik was nieuwschierig en even gekeken
snapte er geen hol van
Ik ben milder geworden, want ik vind gert en lies te liefquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
wat versta jij onder baggeren dan, daar wordt ik ook wel eens van beschuldigt
quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik ben milder geworden, want ik vind gert en lies te lief
PB.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
wie organiseerde dat danen jullie cosjes leggen over opa?
Er valt ook niet zo heel erg veel aan te begrijpen verder.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:30 schreef isax het volgende:
[..]
iemand heeft dat in zijn onder dingetje staan dus ik was nieuwschierig en even gekeken
snapte er geen hol van
Nee sorry, dat zal ik ook via DM nooit zeggen. Of wil je een foto van je busje sturen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik weet ook wie sly is denk ik, kan je dm op de ipad ikzie geen knop ervoor
ik stuur jouw wie ik denk dat t is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee sorry, dat zal ik ook via DM nooit zeggen. Of wil je een foto van je busje sturen?
Je wordt gewoon oud.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik ben milder geworden, want ik vind gert en lies te lief
Pmquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
met welke fokkers heb jij allemaal een fysieke relatie gehad?
Gaat je niets aan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
met welke fokkers heb jij allemaal een fysieke relatie gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |