Die 2 dingen heb ik juist nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Luxaflex
Lamellen
Banaan woont in een turkenhuis met plavuizen en witte leren banken
quote:
wauwquote:
echt een knappe meid x jekentmenietquote:
Gemiddeld dus. En blond.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mix tussen Alberto en Ryan Gosling.
Bierflesjesquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Die 2 dingen heb ik juist niet
Nee maar wat heb jij dan voor je raam; pizzadozen ofzo?
Gordijnen van bladgoudquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Die 2 dingen heb ik juist niet
Nee maar wat heb jij dan voor je raam; pizzadozen ofzo?
Mwa. Op verkrachting heerst nog altijd wel een taboe hoor. Gekke feministen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vol geile wijven die geboren zijn toen het gebouwd net werd en nu dus net legaal zijn
En een kek supermarkt om de hoek zonder fratsenquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vol geile wijven die geboren zijn toen het gebouwd net werd en nu dus net legaal zijn
Nice try. Maar neequote:Op woensdag 14 mei 2014 20:01 schreef Toto69 het volgende:
Studio'tje ontmaskerd.
Hij heet Karel Anker, is 51 jaar en komt uit Zeewolde.
Heeft een relatie met Jorinde Anker, 24 jaar, uit Sittard.
Gewoon slaan, houden ze wel stil.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Op verkrachting heerst nog altijd wel een taboe hoor. Gekke feministen.
Passartweg 35 C, Heerlenquote:
heerlenaarquote:
Je mutze niet sloan je mut ze schuppehquote:
Wow. Je woont zeker dichtbij de Belgische grens. Toevallig ook nog een kelder in je Venixwijk?quote:
Gewoon vastbinden en dan met een hengel voor hun neus chocolade hangen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je moet 'n vrouw niet slaan, je moet ze schuppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |