Show eens wat dan!quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben een tijdje terug ook al begonnen met zo'n boek. Alleen dan een andere versie uit de OP. Wat bij jou blauw is, is bij mij rood. Ik heb hem via de ECI.
Ik moet toegeven dat het best wel werkt om rustig te worden en om even m'n gedachten te verzetten of juist niet.
Ja!quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:34 schreef Moira. het volgende:
Kun je zoiets eigenlijk ook gewoon bij de Bruna kopen?
Lijkt me best tof om in huis te hebben, prima tijdverdrijf.
De Bruna op het station had zeker vijf verschillende kleurboeken liggen. Online kun je ze ook bij diverse sites bestellen. Maar ik wil er graag vooraf doorheen bladeren.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:34 schreef Moira. het volgende:
Kun je zoiets eigenlijk ook gewoon bij de Bruna kopen?
Lijkt me best tof om in huis te hebben, prima tijdverdrijf.
Ja, precies, ik koop het dan ook liever in de winkelquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:23 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
De Bruna op het station had zeker vijf verschillende kleurboeken liggen. Online kun je ze ook bij diverse sites bestellen. Maar ik wil er graag vooraf doorheen bladeren.
De ruzies vroeger in de klas om bepaalde kleurenquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:25 schreef Karina het volgende:
Oe dat is leuk! Meteen even zitten googelen, zoiets is tof:
[ afbeelding ]
En van die grote dozen met kleurpotloden word ik helemaal hebberig
10 euro voor mijn kleurboek.quote:
Gister gekochtquote:Op woensdag 14 mei 2014 06:37 schreef Taartje het volgende:
Leuk! Je ziet die boeken echt overal opduiken ineens.
Dit is ook heel leuk, nu uitverkocht maar een herdruk (en twee boeken met nieuwe thema's) schijnen eraan te komen:
[ afbeelding ]
quote:
Maakt in principe niet heel veel uit, maar voor een goede doos (met een fatsoenlijk aantal kleurtjes) ben je wel gauw 20/30 euro kwijt. Beetje kwaliteit potlood hoef je ook niet zo vaak te slijpen en breekt ook niet zo snel af.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:54 schreef yvonne het volgende:
Welke kleurpotloden gebruiken jullie? Die van mij kleuren veel te licht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |