Je kunt een kleurplaat op internet zoeken en die uitprinten ipv meteen een heel boek aanschaffen.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:04 schreef annelotje het volgende:
Mooi allemaal!!! Ik heb nog heel veel kleurpotloden liggen maar echt geen tijd voor n nieuwe hobby... In september heb ik vakantie. Als we nou besluiten om thuis te blijven dan ga ik ook voor de bijl!
Zo kleur ik ook. Hoewel ik het eindresultaat steeds heel mooi vind, spreken de kleurboeken mij niet aan.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:48 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Je kunt een kleurplaat op internet zoeken en die uitprinten ipv meteen een heel boek aanschaffen.
Pic pleasequote:Op maandag 21 juli 2014 08:54 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zo kleur ik ook. Hoewel ik het eindresultaat steeds heel mooi vind, spreken de kleurboeken mij niet aan.
Holly Hobbie/Sara Kay is mijn stijl.
Euh, ik ben een ontzettende non-held in hier uploadenquote:
Heb je een Blokker in de buurt?quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:10 schreef kwakz0r het volgende:
Ha, mijn moeder is aan t kleuren geslagen en ik heb mezelf ook op een paar creative haven boeken getrakteerd (kan ze haar altijd nog cadeau doen als ik het toch niet zo leuk vind als ik nu denk).
Vraagje: ik had een mooie bruynzeeldoos (al sinds mijn tiende verjaardag) maar daar is nu toch wel veel van kwijt of kapot of op, dus ik wil een nieuwe.
Maak ik kans als ik daar naar zoek bij Intertoys of Bruna? Hier in het dorp is niet meer dan dat. Er is een dorp verderop wel een Bart Smit, hebben die misschien meer?
Online zag ik veel uitverkocht en wachttijden. Is V&D ook een optie? Daar heb ik laatst wel veel goed aquarelspul gekocht namelijk.
Ik heb daar Bruynzeelpotloden gekocht: 45 potloden in een blik voor hooguit tien euro. Hetzelfde blik kostte op andere plekken steeds zeventien of achttien euro.quote:
Die doos ga ik ook halen denk ik! Zie 'm op de site. Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:55 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb daar Bruynzeelpotloden gekocht: 45 potloden in een blik voor hooguit tien euro. Hetzelfde blik kostte op andere plekken steeds zeventien of achttien euro.
Ik vind hem wel leuk geworden, maar ik kan me goed voorstellen dat je zulke kleurplaten saai begint te worden op een gegeven moment. Zulk soort kleurplaten trekken mij ook niet echt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:09 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doen jullie met grote stukken in dezelfde kleur? Zoals hierboven de lucht? Ik word daar saai van en dan word ik slordig.
En deze is eindelijk af. Duurde lang omdat ik daar hetzelfde probleem mee had: het begon me tegen te staan.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |