https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Als ik vanaf nu stop met posten, heb jij 95% vd dag niemand om tegen te praten en houdt het opquote:
Omdat het koud is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 06:47 schreef roislecxe het volgende:
Waarom is het platte dak buiten bevroren. Ik zie het wel.
Ik ga wel solo verderquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ik vanaf nu stop met posten, heb jij 95% vd dag niemand om tegen te praten en houdt het op
Wij houden het in leven.
Fijn om te weten dat mijn bijdrage aan deze topics niet gewaardeerd worden ;-)quote:
Op dat tijdstip stond de koers op circa 230, staat nu op 259 en whale nog steeds actief op Mintpal en Craptsy. Buyorders heeft ie verhoogd qua prijsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:14 schreef edraket31 het volgende:
Wellicht interessant voor iemand: al enkele dagen is er een whale actief op zowel cryptsy als mintpal om alles op te kopen van VTC. Telkens een buyorder van circa 40btc (wat veel meer is dan het dagvolume) die een stukje onder de laagste sellprice en wacht rustig af totdat de sellprice verlaagd wordt.
Kan niet anders betekenen dan dat iemand nog even zoveel mogelijk wil inslaan als voorbereiding op een flinke stijging/pump.
Niet genegeerd, te groot risico.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:07 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat mijn bijdrage aan deze topics niet gewaardeerd worden ;-)
Deze tip ook genegeerd?
[..]
Op dat tijdstip stond de koers op circa 230, staat nu op 259 en whale nog steeds actief op Mintpal en Craptsy. Buyorders heeft ie verhoogd qua prijs
Do the math
Vertel....wat maakt het risico groter dan die coins waar je normaal in zit zoals TAK/GRS/DOPE?quote:
GRS stond heerlijk laag, ik ben gehersenspoeld door Rois voor TAK en DOPE was gewoon dom. VTC staat niet laag.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:27 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Vertel....wat maakt het risico groter dan die coins waar je normaal in zit zoals TAK/GRS/DOPE?
Die coins lijken mij eerder coins waarbij je moet hopen op een pumpje ooit dan VTC waar ook nog wat ontwikkeld wordt.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:36 schreef edraket31 het volgende:
Ik snap je punt, ik had een andere visie...dat maakt traden ook zo leuk ;-)
Dat is leukertwitter:bitpump twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 19:31:34THIS THURSDAY AT 5PM EST:100% FAIR #PUMP AT http://t.co/cTgLbiySXH RETWEET TO WIN 22.222 #REDDCOIN reageer retweet
Haha ik verkocht ze ook net 1 minuut geleden. 22% winstquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:02 schreef edraket31 het volgende:
34% rendement op VTC, nu verkocht...vraag me af of t nog veel verder doorstijgt
Tip: hij wordt actiever verhandeld op Cryptsy, daar ook telkens whales actief.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha ik verkocht ze ook net 1 minuut geleden. 22% winst
Das wel handig om te wetenquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:12 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Tip: hij wordt actiever verhandeld op Cryptsy, daar ook telkens whales actief.
Ik hield die koers telkens in de gaten, telkens als er weer een buywall kwam, ging de koers op Mintpal paar minuten later ook omhoog
7.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoppakee. Goed bezig zo hoor.
Hoeveel examens heb je totaal? 8?
En dan al 3 achter elkaar nu?quote:
Netjes!quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:30 schreef edraket31 het volgende:
Hoppakee, effe snel meegelift op de herstart van AC.
Toch bijna 0,5 btc mee verdiend in een kwartier maar durfde er niet langer in te blijven omdat ik off line ga...
Morgen, overmorgen, volgende week woensdag en vele maanden vanaf vrijdagquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En dan al 3 achter elkaar nu?
Zul je wel een berg vrije dagen hebben binnekort
Lekker hoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Morgen, overmorgen, volgende week woensdag en vele maanden vanaf vrijdag
Ik ben ff onderuit gegaan maar nu gaat het weer goedquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:50 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi. Hebben jullie nog winst gemaakt de afgelopen 3 maanden?
Ben op 0.009 begonnen maanden geledenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:50 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi. Hebben jullie nog winst gemaakt de afgelopen 3 maanden?
Ff de schade van deze weken goed maken, heb veel te weinig tijdquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lekker hoorletterlijk maanden vakantie
Rechter kolom is het leukstquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dit is te ingewikkeld voor mij nu, ik had al hoofdpijn. Wel mooi Excel dinges.
Ziet er prima uit toch? Op die zwarte bladzijde na, en wat erboven aan rode lijntjes is het totaal aan de rechterkant bijna continu stijgend.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:56 schreef Nattekat het volgende:
Laat even duidelijk zijn dat die laatste 11 mei 12 of 13 mei is
Vind ik ookquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ziet er prima uit toch? Op die zwarte bladzijde na, en wat erboven aan rode lijntjes is het totaal aan de rechterkant bijna continu stijgend.
Ik heb op dope goeie zaken gedaan vandaagquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:04 schreef Nattekat het volgende:
ZET -7%
MZC -25%
IVC -30%
DOPE -geen commentaar-
Troost je met MZC. Die heb ik nog gekocht op 5500quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:04 schreef Nattekat het volgende:
ZET -7%
MZC -25%
IVC -30%
DOPE -geen commentaar-
Ik heb buys op 77 en 70 staan, die moet ie eerst nog ff gaan halenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:13 schreef Nattekat het volgende:
Dope heeft dringend een pump nodig, kijk dan hoe weinig er nodig is om naar de 400 te gaan
MZC is echt een stervende coin. Krijgt volgens mij nooit een pump ofzo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Als ik gewoon gelijk sells had gezet zou ik niet vast in MZC en ZET hebben gezeten
Wacht naar, er komen 2 ltc pumpsquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
MZC is echt een stervende coin. Krijgt volgens mij nooit een pump ofzo.
Okequote:
Herkenbaar... ik met NC2 gister ook. Kocht op 818. Daarna ging het up up up. Heel de tijd buys boven de 900. Maar dacht dattie echt moon zou gaan. Nu staat ie nog op 560quote:
Maar die pump...quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Herkenbaar... ik met NC2 gister ook. Kocht op 818. Daarna ging het up up up. Heel de tijd buys boven de 900. Maar dacht dattie echt moon zou gaan. Nu staat ie nog op 560
Verlies genomen door op 675 te verkopen. Zo dom.
Kijk eens midden linksquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Linksbovenin staat toch WC of lijkt dat maar.
Jij bent best traag, ik maar leuke dingen posten en jij bent nog daar blijven hangenquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik zie niks bijzonders links maar goed.
Ik ging mn pokertoernooi van gister 9 uur lang afmaken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent best traag, ik maar leuke dingen posten en jij bent nog daar blijven hangen
Je had zeker na dag 1 niks meerquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ging mn pokertoernooi van gister 9 uur lang afmaken.
Lag er in 15minuten uit nondeju.
2daags-event. Nou fijn die 2e dag.
Toernooi begon met 5000chips, 19000 man. De dag sloot af met 212 man en ik had toen 515000 chips en 51e plek. Average was 425000.quote:
Toch nog 166e vd 19000 geworden. Maar goed, het echte geld zat boveninquote:
Ja het is wel oke, maar de inleg was $11 en ik ben er 10 uur mee bezig geweest. Echt een monstertoernooi van 18 uur... Speelde gister zo goed en dan is het gewoon rot om er op deze manier binnen het half uur uit te vliegen op dag 2.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij zou dat een verdubbeling van m'n bitcoins zijn.
Daar gaan koppen rollen...quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:37 schreef Nattekat het volgende:
Maar nu weer over bit;
Ik zit met 0.084btc in ZET
Heb een gouden regel gebroken.
Eerst kocht ik op 4100, met 0.04btc. Nu op 3640 met nog eens 0.04quote:
Ik zou als ik jou was even een buywall op dope zettenquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:49 schreef Nattekat het volgende:
0.23831252
Gedaald
Door welke coin zou dat toch komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |